חוטים של טוב

לאחר עשר שנות פעילות ועבודה בתוך הקהילה, החלטנו להרחיב את מעגל הנתינה, לפעול ולהשפיע גם מחוץ לקהילה. לשם כך הקמנו את העמותה לפיתוח התודעה – ששמה לה למטרה להנגיש את כוחה של התודעה, ולסייע לחלקים רבים ככל הניתן באוכלוסייה לחיות חיים של הגשמה, מימוש ובריאות.
בשנה הקרובה, בחרנו להתמקד בשני מיזמי דגל בתחום החינוך ובתחום הרפואה, שדות בהם אנו מאמינות שיישום השיטה יכול להביא ברכה מרובה.
אנחנו מזמינות את כולכם להיות שותפים לתמיכה בפרויקטים, לפתוח את הלב ואת הכיס – כל אחד ואחת לפי היכולת – וביחד להרחיב גבולות גן-העדן לכולם.

ניתן לתמוך גם באפליקציית ביט למספר -
053-4374916

111%
  • יעד: ₪500,000
  • גויס עד כה: ₪554,634
  • תאריך גמר הקמפיין:
  • תומכים : 1567

חוטים של טוב

ניתן לתמוך גם באפליקציית ביט למספר – 053-4374916

חוטים של טוב

חברים יקרים,

לאחר עשר שנות פעילות בהן הגענו לעשרות אלפי תלמידים, וסייענו להם לשפר את חייהם, הגיע הזמן להרחיב את מעגל הנתינה, ולפעול למען אוכלוסיות שעדיין אינן חלק מהקהילה. לצורך זה הקמנו את העמותה לפיתוח התודעה – ששמה לה למטרה לסייע לאנשים רבים ככל הניתן באוכלוסייה, לחיות חיים של מימוש עצמי, בריאות והגשמה, באמצעות יישום המתודולוגיה והמודלים בשיטה.

בשנה הקרובה, בחרנו להתמקד בשני מיזמי דגל בתחום החינוך ובתחום הרפואה, שדות בהם אנו מאמינות שיישום השיטה יכול להביא ברכה מרובה. לצורך זה יצאנו בגיוס המונים ואנו מבקשות את תמיכתכם בכדי שנוכל לממש את החזון ולהוציא לפועל את שני המיזמים החשובים הללו.

פיתוח התודעה בקרב חולות סרטן – כלים לריפוי עצמי ושיפור איכות החיים

שיתוף פעולה עם יחידת הנשים במחלקה האונקולוגית בביה”ח איכילוב

חוטים של טוב | מחקר

ביה”ח איכילוב המוביל בתחום הטיפול בסרטן האשה, בהנהלת פרופ’ תמר ספרא, מנהלת יחידת הנשים במחלקה האונקולוגית, יצא לדרך עם מחקר אינטגרטיבי בשיתוף העמותה לפיתוח התודעה. מטרתו של המחקר החדשני להוכיח באופן אמפירי את כוחה של התודעה בריפוי עצמי ובשיפור איכות החיים, דבר שיאפשר לעשרות אלפי חולות להיטיב עם עצמן ועם בריאותן.

התהליכים בשיטת ה”מטאיזם” – מאפשרים לכל אדם ללמוד להכיר ולנהל את התודעה בכוחות עצמו. זוהי פילוסופיית חיים מעשית, מתודלוגיה שיטתית להתבוננות ולפענוח עצמאי של המציאות, תוך הקניית טכניקות לעבודה פנימית, וכלים לעבודה עצמית המתבטאת ומשתקפת במציאות החיצונית. לאחר ניסיון רב שצברנו בטיפולים אונקולוגיים משולבים בעבודת תודעה, אנו מוצאות את ההזדמנות להשפיע בשדה הרפואה הקונבנציונאלית, ולסייע בשילובה עם הרפואה התודעתית, כבשורה של ממש. שלב א’ של המחקר יצא לדרך! עכשיו אנחנו צריכות אתכם ואת התמיכה שלכם!

פיתוח תודעה בקרב ילדים

המשחק – תוכנית חינוכית לילדים לגילוי הכוחות הפנימיים

חוטים של טוב | המשחק

תוכנית הדגל של העמותה הינה תוכנית ילדים עתידנית וראשונה מסוגה בישראל, אשר פותחה בליווי צמוד של אגף מחקר ופיתוח במשרד החינוך. התכנית פועלת בהצלחה במספר בתי ספר וזוכה למשוב מעולה בקרב הורים, ילדים ואנשי חינוך. 92% מהילדים שהשתתפו בתוכנית מצביעים על שינוי מהותי ברמת הביטחון העצמי ו- 89% מהילדים מעידים על שדרוג כללי בחייהם.

בשל התקופה המאתגרת העוברת על ילדי ישראל, שמנו לעצמנו חזון שאפתני להכניס את תוכנית “המשחק” פנימה אל תוך מספר גדול של בתי ספר יסודיים, ולהכשיר את צוותי החינוך בהוראת הכלים. אנחנו מקווים להשפיע בשנת הלימודים הקרובה על לפחות כ 10,000 ילדים וכ 500 מורים שיכירו לעומק את הכוח הטמון בתודעתם.

שימו לב: על כל סכום שנצליח לגייס עבור הפצת התוכנית והעברת הכשרות למורים, משרד החינוך יוסיף סכום זהה, ובכך יכפיל את תמיכתנו, באמצעות מימון שעות הוראה למורים.

חברים יקרים,

מטרת העמותה שהקמנו, הינה הרחבת מעגל הנתינה והשפעת הטוב. לאחר יותר מעשור של פעילות ענפה והשפעה על עשרות אלפי תלמידים שהולכים איתנו בדרך מופלאה של צמיחה, ניסים וקסמים, הגיעה העת להרחיב את מעגל ההשפעה ולהגיע לעוד המונים בארץ ובעולם. תארו לכם עולם שבו מיליוני אנשים יכירו בכח התודעה שלהם, ישדרגו את אורח חייהם, וישפיעו טוב על כל המעגלים הסובבים אותם?! לשם אנחנו הולכות, ואנחנו מזמינות גם אתכם לצעוד איתנו.

אנו יוצאות לדרך וזקוקות לתמיכתכם בקידום שני תחומים מהותיים לכולנו – המאבק במחלת הסרטן וחינוך הילדים.
אנחנו מזמינות את כולכם להיות שותפים לתמיכה בפרויקטים, לפתוח את הלב והכיס – כל אחד ואחת לפי היכולת – כדי שגן עדן יהיה נגיש וזמין לכולם.

באמצעות התשורה שתבחרו, תוכלו לבחור באיזה מן הפרויקטים אתם רוצים לתמוך, או לחילופין לבחור לחלק את תרומתכם בין שניהם באופן שווה.

בכל דרך שתבחרו לתמוך, תקבלו במתנה את ספר הביכורים “גן עדן זה כאן” – מתודולוגיית הדגל והבסיס לשיטה. הספר רואה אור בהוצאת ידיעות אחרונות, ומתעתד להגיע לחנויות הספרים לפני ראש השנה הקרוב. חשוב לציין שאת הספר תרמנו לעמותה, על כל זכויותיו והכנסותיו, כך שכל רכישת ספר, הינה תמיכה ישירה בעמותה.

תודה על היותכם שותפים לדרך, להגשמה ולחזון!

חוטים של טוב

גן עדן זה כאן | ספרה של פריידי מרגלית

בעקבות מותו של אחיה האהוב יצאה פריידי מרגלית לחקור את עולם התודעה. היא גילתה תשובות ברורות וסדורות, אשר לימים גובשו לתפיסת המטאיזם, דרך מתקדמת לחקור וללמוד את התודעה ולהתנהל נכון יותר במשחק החיים.

תפיסת המטאיזם מבוססת על תורות עתיקות יומין, בהן החסידות, הקבלה והיהדות, ונתמכת בתיאוריות פיזיקליות בנות זמננו. היא משלבת ידע וכלים פרקטיים המאפשרים לכל אדם לחקור עצמאית את עצמו ולהכיר את נבכי תודעתו.

הספר גן עדן זה כאן מנגיש את תפיסת המטאיזם, המלמדת כיצד למשוך בחוטים כאורח חיים וליצור עבור עצמנו את המציאות שלה אנחנו ראויים. רבבות אנשים כבר מיישמים את התפיסה בחייהם ויוצרים לעצמם בהתמדה גן עדן פרטי משלהם. הספר הזה הוא הזמנה עבורכם להצטרף ולגלות עולם שלם של אפשרויות חדשות והזדמנויות שעומדות לפתחכם.

פריידי מרגלית גדלה בירושלים, בבית חרדי מחסידות גור. היא חוקרת תודעה ועומדת בראשה של קהילת מרחב מודעות המונה כיום עשרות אלפי אנשים. היא חיה עם אהובתה אלימור, בת זוגה לחיים ושותפתה לשליחות. יחד הן מובילות את החזון של גן עדן לכל אדם וילד.

  1. מתי יגיע הספר?
    הספר יורד לדפוס במהלך יולי וישלח אליכם במהלך אוגוסט הקרוב. למדפי החנויות הוא יגיע ב01.09, היישר למתנות ראש השנה לחברים ומשפחה.
  2. בחרתי איסוף עצמי – מהיכן אוכל לאסוף את הספר?
    במהלך חודש אוגוסט תקבלו הודעה שהספר מחכה לכם, ותתבקשו להגיע למספר נקודות איסוף באיזור כפ”ס-הוד השרון.
  3. האם אפשר לתמוך בתוכנית “המשחק” ולהזמין אותה לבית ספר ספציפי?
    בשמחה רבה. ובלבד שזה מקובל על מנהל.ת בית הספר. הצוות החינוכי כולו עובר הכשרה בדרך להטמעת הכלים אצל הילדים. לפרטים נוספים על המשחק לחצו כאן.
  4. מהו תהליך המחקר המתנהל בבית החולים איכילוב?
    תפיסת המטאיזם מאמינה כי “מי שקלקל הוא שיתקן”. דהיינו, המפתח לריפוי עצמי נמצא במנגנונים האישיותיים המנהלים אותנו מאחורי הקלעים. במשך עשור, אלפי חולים, ומאות חולי סרטן עבדו עם השיטה, הכוללת ארגז כלים לעבודה עצמית, ואט אט חוללו שינויים מכוננים בתודעתם ובגופם. במהלך המחקר נעביר מספר רב של א.נשים את התהליך בשיטה, ונמדוד את ההשפעה על מצב בריאותם, מצב רוחם, ושדרוג ה-WELL BEING הכללי שלהם. את התהליך מעבירה נורית כהן, מנחת קבוצות ומומחית לריפוי עצמי בתפישת המטאיזם. עשרה מפגשים קבוצתיים המתקיימים במחלקה האונקולוגית באיכילוב, בניהולה של פרופ’ תמר ספרא. מדי 3 חודשים מתחילה קבוצה נוספת, כך שבמהלך שנתיים, ועד לתום תקופת המחקר, שאיפתנו להצליח למדוד כמה שיותר מקרים ולהסיק מכך מסקנות פורצות דרך.
  5. האם ניתן להצטרף למחקר?
    בהחלט. כל מי שמטופל.ת באיכילוב זכאי להשתתף במחקר ולהינות מתהליך העומק במסגרת הטיפול. מטופלים בבתי חולים אחרים יכולים לבקש להוסיף לווי במחלקה האונקולוגית באיכילוב, ומתוקף כך להצטרף למחקר.
  6. האם ניתן לתרום באמצעים נוספים?
    בשמחה! באפליקציית ביט: 053-4374916
    או בהעברה לחשבון הבנק של העמותה:
    המרכז לפיתוח התודעה
    בנק מזרחי טפחות (בנק מס’ 20)
    מס’ חשבון – 267572
    מס’ סניף – 512

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בחירתך נוספה
₪88
הספר "גן עדן זה כאן" באיסוף עצמי

ספר הביכורים של פריידי מרגלית - "גן עדן זה כאן" באיסוף עצמי.
*במהלך חודש אוגוסט ייערכו ימים פתוחים בהם פריידי תחתום על ספרים בגן עדן.

לקריאת הפרק הראשון

279 תומכים מתוך 300

הפריט אזל

₪120
הספר "גן עדן זה כאן" במשלוח

ספר הביכורים של פריידי מרגלית - "גן עדן זה כאן" במשלוח אליכם הביתה.
*במהלך חודש אוגוסט הספר יישלח אליכם הביתה. מספר שבועות לפני שהוא יוצא לחנויות.

לקריאת הפרק הראשון

430 תומכים מתוך 430

הפריט אזל

₪150
הספר "גן עדן זה כאן" + שלט

ספר הביכורים של פריידי מרגלית - "גן עדן זה כאן" יחד עם השלט "גן עדן זה כאן" במשלוח אליכם הביתה.
*במהלך חודש אוגוסט הספר יישלח אליכם הביתה. מספר שבועות לפני שהוא יוצא לחנויות.

166 תומכים מתוך 166

הפריט אזל

₪199
הספר "הנולה"

אגדה רוחנית, פרי עטה של הסופרת, חברת קהילת מרחב מודעות, מעין מואטי. מארז ספרי ביכורים יחד עם הספר החדש "גן עדן זה כאן" במשלוח אליכם עד הבית.

10 תומכים מתוך 10

הפריט אזל

₪199
"ובחרת בחיים"

לאחר יותר משנתיים שענת שניידר מעשירה אותנו בפינתה הקבועה "פרשת השבוע בראי המטאיזם". לראשונה, יש לנו את הזכות והכבוד להשיק את הספר המודפס, המאגד בחגיגיות את כל דברי החכמה שלה. ובנוסף הספר "גן עדן זה כאן" במשלוח עד הבית

20 תומכים מתוך 20

הפריט אזל

₪200
זוג ספרי "גן עדן זה כאן"

ספר הביכורים של פריידי מרגלית - "גן עדן זה כאן" ועוד ספר אותו תוכלו לתת במתנה לחבר/ה או בן/בת משפחה, במשלוח אליכם הביתה.
*במהלך חודש אוגוסט הספר יישלח אליכם הביתה. מספר שבועות לפני שהוא יוצא לחנויות.

150 תומכים מתוך 150

הפריט אזל

₪248
צמיד אהבת אמת

צמיד "אהבת אמת" מבית המעצבת "מיידלה" + הספר "גן עדן זה כאן" במשלוח עד הבית

25 תומכים מתוך 25

הפריט אזל

₪249
"השער למטבח בריא"

"השער למטבח בריא" - רב המכר של כהנת הסופרפוד אומינה + ספר הביכורים "גן עדן זה כאן" במשלוח עד הבית!

10 תומכים מתוך 10

הפריט אזל

₪270
10 מארזי בסט סלרס של אוטופי

מארז בסט סלרס של מחלבת הבוטיק אוטופי. המארז כולל: גבינות 225 גרם - ספיר גלילית, טופז, טופז זיתים. גבינות 200 גרם: אודם פקאן, אודם פריז, אודם צ'יפוטלה; חמאה בזלת (100 גרם), יוגורטופי (150 מ"ל), שתי טעימות ממגוון המוצרים של המחלבה, וכן צידנית ייחודית לשימוש חד-פעמי. + הספר "גן עדן זה כאן". איסוף עצמי מתל אביב / ראש העין.

8 תומכים מתוך 8

הפריט אזל

₪288
שרשרת ומדיטצית "גאבא" - הורמון השלווה

שרשרת "גאבא" מבית המעצבת "מיידלה" מלווה במדיטציה ייעודית לשקט ורגיעה, מאת אלימור הניג. וכמובן הספר "גן עדן זה כאן" במשלוח עד הבית

18 תומכים מתוך 18
בחירתך נוספה
₪389
סדנת עירום עם אלימור

סדנת עירום עם אלימור - תהליך אקסטטי להסרת הבושה וחיבור לאותנטיות.
תאריך: ה- 08/08 סולד אאוט! תאריך פנוי 03/10. סילו הוד השרון, התשורה כוללת ספר "גן עדן זה כאן" מתנה

40 תומכים מתוך 41
בחירתך נוספה
₪389
סדנת "המשחק" עם מאיה

מפגש מיוחד להורים המבקשים לללמוד 3 כוחות ראשונים של תוכנית המשחק וליישם בבית עם הילדים + ספר הביכורים "גן עדן זה כאן". הסדנה תתקיים בתאריך 31.10 יום ראשון בשעה 19:00, סילו, הוד השרון.

21 תומכים מתוך 25
בחירתך נוספה
₪389
סדנת בריאות עם נורית

מהם המנגנונים מאחורי היווצרות המחלות? כיצד נשמור על עצמנו ובריאותנו? סדנת בריאות המתאימה לכל אדם המבקש להכיר את גופו ולרפא את עצמו + ספר הביכורים "גן עדן זה כאן". הסדנה תתקיים ב-24.10 יום ראשון בשעה 20:00, מיוגה ת״א.

32 תומכים מתוך 36
בחירתך נוספה
₪490
חמישה ספרים במשלוח אליכם הביתה

חמישה ספרי "גן עדן זה כאן" מאת פריידי מרגלית יישלחו אליכם הביתה. את הספרים תוכלו להפיץ בין מכרים, חברים ומשפחה. במשלוח ישיר אליכם הביתה.
*במהלך חודש אוגוסט הספר יישלח אליכם הביתה. מספר שבועות לפני שהוא יוצא לחנויות.

21 תומכים מתוך 25

הפריט אזל

₪500
מדיטציה אישית מוקלטת עבורכם ע"י פריידי+הספר "גן עדן זה כאן"

מדיטציה שפריידי מקליטה במיוחד עבורכם. עם השם שלכם והמסרים המדויקים שהייתם רוצים להטמיע בתודעתכם. מתאים גם לילדים! שאלון לבחירת המסרים וסגנון המוזיקה יישלח לאחר התמיכה

15 תומכים מתוך 15
בחירתך נוספה
₪550
מפגש אינטימי עם פריידי - כרטיס השתתפות בודד

מפגש אינטימי עם פריידי - עשרה חברים או תלמידים ותיקים במפגש אינטימי בקליניקת העץ בגן עדן. הספר "גן עדן זה כאן" יינתן לכל משתתף. מועד בוקר ומועד ערב לבחירתך

43 תומכים מתוך 45
בחירתך נוספה
₪999
רבעון שופע בחדר כושר לתודעה

שלושה קידודים משני חיים בחדר כושר לתודעה:קידוד הגשמה, שפע ואינטרגציה +השתתפות באירוע פתיחת חוזה תודעה לר"ה+ ספר "גן עדן זה כאן" במתנה אירוע שינוי חוזה תודעה יתקיים ב10.09 בסינמטק ת"א (*במידה של תו ססגוני כזה או אחר, האירוע יתקיים בזום).
מחיר: 999 ש"ח במקום 1,644 ש"ח

5 תומכים מתוך 10
בחירתך נוספה
₪1000
יוצאים לאור!

חולמים להוציא גם את הספר שלכם לאור? פגישה אישית עם דנה נעמי בן שלומי, סופרת ועורכת ספרותית, היד הימנית שלי, שכבר שנים כותבת ועורכת את כל הגיגיי. מלאה בטיפים והסברים איך להוציא את הספר שלכם לאור שלב אחר שלב

תומך אחד מתוך 3
בחירתך נוספה
₪1000
פגישת פרוז'קטור

מפגש אישי לסיעור מוחות אסטרטגי לעסק שלך. עם דפי ויטלה, או בכינויה "הפרוז'קטור", שמאירה לנו את הדרך במרחב מודעות ומנתבת אותנו כבר למעלה מ- 7 שנים + הספר "גן עדן זה כאן"

היו הראשונים לתמוך!
בחירתך נוספה
₪1000
איתי SOLD OUT

מפגש אישי לסיעור מוחות על שיווק העסק שלך, עם הגאון השיווקי שכבר שנים ממלא לנו אולמות , איתי לוי, או בשמו הפופולרי בקהילה "איתי SOLD OUT"+ ספר "גן עדן זה כאן"

היו הראשונים לתמוך!
בחירתך נוספה
₪1000
מימון שיעורי "המשחק" לכיתה שלמה

"כיתה שלמה של ילדים תלמד במהלך שנת הלימודים הקרובה את תוכנית ""המשחק"" בזכותך! ספר ותעודת הוקרה יישלחו לתורמים. "

9 תומכים מתוך 10
בחירתך נוספה
₪1000
השתתפות במימון טיפול לחולת סרטן

חולת סרטן תזכה להשתתף במחקר האונקולוגי בזכותך, ולעשות את דרכה לריפוי עצמי והחלמה מלאה. ספר ותעודת הוקרה יישלחו לתורמים.

16 תומכים מתוך 20
בחירתך נוספה
₪1167
סמינר הדגל למשוך בחוטים - באקדמיה הוירטואלית + הספר "גן עדן זה כאן"

המתודלוגיה באמצעותה תלמדו למשוך לעצמכם כל חוט ומציאות רצויה. הסמינר מצולם וערוך במקצועיות ומחכה לכם באקדמיה הוירטואלית לצפייה בכל עת. וכולל לווי של 21 ימים עד להטמעת הכלים והפיכתם לאורח חיים. ובנוסף ספר הביכורים "גן עדן זה כאן" במתנה עד הבית!
המחיר 1,167 ש"ח במקום 1688 (ניתן לחלק לתשלומים - 389X3)

לפרטים נוספים

20 תומכים מתוך 50
בחירתך נוספה
₪1800
ח"י מציל חיים

אני רוצה לתרום לפעילות החשובה של העמותה ולהצטרף לקהילה התומכת בפרויקטים החשובים שלכם.

תומך אחד מתוך 10
בחירתך נוספה
₪2500
דולה בראי המטאיזם

חווית לידה בגן עדן עם הילה פרץ - מלווה נשים ומסייעת לתינוקות להיכנס לעולם ברכות. תשורה אחת בלבד ליולדת שמשכה חוט ללידה בגן עדן :)
תשורה אחת בלבד! | 2,500 במקום 3,000 ש"ח

היו הראשונים לתמוך!
בחירתך נוספה
₪3500
מארז מתנות לעובדים

לקראת ראש השנה תוכלו לפנק את העובדים שלכם בספר "גן עדן זה כאן" שילמד אותם צעד אחר צעד לייצר לעצמם מציאות שהיא גן עדן עלי אדמות. מחיר מיוחד למארז 50 ספרים. כל ספר מגיע ארוז בנפרד עם סימניה וגלויה ממותגת לחג.

היו הראשונים לתמוך!
בחירתך נוספה
₪3500
אירוח בתוכנית "שיחות בגן עדן" ברדיו 103FM

ראיון עם פריידי ואלימור בתוכנית שתיערך בהתאמה לנושא התוכן שלכם.
תשורה אחת בלבד! | מחיר 3,500 ש"ח במקום 4,500 ש"ח

היו הראשונים לתמוך!
בחירתך נוספה
₪5000
מפגש אינטימי עם פריידי - לחברים וקבוצות

מפגש אינטימי עם פריידי - עשרה חברים או תלמידים ותיקים במפגש אינטימי בקליניקת העץ בגן עדן. הספר "גן עדן זה כאן" יינתן לכל משתתף.

תומך אחד מתוך 2
בחירתך נוספה
₪5500
אירוח בתוכנית "מומחים פלוס"

התכנית משודרת בmako ומארחת פאנליסטים המגיעים להתראיין מתחומי האימון, הטיפול, הטיפוח, השיווק ועוד.
תשורה אחת בלבד! | מחיר: 5,500 ש"ח במקום 9,500 ש"ח

היו הראשונים לתמוך!

הפריט אזל

₪9995
מרחב הכ"ח

תוכנית הפרימיום של מרחב מודעות, תהליך עומק ששמו הולך לפניו... כ"ח תדרים שמחזירים את כל הכ"ח הביתה. מחזור ל"א יוצא לדרך מיד אחרי החגים+הספר "גן עדן זה כאן".
תשורה אחת בלבד! | מחיר: 9,995 ש"ח במקום 13,500 ש"ח

3 תומכים מתוך 3
בחירתך נוספה
₪10000
"THAT'S THE SPIRIT" - הרצאה לארגונים וחברות

הרצאת הדגל שלנו בהתאמה לעובדי הארגון שלך. נשמח להגיע אליכם בהרצאה חוויתית מרחיבת תודעה ויוצרת הזדמנות לתפיסת מציאות אחרת. ההרצאה מעולה לחיזוק החוסן וה"SPIRIT" בארגון. כשעתיים וחצי של תוכן איכותי בסיומו יחולק הספר "גן עדן זה כאן" במתנה לכל משתתף. מיועד ל-50 משתתפים. הספר "גן עדן זה כאן" יינתן לכל משתתף.

לפרטים נוספים

3 תומכים מתוך 4

תורמים אחרונים

קרן מ- חולון
₪550
חלי מ- תל אביב
₪550
נטלי מ- כפר סבא
₪389
רחל מ- תל אביב
₪389
יהודית מ- בית אריה
₪389
שגית אילה מ- בת ים
₪92
אביבה מ- הוד השרון
₪389
שושנה מ- רמת רזים צפת
₪389
ראומה לבן מ- תל אביב
₪539
רינת מ- תל אביב
₪389
אסתי מ- עפולה
₪88
רקפת מ- נוב
₪200

חברות תורמות

הצהרת נגישות

אנו בפלאנוויז מחוייבים להנגשת האתר לבעלי מוגבלויות שונות בהתאם לחוק ובאופן הטוב ביותר. פעלנו על מנת להפוך אתר זה לנגיש בהתאם לתקן ישראלי 5568.

מהו אתר נגיש?

אתר נגיש הנו אתר המאפשר לבעלי מוגבלויות שונות לגלוש בו, להבין את התוכן, להתמצא ולנווט בו בקלות ולבצע את הפעולות המתאפשרות באתר בקלות, זאת בהתאם לעקרונות וקווים מנחים שהוגדרו בסטנדרטים בינלאומיים ועוגנו לאחרונה בחקיקה.

כיצד להשתמש באתר

האתר הנוכחי תואם להצגה בדפדפנים מודרניים שונים ומותאם לצפייה בסוגי מסכים שונים לרבות מסכי סמרטפון וטאבלט. נעשה מאמץ לבנות את התוכן באתר באופן ברור וקריא תוך שימוש בשפה ברורה, כותרות וכותרות משנה ופסקאות. בקרוב יתמוך האתר בשימוש בתוכנת קורא מסך ובכך תושלם הנגישות לרמה AA. טפסי האתר כוללים עזרים למניעת טעויות בקלט ומאפשרים מעבר בין שדות באמצעות מקלדת. באתר אין שימוש באנימציה מהבהבת בכדי למנוע סכנת התקפים לחולי אפליפסיה. בצד ימין תמצאו את אייקון הנגישות - לחיצה עליו תפתח אפשרויות סיוע שונות המקלות על הניווט, ההתמצאות באתר והצפייה בתוכן. להלן עיקרי האפשרויות:
  1. ניווט באמצעות מקלדת
  2. אפשרויות ניגודיות שונות (רקע לבן, אפור, שחור)
  3. הדגשת קישורים
  4. הצגת טקסט חלופי של תמונות
  5. הדגשת סמן עכבר
  6. כיבוי נגישות
  7. אפשרות לשמירת הגדרות לביקורים הבאים באתר (מתבצע באמצעות Cookies)
  8. תאימות לתוכנת קורא מסך (תוספת המתוכננת עד כניסת החוק לתוקפו ב- 25.10)

עזרו לנו להשתפר

אנו עושים מאמצים ניכרים בהנגשת אתר זה ובפיתוח טכנולוגיה להנגשת אתרים. נשמח למשוב בונה ולהפניית תשומת הלב שלנו לליקויים ולרעיונות לשיפור. בכדי להשאיר משוב - פנו אלינו באמצעות טופס יצירת הקשר שבאתר. בברכה, גד אבגי, מנכ"ל פלאנוויז בע"מ
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות