איך זה עובד?

גיוס כספים לעמותות וחברות

המונים הנה פלטפורמת להקמת קמפיינים לגיוס כספים לעמותות וחברות למטרות שונות. המערכת מאפשרת ממשק קל ונוח לפתיחת קמפיינים לתרומה, רישום לאירועים שונים כגון מרוצים ואירועי התרמה ואף לשילוב של רישום ותרומה גם יחד. בכדי לשפר את יכולת הגיוס, ניתן לפרק את הקמפיין הראשי – ואת הסכום שיגויס בו – לקמפיינים משניים. קהל העוקבים שלכם מוזמן לתרום לקמפיין הראשי, לפתוח קמפיין ולהפוך למגייס משנה בשירותכם או לתרום לקמפיין כזה.

מסלול להשקת מוצרים ופרויקטים יצירתיים עבור חברות

לצד אפשרויות הגיוס לעמותות, מאפשרת המונים גיוס כספים גם לחברות, וזאת באמצעות מסלול ייעודי לכך. חברות ומיזמים עסקיים יכולים להקים ולנהל קמפיין המציג יעד כמותי של יחידות למכירה/מנויים או רוכשים – בהתאם לבחירתם. המערכת תציג בכל עת את מספר היחידות שנמכר ואת היעד אליו מבקשים להגיע. מבנה זה נכון יותר לגוף עסקי ועושה שימוש מותאם וממוקד ביתרונות הפלטפומה והשיטה.

במסלול זה ניתן לשלב גם קופוני הנחה ולעשות שימוש בקמפיינים המשניים בכדי לפתוח דפי קמפיין מותאמים לקהלי יעד שונים.

גיוס כספים גמיש

בהמונים תקבלו מענה מתקדם למאמצי גיוס הכספים בעמותות שלעולם אינם מסתיימים. גם בפרויקט גיוס גמיש תתבקשו להגדיר יעד לגיוס, וכדאי גם שתספרו לקהל התורמים שלכם מה בכוונתכם לעשות עם הסכום שיאסף, אך כל סכום שתגיסו יועבר לעמותה. מומלץ להציב מספר מדרגות לשימוש בכסף שייאסף בקמפיין.

 גיוס בשיטת מאצ’ינג – חדש!

המונים היא הפלטפורמה היחידה המאפשרת, לצד כל שיטות הגיוס שנמנו כאן, שילוב של מאצ’ינג במהלך הקמפיין. ניתן לבסס את הקמפיין על מאצ’ינג מתחילתו, או להגדיר זאת החל משלב מסוים במקדם הכפלה לבחירתכם.

גיוס כספים בשיטת הכל או כלום

ניתן לגייס גם בשיטת הכל או כלום. גיוס בשיטה זו נועד לשרת מטרות שלצורך השגתן נדרש סכום כסף מינימלי, להבדיל מתרומות שנועדו לפעילות שוטפת או לפעילות שיש עבורה מקורות מימון נוספים

גיוס בדף קמפיין על בסיס הוראות קבע

עבור עמותות קיימת דרך נוספת – פתיחת דף לתרומות על בסיס חיוב חודשי חוזר בכרטיס האשראי. דפים אלו נועדו לתת לעמותות כלי אפקטיבי למימון פעילות שוטפת תוך צבירת תורמים קבועים בסכומים קטנים המבוצעים בכל חודש מהכרטיס בחיוב חוזר. מסלול זה נמצא בשלב בטא מוגבלת.

הפכו את קהל התומכים שלכם למגייסים בשירותכם

קמפיין בהמונים מאפשר לכם להזמין את התומכים הקרובים אליכם לקחת חלק במלאכת הגיוס. גולשים המעוניינים לסייע באופן פעיל למאמצי הגיוס, יכולים לפתוח קמפיין משנה ולהציב לעצמם יעד גיוס חלקי ובכך להגדיל את החשיפה תוך שימוש ברשת החברים הקרובים שלהם ולשפר את סיכויי הגיוס שלכם. פתיחת הקמפיין קלה ופשוטה ובסופה יקבל הגולש קישור ישיר לקמפיין שלו אותו הוא יוכל לשתף בקרב חבריו.
באופן כזה תוכלו לחלק את הגיוס למטרות משנה, ולתכנן אסטרטגיית גיוס יחד עם עובדים ומקורבים אליכם.

תרומה, תשורות, רישום או הכל ביחד

המונים מאפשרת לכם ליצור קמפיינים המורכבים מבקשות תרומה בלבד, או לשלבם באירועי התרמה שונים אותם אתם מבצעים – החל ממרוצים וכלה בערבי התרמה או במכירת מוצרים שונים לצורך גיוס תרומות. המונים תאפשר זאת. הנה סיכום ממצה של האפשרויות העומדות בפניכם לתרומה:

  1. תרומה במדרגות שונות, ניתן לשלב בכך מתן אפשרות לתרומה בסכומים חופשיים.
  2. תרומה משולבת רישום לאירועים אותם אתם עורכים -מרוצים, ערבי גאלה, הופעות וכד’ – ניתן לבצע רישום מתקדם לאירוע ולהפוך אותו למנוף לגיוס כספים.
  3. תרומה מבוססת תשורות שונות – ניתן לבנות קמפיין המבוסס על שילוב תשורות שונות לרבות מוצרים פיזיים, הרצאות, חוגי בית ועוד.
  4. פתיחות לרעיונות יצירתיים – בואו עם רעיון יצירתי ונמצא את הדרך ליישם אותו.

פתיחת קמפיין

פתיחת קמפיין נעשית באמצעות מילוי הטופס הבא ואינה כרוכה בתשלום. הכינו לכם את התיאור המזמין לקמפיין, את הפריטים הגראפיים השונים והעלו את הקמפיין באמצעות אשף העלאת הקמפיינים שלנו. במידה ויש לכם חסויות, דאגו להעלות את קבצי הלוגו עבור כל חסות. לאחרהעלאת הקמפיין הוא יועבר לביקורת לפני פרסום ולאחר מכן ניצור עמכם קשר להשלמת התהליך.

מיתוג דף הקמפיין

דף הקמפיין שלכם ניתן לעיצוב בצבעי המותג שלכם ובראשו יוצג לוגו הארגון שלכם. המונים מאפשר בידול ועיצוב ייעודי של דפי הקמפיין על ידי שליטה במגוון אפשרויות.ניתן לשלוט בצבעי הכותרות, ברקעים, ועוד. טופס התרומה ניתן להתאמה לצרכים שלכם במדויק באמצעות מגוון מודולים מוכנים. במקרים בהם נדרש פיתוח נוסף בכדי לענות על צרכים מדויקים – אנו נשמח לבצע זאת כחלק מההכנות לקמפיין.

ניהול קמפיין

עם עליית הקמפיין לאוויר, תוכלו לקדם אותו ברשתות החברתיות וברשימות התפוצה שלכם ולהזמין את קהל התומכים שלכם לתרום לקמפיין. המבקרים בקמפיין יוכלו לבחור בין דרגות שיתוף שונות: אינטראקציה ברשת חברתית (לייק, שיתוף בפייסבוק, העברה לקבוצות בוואסטאפ וכדומה), תגובה בדף הקמפיין, תרומה לקמפיין הראשי או לאחר הקמפיינים המשניים, או פתיחת קמפיין וגיוס חלק מהכסף עבורכם. הכל לפי בחירתם.

כמו כן תקבלו גישה לממשק הניהול ומשם תוכלו לעדכן תכנים בדף הקמפיין, לענות לתגובות, לשנות את הסרטון/תמונת הקמפיין ועוד.

גביית התשלומים

גביית התשלומים נעשית באמצעות מסוף סליקה של חברת טרנילה שייפתח לצורך הקמפיין על ידינו עבורכם. במידה ויש לכם מסוף כזה – תוכלו לעשות בו שימוש. לאחר השלמת הסליקה יועברו הכספים לחשבון הבנק בניכוי עמלת הסליקה.

כחלק מחבילת הסליקה, אנו מציעים מודול קבלות הפותר אתכם מהצורך לשלוח קבלה לכל תורם באופן ידני. הקבלות נשלחות אוטומטית.

בתום הקמפיין תוכלו להמשיך לעשות שימוש במסוף או לסגור אותו עם גמר העברת הכספים לחשבונכם.

ניהול הרישומים

רישום התורמים מתנהל באופן אוטומטי ומאפשר לכם לקבל את נתוני הרישום למייל לאחר כל פעולת רישום. הרישום מוזן אוטומטית לקובץ גוגל דרייב. בנוסף, ניתן לגשת למסוף הסליקה שלכם בכל עת, לצפות בעסקאות ולהוריד דוחות מסוננים. מד החום של הקמפיין מתעדכן אוטומטית.

כמה זה עולה?

מבנה העלויות הבסיסי של קמפיין מפורט להלן. אנו מציעים מגוון אפשרויות לניהול קמפיין, פיתוחים ייחודיים ועוד.

  1. אנו גובים עמלה מתוך הכספים הנאספים באמצעות המערכת בגובה של 6.9%.
  2. פתיחת המסוף והקמתו כרוכה בעלות של 680 ש”ח לפני מע”מ. מחזור סליקות בן 1000 סליקות מחויב מידי חודש ב-190 ש”ח + מע”מ.