להאיר את דרכם

**ימים אחרונים לקמפיין!**
ילדי אלי"ע נולדו עם לקויות ראייה חמורות וזקוקים למענה מקצועי ייחודי אשר ניתן בעמותה. אלי"ע מעניקה לילדים כלים לשיפור תפקודי הראייה בתקופה הקריטית שבין גיל חצי שנה לגיל שש. אין תחליף להתערבות מוקדמת הניתנת על ידי עמותת אלי"ע בשנים אלו בהם הילד לומד, גדל ומתעצב. בזכות טיפולי ראייה, מצליחים רבים מהילדים לשמר ולשפר את תפקוד הראייה.
תרומתכם תסייע לנו לממן טיפולי ראייה ל-140 ילדים לאורך השנה!

109%
  • יעד: ₪200,000
  • גויס עד כה: ₪217,022
  • תאריך גמר הקמפיין: 01/08/2021
  • תומכים : 893

ניתן לתרום גם באמצעות אפליקציות ביט ופייבוקס למספר  054-8210880,
או באמצעות לחיצה על הקישורים להלן:

**ימים אחרונים לקמפיין – להאיר את דרכם**

מעניקים טיפולי שיקום ושימור ראייה לילדי אלי”ע

עמותת אלי”ע מעניקה לילדים עם לקות ראייה כלים לשיפור תפקודי הראייה בתקופה הקריטית שבין גיל חצי שנה לגיל שש. אין תחליף להתערבות מוקדמת הניתנת על ידי עמותת אלי”ע בשנים אלו בהם הילד לומד, גדל ומתעצב. בזכות פעילות העמותה, מצליחים רבים מהילדים לשמר ולשפר את תפקוד הראייה.
הטיפול בחדר חושך הוא אחד הכלים המשמעותיים המסייעים לילדים עם לקות ראייה לשמר את שרידי הראייה ולפתחם כך שיוכלו לנצל אותם באופן מיטבי.

הסיפור של דניאל

דניאל הגיעה לאלי”ע בגיל 8 חודשים כאשר עין ימין שלה עם קטרקט מולד והיא מתמודדת עם קשיים בסריקה. דניאל המתוקה זקוקה לרטייה לאורך 5 שעות ביום, דבר אשר גורם לה לחוסר בטחון בהתנהלותה. לאחר 3 שנים של טיפולי ראייה באלי”ע, אנו גאים לשתף שהיא יוצאת לגן עירייה בספטמבר הקרוב!

דניאל ילדה סקרנית וחכמה שאוהבת לצייר, לשחק ולשקוע בספרים. היא עקשנית ואוהבת לעשות הכל בדרכה שלה, היא מלאת שמחת חיים ומצחיקה את כולם סביבה.
בעזרתכם נוכל להמשיך ולעזור לעוד ילדים לקבל טיפולי ראייה.

הסיפור של דניאל

בזכותכם! נסייע במימון טיפולי ראייה בחדר חושך ל – 140 ילדי אלי”ע

ילדי אלי”ע נולדו עם לקויות ראייה חמורות וזקוקים למענה מקצועי ייחודי אשר ניתן בעמותה.

הראייה משפיעה על כל תחומי ההתפתחות, היא החוש המארגן שדוחף אותנו לקשר עם הסביבה, מגרה את הסקרנות ודרכו אנו קולטים ומבינים את העולם.

להאיר את דרכם | עבודה בחדר חושך

התערבות מקצועית, טיפול והדרכה מהשנה הראשונה לחייו של הילד עם לקות ראייה או עם עיוורון היא קריטית ובעלת ערך רב. עידוד הילדים לעצמאות והקניית ביטחון ותחושת מסוגלות, תקנה לילדים בעתיד ובבגרות ,יכולת התמודדות טובה יותר לחיים עצמם.

ילדים להם שרידי ראייה מועטים מתקשים פעמים רבות להביא לידי ביטוי את השימוש בחוש הראייה בתפקוד היום יומי. לעיתים הם מעדיפים אף לוותר על השימוש בהם בשל הקושי והמאמץ הדרוש בכך. מיומנויות ראייה בסיסיות אלה, אינן נרכשות באופן טבעי אצל ילדים עם לקות ראייה; הם נדרשים לתרגל ולפתח את תפקודי הראייה על מנת להביא אותם לידי ביטוי באופן יעיל ונכון כך שישמש אותם בחיי היום-יום.

ככל שהילדים גדלים, מתפתחים ומתבגרים הדרישות מהם והצרכים ההתפתחותיים שלהם ילכו ויעלו. לכן, ישנה חשיבות קריטית להתערבות מוקדמת ושימור ושיפור תפקודי הראייה כבר מגיל צעיר על מנת לאפשר לאותם ילדים הזדמנויות ללמידה בסביבה מותאמת, סיגול אסטרטגיות שונות לפיצוי ופיתוח תפקודי ראייה ככל הניתן.

להאיר את דרכם | ילד בעבודה בחדר החושך

איך אפשר לשפר את תפקוד הראייה אצל ילדים?

תתפלאו, אבל העבודה על תפקוד ראייה נעשית ברובה בחדר חשוך לחלוטין, נטול כל גירוי חיצוני כמו אור, צבע, תנועה ורעש – חדר חושך הוא אחד הכלים המשמעותיים המסייעים לילדים עם לקות ראייה לשמר את שרידי הראייה ולפתחם כך שיוכלו לנצל אותם באופן מיטבי. בחדר החושך לומדים הילדים ומתרגלים עקיבה, קשר-עין, תיאום עין-יד, התמצאות במרחב, ניידות, פענוח תמונה, מושגים ועוד.

מטרתנו בחדר החושך היא ‘להאיר’ את תשומת הלב של הילדים לחוש הראייה דרך גירויים חזותיים.
עמותת אלי”ע היא העמותה המובילה בישראל, המפעילה מעונות יום שיקומיים, המטפלת ומקדמת ילדים עם עיוורון או לקות ראייה בגילאים המכריעים בחייהם, החל מגיל חצי שנה ועד גיל שש.

להאיר את דרכם | עמותת אלי"ע

בזכותכם! נסייע במימון טיפולי ראייה בחדר חושך ל – 140 ילדי אלי”ע

עזרו לנו להאיר את דרכם של הילדים!

הכסף שייאסף ישמש אותנו לרכישת ציוד מותאם לעבודה בחדרי חושך ולתקצוב מתרגלות ראייה העוברות הכשרה לעבודה זו, בחמישה סניפי עמותת אלי”ע הפזורים בארץ.

טיפולים אלו חיוניים לשיפור ושימור תפקודי הראייה של ילדי אלי”ע והפיכתם לבוגרים עצמאיים.

תודה שראיתם אותנו!

מי אנחנו?

אלי”ע היא העמותה המובילה בישראל, המפעילה מעונות יום שיקומיים, המטפלת ומקדמת ילדים עם עיוורון או לקות ראייה בגילאים המכריעים בחייהם, החל מגיל חצי שנה ועד גיל שש.
לאתר העמותה.

מה כוללים טיפולי הראייה?

מיומנויות הראייה עבור ילד לקוי ראייה אינן נרכשות באופן אקראי וניתן לתרגל ולעבוד עליהן תוך לימוד טכניקות לניצול מקסימלי של הראייה ושיפור תפקודי הראייה.

דרכי העבודה כוללות עבודה בחדר חושך – בחדר חושך יש לנו את היכולת לשלוט בגורמים סביבתיים המשפיעים על תפקוד הראייה כמו תאורה, שדה ראייה, תנועה ועומס, כך שנוכל לספק לילדים את התנאים האופטימליים ביותר לעבודה על שרידי ראייתם. החושך מנטרל את העומס הוויזואלי ומאפשר התמקדות בגירוי המואר, ללא הסחות ורעש מהסביבה, גם טווח הקשב והריכוז של הילד הולך וגדל.

עבודת פיזיותרפיה בדגש על ניידות ועצמאות במרחב -היכולת לנוע במרחב בביטחון בנוחות וביעילות. לדעת להסתדר במרחב ולשלוט בו.
למידה פעילה בעזרת לוח תהודה /חדר קטן – למידה פעילה היא שיטת לימוד אשר מטרתה לאפשר לילד ללמוד מתוך הפעילות שלו עצמו, באמצעות תהליך של סקירה, חקירה, משוב והשוואה של חפצים מהסביבה הקרובה והמיידית.

למה ישמש הכסף שייתרם בקמפיין?

הסכום שייאסף יאפשר מתן טיפולי ראייה בחדר חושך ל-140 ילדי אלי”ע לאורך השנה הקרובה.

האם התרומה באתר בטוחה?

התרומה באתר מאובטחת על פי תקן PCI DSS המחמיר, בהתאם לדרישות חברות האשראי. פרטי האשראי אינם נשמרים והתרומה בטוחה.

לאחר ביצוע תשלום תרומה מוצלח, תישלח אליכם קבלה חתומה דיגיטלית לכתובת המייל שלכם.

האם קיים לעמותה אישור לפי סעיף 46 בתוקף?

לעמותה קיים אישור לזיכוי ממס במקור לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה המזכה את התורם, ככל שהוא עומד בכללי מס הכנסה, להטבת המס המוקנית מכוח סעיף זה.

כיצד ניתן עוד לתרום?

ניתן לתרום גם באמצעות העברה בנקאית, אנא ציינו בהערות “עבור גיוס המונים”. פרטי החשבון:
בנק: הפועלים 12
סניף: קרית אונו 656
חשבון: 380020

ניתן לתרום גם באפליקציות ביט/פייבוקס למספר טלפון 054-8210880

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הפריט אזל

₪80
גלוית תודה

גלויית "תודה שראיתם אותנו" תישלח אליכם במייל

80 רוכשים מתוך 80
בחירתך נוספה
₪120
מכתב תודה

מכתב תודה אישי חתום על ידי מנכ"לית אלי"ע יישלח אליכם במייל

56 רוכשים מתוך 100
בחירתך נוספה
₪150
מארז כרטיסי ברכה

מארז ובו שלוש גלויות ברכה יישלח אליכם בדואר.

115 רוכשים מתוך 200
בחירתך נוספה
₪350
שובר הנחה לרכישת משקפיים - 100 ש"ח

שובר הנחה לרכישת משקפיים ברשת אופטיקנה בסך 100 ש"ח. השובר יישלח לכם בדואר והוא ניתן למימוש בחנויות רשת אופטיקנה עם הצגתו, השובר תקף למימוש עד לתאריך 31/12/21.

12 רוכשים מתוך 20
בחירתך נוספה
₪450
שובר הנחה לרכישת משקפיים - 250 ש"ח

שובר הנחה לרכישת משקפיים ברשת אופטיקנה בסך 250 ש"ח. השובר יישלח לכם בדואר והוא ניתן למימוש בחנויות רשת אופטיקנה עם הצגתו, השובר תקף למימוש עד לתאריך 31/12/21.

13 רוכשים מתוך 20

הפריט אזל

₪650
שובר הנחה לרכישת משקפיים - 350 ש"ח

שובר הנחה לרכישת משקפיים ברשת אופטיקנה בסך 350 ש"ח. השובר יישלח לכם בדואר והוא ניתן למימוש בחנויות רשת אופטיקנה עם הצגתו, השובר תקף למימוש עד לתאריך 31/12/21.

4 רוכשים מתוך 4
בחירתך נוספה
₪1000
סיור וסדנא באחד מסניפי אלי"ע

סיור בסניף הכולל סדנא חווייתית בת כשעה ובה מומחשת לקות הראייה מנקודת מבטם של הילדים. הסדנה מותאמת לקבוצה (מתאים חברים, משפחה, חברות וארגונים) של עד 10 משתתפים. הסיור יתקיים באחד הסניפים הממוקמים בבאר שבע או בירושלים.

6 רוכשים מתוך 8

הפריט אזל

₪1000
ייעוץ קריירה עם הפסיכולוגית אניה בריילובסקי

מפגש ייעוץ בן שעתיים עם הפסיכולוגית אנה בריילובסקי, פסיכולוגית מומחית עם 14 שנות ניסיון, מתוכן 10 שנים בתחום אבחון, מיון, ייעוץ ארגוני וייעוץ קריירה. המפגש ייערך בזום.

2 רוכשים מתוך 2

הפריט אזל

₪1200
פגישת ייעוץ אישית בנושא ייעוץ ארגוני/ ניהול ראיון/ תקשורת בינאישית/ ניהול פגישות צוות

פגישת ייעוץ אישית עם הפסיכולוגית אולין לוי - פסיכולוגית, יועצת ארגונית. משך הפגישה - שעתיים.

רוכש אחד מתוך 1

הפריט אזל

₪1800
הרצאה לקבוצה - פרופסור קנט קזלו

הרצאה בזום/אצלכם בארגון על ידי המנהל המקצועי שלנו. פרופסור קנט קזלו, אופטומטריסט התפתחותי, תואר שני בפסיכולוגיה.

2 רוכשים מתוך 2

תורמים אחרונים

ארבוב מ- הרצליה
₪180
אור מ- תל אביב
₪50
ליליאנה מ- רמת גן
₪150
שמואל מ- מודיעין
₪200
אורי מ- כפר סבא
₪150
אביה מ- פתח תקווה
₪260
ירדן מ- אילת
₪200
עמית מ- ירושלים
₪50
מארק מ- ירושים
₪180
מיכל מ- תל אביב
₪150
גאורגי מ- רמלה
₪150
יוני מ- תל אביב
₪180

הצהרת נגישות

אנו בפלאנוויז מחוייבים להנגשת האתר לבעלי מוגבלויות שונות בהתאם לחוק ובאופן הטוב ביותר. פעלנו על מנת להפוך אתר זה לנגיש בהתאם לתקן ישראלי 5568.

מהו אתר נגיש?

אתר נגיש הנו אתר המאפשר לבעלי מוגבלויות שונות לגלוש בו, להבין את התוכן, להתמצא ולנווט בו בקלות ולבצע את הפעולות המתאפשרות באתר בקלות, זאת בהתאם לעקרונות וקווים מנחים שהוגדרו בסטנדרטים בינלאומיים ועוגנו לאחרונה בחקיקה.

כיצד להשתמש באתר

האתר הנוכחי תואם להצגה בדפדפנים מודרניים שונים ומותאם לצפייה בסוגי מסכים שונים לרבות מסכי סמרטפון וטאבלט. נעשה מאמץ לבנות את התוכן באתר באופן ברור וקריא תוך שימוש בשפה ברורה, כותרות וכותרות משנה ופסקאות. בקרוב יתמוך האתר בשימוש בתוכנת קורא מסך ובכך תושלם הנגישות לרמה AA. טפסי האתר כוללים עזרים למניעת טעויות בקלט ומאפשרים מעבר בין שדות באמצעות מקלדת. באתר אין שימוש באנימציה מהבהבת בכדי למנוע סכנת התקפים לחולי אפליפסיה. בצד ימין תמצאו את אייקון הנגישות - לחיצה עליו תפתח אפשרויות סיוע שונות המקלות על הניווט, ההתמצאות באתר והצפייה בתוכן. להלן עיקרי האפשרויות:
  1. ניווט באמצעות מקלדת
  2. אפשרויות ניגודיות שונות (רקע לבן, אפור, שחור)
  3. הדגשת קישורים
  4. הצגת טקסט חלופי של תמונות
  5. הדגשת סמן עכבר
  6. כיבוי נגישות
  7. אפשרות לשמירת הגדרות לביקורים הבאים באתר (מתבצע באמצעות Cookies)
  8. תאימות לתוכנת קורא מסך (תוספת המתוכננת עד כניסת החוק לתוקפו ב- 25.10)

עזרו לנו להשתפר

אנו עושים מאמצים ניכרים בהנגשת אתר זה ובפיתוח טכנולוגיה להנגשת אתרים. נשמח למשוב בונה ולהפניית תשומת הלב שלנו לליקויים ולרעיונות לשיפור. בכדי להשאיר משוב - פנו אלינו באמצעות טופס יצירת הקשר שבאתר. בברכה, גד אבגי, מנכ"ל פלאנוויז בע"מ
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות