הקמפיין של אילה סיון- בן יוסף

אנשים יקרים לי, נדב הבן שלנו עובד בתוכנית המיוחדת הזו, בליבה של יפו. תוכנית שמחברת בין מקצועיות לנשמה. אנשי מוסיקה בעלי לב ענק, שהפכו להיות מחנכים ופורצי דרך עבור בני ובנות נוער שבזכות המקום הזה סוללים לעצמם שביל חדש בעולם המוסיקה, כמאמרו של הרב קרליבך (מוסיקאי בעצמו) ש"כל מה שילד צריך הוא מבוגר אחד שיאמין בו..." השילוב בין צמיחה אישית ומוסיקה מוכיחה את עצמה. התמיכה של כל אחד ואחת מכם, תסייע למנגינה להמשיך.

51%
  • יעד: ₪10,000
  • גויס עד כה: ₪5,140
  • תאריך גמר הקמפיין: 28/01/2021
  • תומכים : 25

(בנוסף לתשלום נוח ומאובטח כאן בדף, ניתן לתמוך כספית גם באמצעות Bit ו PayBox בטלפון 0544466704. המעוניינים בקבלה מתבקשים לשלוח הודעת וואצאפ למס’ זה)
*התרומה מוכרת לצורכי מס ע”פ סעיף 46א.

“המוסיקה מוציאה אותי מכל הבעיות שיש סביבי”.

בני נוער רבים שמגיעים מרקעים מורכבים ובעיתיים, ללא גב או מקום שמאמין בהם באמת. הם מוצאים עצמם חשופים לסכנות הרחוב ולמציאות המהווה מדרון חלקלק.

אנחנו כאן כי אנחנו מאמינים שאסור להשאיר אף ילד מאחור.

נוכחנו שחיבור אל המוסיקה מביא את הילדים מנקודה של קושי ולעיתים גם סכנה, אל עתיד מאפשר ובריא, אשר פותח עבורם דלת שמעולם לא חשבו שהם ראויים לה.

בעמותת מקור ופרויקט ילדי המוסיקה, יצרנו מסגרת מוסיקלית המאפשרת לכל נער ונערה הרוצים וחיים במצב של חוסר תמידי-  לזכות לכל הטוב שמביא איתו העיסוק במוסיקה.

אנחנו קמים בבוקר כדי שעוד ועוד בני נוער יוכלו באמצעות הפרויקט לקנות לעצמם אחריות, משמעת עצמית, התמדה, ובעיקר כדי שהם יעזו לחשוב על חלומות משל עצמם, ואף אחד לא יימצא אותם משוטטים ברחוב.

זו זכות גדולה לאפשר לילד לבחור אחרת מהסביבה שמכוונת אותו לחיי רחוב והשפעות שליליות.

אנחנו מאמינים בהם ומשקיעים בהם את נשמתנו,
ומצליחים להביא אותם להישגים משמעותיים ומשני חיים.

ילדי המוסיקה

בתקופת הקורונה זהו מצב קשה אף יותר. בני הנוער נמצאים במצוקה גוברת, הם נשכחים מלב, מוצאים עצמם יותר ברחובות, ומנגד המצב הכלכלי חונק.
אם לא נהיה פה, מעתה והלאה מאות ילדים יישארו ללא גב, יידחקו לשוליים, אל מצוקות חייהם, לבד, ואנחנו לא נוכל להיות שם בשביל לתמוך, להרים ולכוון אותם כמו שראוי ליהלומים שכאלה.

הקמנו קמפיין גיוס המונים כדי שפרויקט “ילדי המוסיקה” יוכל להגיע לעוד ועוד ילדים שהמוסיקה תשנה ואף תציל את חייהם.

יעד גיוס: 420,000 ש”ח

בעזרת תרומתך נוכל להגיע ילדים נוספים שיסללו לעצמם עתיד בריא כחלק מחברה משגשגת.

ילדי המוסיקה

כיוון שמדריכי המיזם הם מוסיקאים ותיקים ופעילים בתעשיית המוסיקה בישראל,
יש הרבה דלתות שפתוחות בפני בני הנוער שיבחרו להמשיך בדרכם כמוסיקאים,
ועכשיו- זה רק אתם!

רק בעזרתכם נוכל להעביר אותם מסע משמעותי מנקודה של חשיפה לפיתויים שליליים,
אל נקודה של קניית כלים מנטליים וחווית הצלחה שיעזרו להם להתמודד עם כל דרך שיבחרו בחייהם.

אז איך זה עובד?

אנו רואים פעם אחר פעם את היצירה, העבודה המוסיקלית, הכלים והשירה, ההרכבים וההופעות,
מוציאים מהילדים יכולות שאילולי המוסיקה הם לא היו מגלים לעולם.
הנער או הנערה מתאהבים בכלי, ובלי לשים לב הם נותנים
לו להשפיע עליהם ולהפוך אותם לגרסה הכי טובה של עצמם.

“חנוך לנער על פי דרכו”.

אנחנו קשובים לרצונותיו ולאופיו המיוחד של הילד, ומלווים אותו בדרך המוסיקלית והחינוכית שמתאימה עבורו, ובכך המוסיקה מהווה ככלי לנקודת פתיחה שווה לצמיחה ולהישגיות בכל מישורי חייו.

כעת הם ואנחנו צריכים אותך איתנו, אחרת לא נוכל להיות פה בשבילם!

תמיכתך משנה חיים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בחירתך נוספה
₪80
שירת תודה מצולמת

תודה לך שקידמת אותנו בעוד צעד כדי להעניק לבני ובנות הנוער הזדמנות לשינוי חייהם. כדי להודות לך, נשמח לשלוח לך סרטון שירת תודה של נערות מקהלת פרויקט ילדי המוסיקה של יפו. הסרטון המצולם יישלח במייל לאחר תום הקמפיין.

63 רוכשים
בחירתך נוספה
₪80
סדנת ריקודי בטן עם ג'ני וייסברג ב-Zoom

תמיד רצית לרקוד ריקודי בטן ולא העזת? הצטרפ/י ל-40 דקות של חווית שמחה, מקצב, ומוזיקה מדהימה, בשילוב תנועות ייחודיות של ריקוד הבטן.הסדנה משלבת הנחיה ולימוד רזי הריקוד, מוזיקה שמחה והפעלה מצחיקה ומקצועית.להצטרף עם המון מצב רוח, בגדים נוחים ומטפחת לאגן. הסדנה תתקיים בתאריך 8.02.2021 בשעה 19.00.

לקישור לאתר

2 רוכשים מתוך 50

הפריט אזל

₪80
סט כרטיסי ברכה של Best Swishes

סט יפהפה של 6 כרטיסי ברכה לארועים שונים של Best Swishes עם אלמנט תלת מימדי. בעיצוב סטודיו רותם שעיצובי הברכות שלו נבחרו לקולקציית המוזיאון לאמנות מודרנית בניו יורק. האיסוף מיפו.

5 רוכשים מתוך 5
בחירתך נוספה
₪90
סדנת צחוק בזום

התמיכה שלך משמחת אותנו. אנחנו רוצים לשמח אותך בחזרה! נשמח להעניק לך סדנת צחוק בזום, שתנתק אותך מטרדות היום יום ותתן לך לצחוק כך סתם ללא כל סיבה. הסדנה בהנחיית ג'ני וייסברג, המתמחה בחיבור אנשים לצחוק ולשמחה, ובהעלאת רמת האנרגיה הפנימית שלהם. משך הפגישה כ- 30-45 דקות. בתיאום מראש מול רוכש התשורה לאחר תום הקמפיין. שלא נפסיק לצחוק!

לקישור לאתר

18 רוכשים
בחירתך נוספה
₪100
מימון השתתפות בהרכב מוסיקלי לנער/ה

בתרומתכם זו אתם ממנים לנערים שעתיים של נגינה בהרכב מוסיקלי. פעילות זו מפתחת את הנערים בהרבה אופנים. הם רוכשים יכולת עבודה בקבוצה, פיתוח הקשבה לאחר, אחריות ומחויבות וכמובן את התענוג שבנגינה ביחד עם עוד בני נוער. החזרות בהרכב מכינות את בני הנוער למופעים והקלטות אולפן.

47 רוכשים

הפריט אזל

₪110
מיני קליידוסקופ בעבודת יד

כמה כיף שהצטרפת אלינו למאמץ להפוך את המוסיקה למקור השינוי של בני הנוער. נשמח להודות לך בדרך צבעונית, ולהעניק לך מיני קליידוסקופ בעבודת יד מסוג "טליידוסקופ" של האמן הקליידוסקופים רועי כהן. באיסוף עצמי מיפו ובתיאום מראש מול רוכש התשורה בתום הקמפיין.

30 רוכשים מתוך 30
בחירתך נוספה
₪120
כיתת אמן בזום עם ירמי קפלן

התמיכה שלך דוחפת אותנו קדימה. זה לא מובן מאליו! אנחנו נרגשים להזמין אותך לקחת חלק במפגש זום מיוחד במינו עם אחד הפרפורמרים הגדולים והתוססים בישראל. בשיחה עם רן שמעוני- מייסד פרויקט ילדי המוסיקה, ירמי יספר על דרכו המוסיקלית, על חוויות מעניינות ומשעשעות מהקריירה העשירה שלו, ויעלה על הפרק כמה מהתובנות המעמיקות שלו בנושא זוגיות ורוחניות. במסגרת המפגש יבצע ירמי מספר שירים כולל אירוח תלמידי הפרויקט. משך המפגש כ45 דקות עד שעה וישודר מאולפני דינמו. תאריך בתיאום מראש מול רוכש התשורה בתום הקמפיין.

18 רוכשים
בחירתך נוספה
₪120
ארז לב ארי-כיתת אמן בזום

תודה רבה לך על האמון בבני ובנות הנוער שלנו! התמיכה שלך עוזרת לנו להוציא את כל הכוחות הטמונים בהם. נשמח להזמין אותך לקחת חלק במפגש מרתק עם ארז לב ארי בזום. בשיחה עם רן שמעוני- מייסד פרויקט ילדי המוסיקה, ארז יספר על דרכו המוסיקלית וידבר על איך נכתבו מיטב השירים שלו שהפכו להיות להיטים, יענה על שאלות ויבצע מספר שירים, כולל אירוח תלמידי פרויקט ילדי המוסיקה של יפו. אורך המפגש כ- 45 דקות עד שעה, וישודר מאולפני דינמו. תאריך בתיאום מראש מול רוכש התשורה לאחר תום הקמפיין.

3 רוכשים
בחירתך נוספה
₪120
מימון של שיעור שירה במקהלה

בפעילות זו זוכים בני הנוער לחוויה של שירה בהרמוניה במקהלה. מקהלת הפרויקט משתתפת בהרבה הופעות והקלטות אולפן.

4 רוכשים
בחירתך נוספה
₪120
כיתת אמן של אסף אמדורסקי בזום

תודה רבה לך! התרומה שלך תעזור לנו להמשיך את החלום לקדם את עתיד הילדים בעזרת המוסיקה. אנחנו מזמינים אותך לקחת חלק בשיחה עם אסף אמדורסקי בזום, בה תוכל/י לשאול שאלות לבחירתך. הכיתה תשודר מאולפני דינמו בהשתתפות מספר תלמידי הפרויקט. במסגרת כיתת האמן, אסף יבצע שיר במשותף עם תלמידי הפרויקט. אורך המפגש כ- 45 דקות. בתיאום מראש מול רוכש התשורה בתום הקמפיין.

22 רוכשים מתוך 50
בחירתך נוספה
₪120
מימון שיעור לנער/ה בכיתת די ג'יי

בשיעורי הדי ג'יי לומדים בני הנוער להיות די ג'יי מקצועיים. לאחר מכן הם יכולים לצאת ולעבוד במסיבות יום הולדת, בר מצוות ואירועים קהילתיים למניהם.

רוכש אחד

הפריט אזל

₪130
2 ספרים מאת רחי וורטהיימר: הספר רב המכר "לרא(ע)ות את הכבשים – פריצת דרך במערכות יחסים" + ספר הילדים "פתאום הבנתי גם וגם".

תודה רבה! התמיכה שלך נותנת לנו כח להמשיך לגרום לילדים שלנו לחלום בעזרת המוסיקה! נשמח להעניק לך כאות תודה 2 ספרים של רחי ורטהיימר: הספר ""לרא(ע)ות את הכבשים – פריצת דרך במערכות יחסים"" (רב מכר!), שיעזור לך להבין את הנקודות הרגישות שלך, וכיצד שלא לפעול מתוכן. הספר נותן כלים להתמודדות עם מצבי ""אי נחת"" ומאמן את הקוראים לפעול מהאגו הגבוה ומהמקום הערכי שלהם ולא מהאגו הפגוע. בנוסף, נשמח להעניק לך את ספר הילדים ""פתאום הבנתי גם וגם"". הספר עוסק באינטליגנציה רגשית וחברתית, בחשיבות הנתינה לאחר מבלי לשכוח את עצמינו. התשורה באיסוף עצמי מיפו בתיאום מראש מול רוכש התשורה לאחר תום הקמפיין. https://www.relationsheep.co.il

5 רוכשים מתוך 5

הפריט אזל

₪130
טיפול ביופידבק 45 דקות רגע למרגוע

תודה לך שאתה חלק מהמסע המוסיקלי של הילדים שלנו. אנו נשמח להעניק לך טיפול "ביופידבק"- שיטה להקלה במצבי חרדה המעניקה סל כלים אפקטיבי לילדים עם הפרעת קשב וריכוז. הטיפול יועבר על ידי רותם דוידס- מטפלת מוסמכת בביופידבפק וב- NLP, בצפון הישן של תלאביב. אורך הטיפול הוא 45 דקות, בתיאום מראש מול רוכש התשורה לאחר תום הקמפיין. בהתאם להנחיות משרד הבריאות הרלוונטיות לאותה תקופה.

5 רוכשים מתוך 5
בחירתך נוספה
₪150
מימון שיעור נגינה פרטי לנער/ה

בתרומתכם זו אתם ממנים לנערים שיעור נגינה פרטי על אחד מהכלים הבאים: פסנתר,גיטרה,תופים, גיטרה בס, פיתוח קול, חצוצרה, סקסופון. השיעורים מתבצעים ע"י טובי המוסיקאים בישראל.

14 רוכשים
בחירתך נוספה
₪150
שיעור נגינה פרטי

תודה לך שהצטרפת אלינו למסע המוסיקלי! עכשיו זה הזמן לנגן! Drum Base Music - מתחם לימודי המוסיקה רמת החייל תומכים בחלום המוסיקלי שלכם! תמיד רצית להתחיל ללמוד לנגן? להמשיך מאיפה שהפסקת? דראם בייס מיוזיק מזמינים אותך על תמיכתך בפרויקט ילדי המוסיקה, לשיעור נגינה ניסיון במחיר מוזל באורך של כ- 30 דקות במגוון כלים: תופים, גיטרה קלאסית, גיטרה חשמלית, גיטרה בס, קלידים, פיתוח קול ועמידת במה, סקסופון, חליל צד, כלי הקשה ועוד. לימודי הנגינה כוללים: למידת תיאוריה, קצב והרמוניה ומתאימים לכל הגילאים. בתיאום מראש מול רוכש התשורה לאחר תום הקמפיין, בהתאם להוראות משרד הבריאות הרלוונטיות לאותה תקופה.

20 רוכשים
בחירתך נוספה
₪150
מימון שיעור כתיבת שירים מקוריים לנער/ה

בתרומתכם זו אתם ממנים לבני הנוער שיעור כתיבת שירים מקוריים. שיעור זה מקנה לבני הנוער את היכולת להכיר את עצמם טוב יותר, לגעת בחלקים החבויים בחייהם ולתת להם ביטוי. הם מפתחים מיומנויות שפה ויצירתיות. מקבלים מקום לפיתוח הדמיון ולעושר חוויתי ולבסוף גם רוכשים מיומנות בכתיבת שירים וביצירת משהו מקורי משלהם בעולם.

6 רוכשים

הפריט אזל

₪160
כרטיס להופעה של ירמי קפלן

אין כמוך! תודה רבה לך על התרומה המשמעותית. אנו רוצים לשמח אותך בכרטיס להופעה של ירמי קפלן, הפרפורמר מספר 1 בארץ במופע עם מיטב להיטיו מכל הזמנים. מופע אנרגטי ומעורר השראה שיחזיר אתכם הביתה מלאי שמחה ואנרגיה לשבוע שלם. תאריך ומיקום בתיאום מראש מול רוכש התשורה בתום הקמפיין. בכפוף להנחיות משרד הבריאות ומגבלות הקורונה הרלוונטיות לאותה תקופה.

12 רוכשים מתוך 12

הפריט אזל

₪175
משחק משפחתי + ספר מאת רחי וורטהיימר

תודה לך שעזרת לבני הנוער להתקדם בעוד צעד אל עתיד בריא ומאפשר, והכל בזכות המוסיקה! נשמח להעניק לך משחק משפחתי לאימון התנהגות חיובית המבוסס על הגישה הקוגניטיבית CBT ומשמש אנשי מקצוע מתחום הטיפול והחינוך בכל רחבי הארץ. המשחק מאמן להתנהגות חיובית בכך שהוא מפגיש את המשתתפים עם אירועים מורכבים רגשית, ומלמד לצאת ממצבים אלו במהירות ובעוצמה. בנוסף, נשמח להעניק לכם את הספר "מעשה באפרוח, ארנב וכבשה" מאת רחי וורטהיימר, המצליח ללמד ילדים ומבוגרים כאחד, לנהל תקשורת בריאה ולהבחין בין העובדות לבין הפרשנויות. התשורה באיסוף עצמי מיפו בתיאום מראש מול רוכש התשורה לאחר תום הקמפיין. https://www.relationsheep.co.il

2 רוכשים מתוך 2

הפריט אזל

₪180
קורס דיגיטלי- לרא(עו)ת את הכבשי"ם

תודה לך על האמון בבני הנוער! אנחנו נמשיך לעשות הכל כדי שהמוסיקה תהיה המנוע להצלחה בחייהם. נשמח להעניק לך קורס עבודה דיגיטלי ""לרא(ע)ות את הכבשים"" בהנחיית רחי וורטהיימר – יוצרת המתודולוגיה. הקורס מהווה כלי יעיל, אפקטיבי ופורץ דרך בתקשורת ובמערכות יחסים בזוגיות, בהורות ובעבודה ובאמצעותו תפתרו את מצבי אי הנחת, הפגיעות והסבל שלכם. הקורס מורכב מ- 9 סרטונים שכל אחד מהם באורך של 5-9 דקות. https://www.relationsheep.co.il הקורס יישלח במייל לאחר תום הקמפיין.

לקישור לאתר

8 רוכשים מתוך 8
בחירתך נוספה
₪180
כיתת אמן של אסתר רדא בזום+ דיסק חתום

כמה טוב לב יש בך! אנחנו מזמינים אותך לקחת חלק בכיתת אמן של אסתר רדא בזום, אשר ישודר מאולפני דינמו בהשתתפות תלמידי הפרויקט. במסגרת כיתת האמן אסתר תספר על דרכה המוסיקלית, תענה על שאלות המשתתפים ותבצע שיר במשותף עם תלמידי הפרויקט. אורך המפגש כ- 45 דקות עד שעה. בנוסף לכך, נשמח להעניק לך דיסק של אסתר רדא באיסוף עצמי מיפו. תאריך המפגש ואיסוף הדיסק בתיאום מראש מול רוכש התשורה לאחר תום הקמפיין.

18 רוכשים
בחירתך נוספה
₪220
שלושה חודשי מנוי במועדון יוגה פנים עם נועה מוסקט

יוגה פנים זו דרך לתרגל את הפנים ולשמור על רעננות ויופי לאורך שנים, לבצע תנועות חדשות שלא עשינו אף פעם או תנועות ישנות שכבר שכחנו שקיימות, וככה להעניק לשרירי הפנים תזוזה נפלאה העוזרת למצק את השרירים ולהשפיע לטובה על עור הפנים, החלקת קמטים והחזרת האיזון. ביוגה פנים נוסיף לזה את הנשימה ונחבר קצת נשמה, ונוצרת מודעות חדשה למרחב המובן מאליו הזה שהוא הפנים שלנו, החלון שלנו לעולם. ניצן אמרה - מצאתי בשיטה הזאת דרך נפלאה לנסות להתמודד עם נזקיי השנים! התוודעתי לשיטה דרך נועה שמעבירה אותה באופן רהוט, נעים, אוהב, עם הקשבה והומור. אילנה אמרה - כיף לתרגל עם נועה שיודעת לדייק ולעשות את החיבורים הנכונים ובמינונים הנכונים ועל סמך הבנה עמוקה ורחבה. ענת אמרה - לא מתכוונת לצבוע שיער ובטח שלא להפקיד את פני בידי הכירורג…יוגה פנים היא הפתרון לכאלו שמרגישות כמוני… עוד על מועדון יוגה פנים יש כאן - https://face-yoga.co.il/free-zoom

3 רוכשים
בחירתך נוספה
₪250
מימון חבילה של שיעור נגינה פרטי ושיעור נגינה בהרכב מוסיקלי

"בתרומתכם זו אתם ממנים לנער/ה שיעור פרטי ושעתיים של נגינה נגינה בהרכב מוסיקלי. פעילות זו מפתחת אותם בהרבה אופנים. הם רוכשים יכולת עבודה בקבוצה, פיתוח הקשבה לאחר, אחריות ומחויבות וכמובן את התענוג שבנגינה ביחד עם עוד בני נוער. החזרות בהרכב מכינות את בני הנוער למופעים והקלטות אולפן. "

9 רוכשים
בחירתך נוספה
₪270
מימון חבילה של שיעור פיתוח קול ושיעור מקהלה

בתרומתכם זו אתם מעניקים לנער/ה ליווי צמוד של מורה פרטית לפיתוח קול והשתתפות בשיעור מקהלה שבועי.

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪300
מימון 2 שיעורי נגינה פרטיים לנער/ה

בתרומתכם זו אתם ממנים לנערים 2 שיעורי נגינה פרטיים על אחד מהכלים הבאים: פסנתר, גיטרה, תופים, גיטרה בס, פיתוח קול, חצוצרה, סקסופון. השיעורים מתבצעים ע"י טובי המוסיקאים בישראל.

6 רוכשים
בחירתך נוספה
₪380
קורס סוד הזיכרון המצוין המקוון ​

קורס הזכרון המצוין - הוא הקורס הפופולרי המקוון של ערן כץ, המומחה לפיתוח זיכרון. אפשר בקלות למנוע שכחה ולפתח זיכרון מצוין בכל תחום! הקורס מכיל 65 שיעורים: סרטונים מושקעים, דפי אימון מותאמים אישית ומגוון טכניקות יעילות לשיפור הזיכרון בכל התחומים. משך הקורס הוא בסביבות 5-7 שעות בזמנים שנוחים לכם, לאט, בנחת ובהנאה. הקורס ידידותי למשתמש בכל גיל ומבטיח תוצאות מיידיות! https://www.erankatz.co.il/

לקישור לאתר

3 רוכשים מתוך 20

הפריט אזל

₪420
מפגש אישי והשראתי עם אברהם ארנסון- כוכב הסדרה 'פלמ"ח'

תודה לך! קידמת אותנו משמעותית אל עבר היעד! נשמח להעניק לך מפגש אישי עם אברהם ארנסון- כוכב הסדרה 'פלמ"ח', 'בית הכלבים' ועוד, בפגישה אישית אחד על אחד לדיבור צפוף על פיתוח קריירת המשחק, והשתלבות בעולמות הבמה. המפגש יערך כשעה, ויתקיים בתל אביב. תאריך ומיקום מדויק בתיאום מראש מול רוכש התשורה בתום הקמפיין, בהתאם להנחיות משרד הבריאות הרלוונטיות לאותה תקופה.

2 רוכשים מתוך 2
בחירתך נוספה
₪500
ביקור בחזרה הגנרלית של ההרכב הייצוגי של פרויקט ילדי המוסיקה ביפו

תודה לך על התרומה הנדיבה! נשמח להודות לך באופן אישי, להזמין אותך לאירוח בחדר החזרות של ההרכב הייצוגי של הפרויקט ביפו, ולהכיר מקרוב את בני הנוער והמסע המוסיקלי הפרטי שלהם. בסוף הביקור יקבלו האורחים הופעה פרטית של 5 שירים. זו חוויה מיוחדת במינה ומעוררת השראה! אורך הביקור בין כשעה לשעה וחצי, ומיועד לעד 5 משתתפים. תאריך בתיאום מראש מול רוכש התשורה לאחר תום הקמפיין, בהתאם להנחיות משרד הבריאות הרלוונטיות לאותה תקופה.

14 רוכשים מתוך 25
בחירתך נוספה
₪500
סדנת שפת גוף

אליפות! התמיכה שלך מרגשת אותנו. נשמח להעניק לך מאיתנו באהבה סדרת מפגשי ZOOM ללימוד שפת גוף עם מעיין בשן- מומחית לשפת הגוף. הסדנה תלמד את היכולת ""לקרוא"" את שפת הגוף של אנשים אחרים וללמוד כיצד לראות את האדם שמולך מעבר למילים. שפת הגוף חושפת מסרים שהמוח מנסה להצניע. הסדרה בת 6 מפגשים, כל מפגש ימשך כשעה וחצי - שעתיים.

לקישור לאתר

6 רוכשים מתוך 7
בחירתך נוספה
₪600
מימון חבילה של 4 שיעורי נגינה פרטיים (חודש לימודים)

בתרומתכם זו אתם ממנים לנערים חבילה חודשית של ארבעה שיעורי נגינה על אחד מהכלים הבאים: פסנתר, גיטרה, תופים, גיטרה בס, פיתוח קול, חצוצרה, סקסופון. השיעורים מתבצעים ע"י טובי המוסיקאים בישראל.

3 רוכשים
בחירתך נוספה
₪750
"שלושה מפתחות להורות מתגמלת"

שלושה מפגשים בזום או ב"לייב" של "שלושה מפתחות להורות מתגמלת". המפגשים ייערכו עם מירי מתתיה פסיכותרפיסטית גוף-נפש ומדריכת הורים בעלת נסיון רחב ומגוון.

היו הראשונים לרכוש

הפריט אזל

₪1000
סיור בשכונת רחביה ירושלים

וואוו איזה מרגש! עם התמיכה והאמונה שלך, אנחנו נוכל להגיע אל היעד שלנו! אנחנו מעניקים לך מאיתנו באהבה סיור ברחביה על תקופת המנדט, סיפורי המצור ומלחמת העצמאות. הסיור יארך כשעתיים, ומיועד לקבוצות, חברות וארגונים עד 20 איש. בתיאום מראש מול רוכש התשורה לאחר תום הקמפיין, ובהתאם להנחיות משרד הבריאות הרלוונטיות לאותה תקופה.

3 רוכשים מתוך 3
בחירתך נוספה
₪1200
מיקס לשיר המדהים שלך

כמה טוב שאתה יחד איתנו בעולם הקסום של המוסיקה. הקלטת שיר ואתה עדיין צריך לעשות לו מיקס? יש לנו את המיקס-מן בשבילך! נשמח להעניק לך באהבה מיקס לשיר אחד ע"י המיקס-מן שלנו איתמר ורדי. בתיאום מראש מול רוכש התשורה לאחר תום הקמפיין.

רוכש אחד מתוך 2

הפריט אזל

₪1400
סדנת כתיבה אונליין עם דנה ברגר

אין כמוך! תודה לך על התרומה הכל כך משמעותית. נשמח לעזור לך להגיע לניגון מיוחד משלך, ולהעניק לך השתתפות בסדנת כתיבה מקוונת לכתיבת שירים שמיועדים להלחנה. הסדנה מורכבת משישה מפגשים של שעתיים בהן נלמד על הכתיבה ככלי להבעה עצמית, נצלול לתוך תרגילים שונים של כתיבה יוצרת ונלמד על המשמעות של להיות יוצר בעולם הזה. נלמד מבנים קלאסיים של שירים, ממה כל חלק מורכב, מה מייחד אותו, נלמד יוצאי דופן, חריזה פשוטה ומורכבת, דמויות ועלילה, קונפליקט ומכשול. נלמד תמצות ומהות, משקל ומקצב, נגדיר ונתיר, נשאל ונכיר, נאהב ונשיר.

