כיצד להעלות קמפיין גיוס המונים

העלאת קמפיין גיוס המונים קלה ופשוטה וניתנת לביצוע באמצעות הטופס הזה. במדריך שלפניכם תוכלו ללמוד על התהליך ועל מה שנדרש מכם כדי להעלות בטופס את כל הפריטים הנחוצים לקמפיין מוצלח.

אנו עובדים על המשך פיתוח הממשק ובעתיד הלא רחוק נהפוך את התהליך לקל ופשוט עוד יותר – ובעיקר לאוטומטי. בתהליך תתבקשו לספר לנו על הארגון שלכם ולהזין את התכנים שישמשו לבניית דף הקמפיין שלכם. בואו נעבור עליהם.

לוגו

העלו את הלוגו שלכם באיכות טובה, כקובץ גראפי ( GIF, JPEG, PNG). הלוגו שלכם יתנוסס בראש דף הקמפיין שלכם וימתג את הדף בהתאם.

הגבילו את הקובץ ל-1MB – עשו שימוש בתוכנה גראפית כדי להתאים את הלוגו לשימוש באינטרנט מבלי לאבד איכות.

במידה והלוגו שלכם עומד על רקע שקוף או לבן, או שיש לו גרסה כזו – העדיפו אותה. במידה והדבר אינו אפשרי, העלות את הגרסה שברשותכם וצבע הרקע של הכותרת מסביב ללוגו ישונה בהתאם.

וידאו פנייה לתורמים

פנייה מרגשת ואישית בוידאו קצר ותמציתי תסייע רבות להמראת הקמפיין. במידה ויש ברשותכם כזו, העלו אותה ליוטיוב והכניסו את הקישור בטופס. אנו נדאג להטמעתה בדף הקמפיין. הגבילו את הוידאו לזמן קצר – עד שתי דקות – ומקדו את המסר שלכם.
לחלופין – אם כי הרבה פחות מומלץ – תוכלו לבחור בין הצבת תמונת הכותרת או וידאו הפונה אל התורמים ומציג את הקמפיין. הוידאו/תמונה יוצבו מתחת ללוגו ומימין לטקסט הבסיסי ול”מד החום של הקמפיין. הנה כך בדוגמא של עמותת ישראלס.

 וידאו ותיאור הקמפיין

באנר הקמפיין

מתחת לקוביית הוידאו והקובייה המציגה את סיכום הקמפיין, ימוקם באנר הקמפיין – הכינו קובץ גרפי באיכות טובה בגודל של 920PX על 310PX.

מתחת לבאנר ימוקמו כפתורי שיתוף במדיה חברתית ומתחתם – הטקסט לקמפיין. הנה כך בדוגמא של קמפיין עמותת ישראלס:

הבאנר של הקמפיין

הטקסט שלכם

כתבו את הטקסט הכי ממצה, בהיר ומחייב שתוכלו אודות המטרה שלשמה אתם מעלים את הקמפיין. הכניסו את הלהט שבזכותו מצאתם את עצמכם בעמותה העוסקת בקידום מטרה נאצלת. נסו להיות ספציפיים – אנשים אוהבים להבין מה ייעשה עם הכסף שייאסף – ולכן ציינו יעד או יעדים. במידה ועשיתם קמפיין בעבר, הראו מה נעשה עם הכסף בעבר. יש לכם 1,700 תווים להסביר את עצמכם.

במידה והקמפיין מציג גם אירוע, הכניסו את הפרטים הבסיסיים: מקום, זמן, כתובת וכל פרט נחוץ נוסף.

הנה דוגמא לטקסט מחייב ובהיר, הלקוח מהקמפיין הנוכחי של עמותת ישראלס:

ביום חמישי, 07.06.18, יתקיים בפעם השביעית ברמת השרון, מרוץ החברים למען חולי ה- ALS שכל הכנסותיו למען קידום המחקר, מציאת התרופה למחלה חשוכת המרפא ותמיכה וסיוע לחולים ובני משפחותיהם.
זו השנה השביעית ברציפות שקהילת ה-ALS : חולים, בני משפחה, חוקרים, חברים ותומכים, מתכנסת להפנינג משפחתי בהפקתן של העמותות “פרס לחיים” ו”ישראלס”, להעלאת מודעות למאבק למציאת תרופה למחלה ולניצחון עליה.
מחלת ה-ALS כולאת אנשים בגופם כשמוחם נשאר צלול. היא לוקחת מהם את היכולת ללכת, לדבר, לבלוע ולנשום.
זו מחלה סופנית, חשוכת מרפא או טיפול. תוחלת החיים הממוצעת עומדת על 3-5 שנים.
עזרו לנו לנצח את מחלת ה-ALS.
הירשמו עכשיו להשתתפות במירוץ, פתחו דף התרמה אישי, כתבו פנייה אישית, תרמו וגייסו חברים בעזרת מיילים, רשתות חברתיות לקחת חלק בתרומה.

קמפיין גיוס ראשי – יעד הגיוס

קבעו את יעד הגיוס שברצונכם להגיע אליו. שיטת הקמפיין באתר היא שיטה של גיוס גמיש – כלומר אין חיוב להגיע לסכום אותו הגדרתם כיעד. יחד עם זאת, חשוב להגדיר יעד ריאלי בהתאם לצרכים שלכם ובהתאם להערכה שלכם באשר ליכולתכם לעמוד בו. הדבר הוא פועל יוצא של מידת החשיפה של העמותה שלכם, מעגלי התמיכה והחסויות, גודל רשימות התפוצה ואיכות הפעילות באתר ובדף הפייסבוק שלכם. היו שאפתניים אך ריאליים.

קמפיין גיוס משני – יעד מינימום

עם פתיחת הקמפיין תוכלו להזמין את מעגלי התמיכה שלכם לשתף, לתרום ואף לפתוח קמפיינים משניים שיקחו חלק במאמץ הגיוס. האם תרצו להגדיר סכום מינימום לגיוס? הדבר נחוץ בעיקר אם אתם מקיימים הגרלה כלשהי בין המגייסים, ומבקשים ליצור רף מינימום להשתתפות בהגרלה. למשל – חלוקת כרטיסים למרוץ כאשר רף המינימום לגיוס הוא 3,000 שקלים. במידה ותציינו שכך רצונכם, יוגדר יעד מינימום לכל מי שמבקש לפתוח קמפיין. בלי כל קשר, כל קמפיין משנה שלא יעמוד ביעד, עדיין יעמיד את הכספים שנצברו לרשותכם והכספים האלה עדיין ייספרו לזכות הקמפיין הראשי.

חומרים נוספים

כדי להעלות את הקמפיין נידרש לכמה פריטי מידע נוספים:

קובץ המפרט את מבנה הטופס המבוקש – במידה ואתם מבקשים לגייס תרומות בלבד אזי מדובר בטופס פשוט. השונות היחידה האפשרית היא האם ברצונכם לאפשר סכומי תרומה חופשיים, לאפשר מדרגות או לשלב בין השניים. הכל אפשרי, רק ציינו במסמך.

מי אנחנו – ספקו טקסט בן 440 תווים לכל היותר המציג את העמותה שלכם ובסיומה הפנייה לאתר שלכם. אנו נשבץ את הטקסט הזה בפופ-אפ שייפתח בלחיצה על הלוגו שלכם שיוטמע בפוטר. במידה ואתם משתפים פעולה עם גוף או גופים נוספים – חזרו על הפעולה.

קמפיין המשלב אירוע פיזי

קמפיינים יכולים לשלב בתהליך התרומה אירוע פיזי כגון ערב חגיגי, ערב התרמה, הרצאה, מרוץ וכדומה. מערכת הטפסים באתר תומכת באפשרויות רבות של רישום. ניתן לשלב בדף הקמפיין פרטים אודות האירוע ולצרף מפת גוגל.

באשר לטופס – ניתן למכור כרטיסים בתמחורים שונים ולצרף לכך פריטים שונים (כגון חולצות).

ניתן לפנות אלינו עם דרישות מיוחדות ואנו נציג לכם מה ניתן לבצע באמצעות המערכת.

מיקום ופרטי האירוע

 

הצטרפות או פתיחת קמפיין גיוס משני

פתיחת קמפיין משנה אפשרית מדף התרומה על ידי לחיצה על הכפתור “פתיחת דף התרמה אישי”. בחירה באפשרות זו תעביר את הגולש לתהליך מילוי פרטים קצר שבסופו הוא יוכל להזין את הפרטים שלו – טקסט אישי עם תמונה או לוגו, הגדרת יעד לגיוס ופרסום. בסיום יקבל הגולש לינק ייחודי לשיתוף ברשתות חברתיות ובמייל עם חבריו.

כך נראה הפופ אפ במסך הפתיחה. גלילה מטה תחשוף שדות נוספים.

פתיחת קמפיין משנה

פתיחת קמפיין אישי שדות נוספים

 

במידה וגולש מסוים מבקש להצטרף לקמפיין קיים כתורם – לחיצה על הכפתור “תרמו לדף התרמה אישי” ייפתח דרופ-דאון לבחירה מהקפיינים הקיימים. כל קמפיין חדש נוסף לבורר.

תרום לקמפיין אישי

 

קמפיינים מובילים מבחינת הסכום יופיעו בתחתית הדף הראשי ויאפשרו לגולשים לבחור מביניהם ולתרום. תצוגה זו תתעדכן בהתאם לשינויים בקמפיינים המובילים באופן שוטף.

קמפיינים מובילים