רוכש אחד מתוך 1

הפריט אזל

₪1500
הרצאה בנושא פריצת דרך במערכות יחסים בארגונים

תודה רבה לך! בזכותך נגשים את החלום המוסיקלי של כל נער ונערה בפרויקט שלנו. נשמח להעניק לך ולארגונך הרצאה חווייתית בנושא "הדרך לפריצת דרך במערכות יחסים בחברות ובארגונים". ההרצאה בהנחיית ורד טלמור יועצת ומאמנת בהנחיית המתודולוגיה "לרא(ע)ות את הכבשים", ומיועדת למנהלים ועובדים בכל הרמות הארגוניות. בהרצאה המשתתפים יגלו מהו הבסיס להצלחה של חברות וארגונים? כיצד נחזיק את עובדינו חדורי מוטיבציה? מהי הדרך הטובה ביותר להשגת מטרות, פרויקטים ומבצעים?
משך ההרצאה כשעתיים, תאריך ומיקום (לא כולל באר שבע ודרומה) בתיאום מראש מול רוכש התשורה לאחר תום הקמפיין. בהתאם להוראות משרד הבריאות הרלוונטיות לאותה תקופה.

לקישור לדף הפייסבוק

רוכש אחד מתוך 1

הפריט אזל

₪1500
סיור מקיף - בקיסריה העתיקה

וואוו, תודה על עזרתך לבני הנוער להגשים את החלום לפרוח בתחום המוסיקה ולאפשר להם עתיד חדש ובריא! נשמח להעניק לך סיור מעמיק בקיסריה העתיקה על ידי מייסדת החוג לציויליזיות ימיות באוניברסיטת חיפה. הסיור מיועד לקבוצות, ארגונים וחברות של עד 20 אנשים, ויארך כשלוש שעות. ההגעה לסיור היא באופן עצמאי. בתיאום מראש מול רוכש התשורה לאחר תום הקמפיין, ובהתאם להנחיות משרד הבריאות הרלוונטיות לאותה תקופה.

2 רוכשים מתוך 2

הפריט אזל

₪1500
סיור לקבוצות בעיר העתיקה בירושלים

תודה לך! התמיכה שלך עוזרת לנו להוביל את בני הנוער אל עתיד אחר, והכל בעזרתך ובעזרת המוסיקה! נשמח להעניק לך סיור מרתק ומיוחד בהדרכת מורה דרך, שעוסק בעת הישנה והחדשה של העיר העתיקה בירושלים. הסיור מיועד לקבוצות, ארגונים וחברות של עד 20 אנשים. בתיאום מראש מול רוכש התשורה בתום הקמפיין, ובהתאם להנחיות משרד הבריאות הרלוונטיות לאותה תקופה.

3 רוכשים מתוך 3
בחירתך נוספה
₪3500
די ג'יי אמיר פאר בארוע שלך

ואוו, כמה טוב לב יש בך! תודה לך על התרומה הנדיבה! נשמח להכניס מוסיקה טובה לאירוע שלך עם דיג''י אמיר פאר המדהים. אמיר מופיע במקומות הכי מגניבים כמו: גרובסטוק, אינדי נגב, רגאיי במדבר, שאזאמאט, הפסאג' ועוד. משך האירוע כ- 3 שעות נגינה לא כולל זמן התארגנות, פירוק ונסיעות. ההגברה באחריות רוכש התשורה. תאריך ומיקום מול רוכש התשורה לאחר תום הקמפיין. בהתאם להוראות משרד הבריאות הרלוונטיות לאותה תקופה.

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪4700
יום השתלמות לאירגונים/ צוותים בארגון: "לרא(ע)ות את הכבשים"- ורד טלמור – יועצת, מאמנת ומומחית למתודולוגיית "לרא(ע)ות את הכבש''ים"

וואו, כמה מרגש! תודה שתמכת במסע של בני הנוער אל עבר עתיד מאפשר ובריא בעזרת המוסיקה. תנו לנו להעניק לך סדנה חוויתית לארגונים שתיקח אתכם למסע מרתק לשיפור המוטיבציה של העובדים, ולשיפור האפקטיביות והיחסים בתוך ומחוץ לארגון באמצעות הבנה וניתוח מתודולוגיית הכבש""ה - כבוד, בטחון קיומי, שייכות והצלחה. ההרצאה תחשוף בפנינו עולם של תובנות שיובילו אותנו ליצירת תקשורת אפקטיבית עם העובדים שלנו והסובבים אותנו. הסדנה תיארך כ- 7 שעות ברוטו, ומיועדת לקבוצות, חברות וארגונים של עד 20 איש בכפוף להנחיות הקורונה הרלוונטיות לאותה תקופה. תאריך ומיקום (לא כולל באר שבע ודרומה) בתיאום מראש מול רוכש התשורה לאחר תום הקמפיין. https://www.facebook.com/veredrelationsheep

לקישור לדף הפייסבוק

היו הראשונים לרכוש

הפריט אזל

₪7500
הופעה אינטימית של שי צברי

הכי קרוב שאפשר. וואו, אין כמוך! בזכותך נוכל להגיע אל היעד! התרומה שלך כל כך משמעותית עבורנו! הכי קרוב שאפשר, עם מסכות אבל בלי מסכים. שי צברי מגיע לשיר ולספר איך נוצרו השירים "מעליי דממה", "שמש", "לווי אותי", "קשה בלילה", "אנא אנא", ועוד רבים וטובים. על הדרך המפותלת שעבר עד שהגיע לקדמת הבמה, על דברים שלמד מהמוסיקאים איתם שיתף פעולה (ברי סחרוף, אהובה עוזרי) ומחשבות מהימים המשוגעים בהם אנחנו חיים. שי יחשוף גם שירים חדשים שלא בוצעו בעבר. בליווי נגן נוסף. המופע הינו בן 60 דקות ומוגבל לעד כ- 20 איש במרחב הפתוח. המופע יתקיים בחצר המזמין במרחק של עד 100 ק""מ מתל אביב. מימוש התשורה עד סוף מרץ 2021, בהתאם להנחיות משרד הבריאות הרלוונטיות לאותה תקופה.

רוכש אחד מתוך 1

תורמים אחרונים

אתי וצח לוי מ- חלוץ
₪420
יואב מ- חלוץ
₪50
לורי מ- תל אביב
₪500
דלית מ- הר חלוץ
₪80
ענת מ- חלוץ
₪200
מעיינה מ- הרצליה
₪500
ניצה מ- חלוץ
₪100
יונה מ- צפת
₪200
יעל מ- חלוץ
₪100
עינבל מ- טבריה
₪80
Stephanie מ- Takoma Park
₪180
הדס מ- מבשרת ציון
₪180

הצהרת נגישות

אנו בפלאנוויז מחוייבים להנגשת האתר לבעלי מוגבלויות שונות בהתאם לחוק ובאופן הטוב ביותר. פעלנו על מנת להפוך אתר זה לנגיש בהתאם לתקן ישראלי 5568.

מהו אתר נגיש?

אתר נגיש הנו אתר המאפשר לבעלי מוגבלויות שונות לגלוש בו, להבין את התוכן, להתמצא ולנווט בו בקלות ולבצע את הפעולות המתאפשרות באתר בקלות, זאת בהתאם לעקרונות וקווים מנחים שהוגדרו בסטנדרטים בינלאומיים ועוגנו לאחרונה בחקיקה.

כיצד להשתמש באתר

האתר הנוכחי תואם להצגה בדפדפנים מודרניים שונים ומותאם לצפייה בסוגי מסכים שונים לרבות מסכי סמרטפון וטאבלט. נעשה מאמץ לבנות את התוכן באתר באופן ברור וקריא תוך שימוש בשפה ברורה, כותרות וכותרות משנה ופסקאות. בקרוב יתמוך האתר בשימוש בתוכנת קורא מסך ובכך תושלם הנגישות לרמה AA. טפסי האתר כוללים עזרים למניעת טעויות בקלט ומאפשרים מעבר בין שדות באמצעות מקלדת. באתר אין שימוש באנימציה מהבהבת בכדי למנוע סכנת התקפים לחולי אפליפסיה. בצד ימין תמצאו את אייקון הנגישות - לחיצה עליו תפתח אפשרויות סיוע שונות המקלות על הניווט, ההתמצאות באתר והצפייה בתוכן. להלן עיקרי האפשרויות:
  1. ניווט באמצעות מקלדת
  2. אפשרויות ניגודיות שונות (רקע לבן, אפור, שחור)
  3. הדגשת קישורים
  4. הצגת טקסט חלופי של תמונות
  5. הדגשת סמן עכבר
  6. כיבוי נגישות
  7. אפשרות לשמירת הגדרות לביקורים הבאים באתר (מתבצע באמצעות Cookies)
  8. תאימות לתוכנת קורא מסך (תוספת המתוכננת עד כניסת החוק לתוקפו ב- 25.10)

עזרו לנו להשתפר

אנו עושים מאמצים ניכרים בהנגשת אתר זה ובפיתוח טכנולוגיה להנגשת אתרים. נשמח למשוב בונה ולהפניית תשומת הלב שלנו לליקויים ולרעיונות לשיפור. בכדי להשאיר משוב - פנו אלינו באמצעות טופס יצירת הקשר שבאתר. בברכה, גד אבגי, מנכ"ל פלאנוויז בע"מ
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות