מיזם ״עץ חיים״

הישיבה הגבוהה בכוכב השחר מזמינה אתכם לקחת חלק במיזם "עץ חיים", שנועד לאפשר לכל יהודי לקיים את המצוות התלויות בארץ ולהיות שותף גדול בבניין התורה בבנימין. הכנסות המיזם מיועדות להחזקת לימוד התורה בישיבה.

2%
  • יעד: ₪500,000
  • גויס עד כה: ₪7,660
  • תאריך גמר הקמפיין: 31/07/2023
  • תומכים : 27

“עוד תטעי כרמים בהרי שומרון”

מיזם – עץ חיים

גם נטיעות בארץ ישראל וגם החזקת התורה

היו שותפים למצוות התלויות בארץ לשנה שלמה!

הישיבה הגבוהה בכוכב השחר מזמינה אתכם לקחת חלק במיזם “עץ חיים”, שנועד לאפשר לכל יהודי לקיים את המצוות התלויות בארץ ולהיות שותף גדול בבניין התורה בבנימין. הכנסות המיזם מיועדות להחזקת לימוד התורה בישיבה.

בואו להיות שותפים במפעל עצום ברוח חזונו של הרב קוק זצ”ל

מיזם עץ חיים

“במצוות התלויות בארץ קיים חיבור מופלא אל התורה, העם והארץ. התורה נעשית בקרקע, בחקלאות, בעצים ובשדות. גם במיזם “עץ חיים” – שרוכשים בו עץ, זוכים לקיים בו את המצוות הללו. המיזם מחבר בין מצוות התורה למצוות תרומות ומעשרות, שהחקלאי עושה בשליחות התורם, שזה דבר ייחודי. בזכות זה מחזקים את התורה, כי כל ההכנסות נכנסות לישיבה, להקמת התורה וכן מחזקים את ההתיישבות החקלאית בארץ ישראל.”

אהד קרקובר,
ראש הישיבה ורב הישוב כוכב השחר

מיזם עץ חיים

עץ זית על שמכם – 600 ₪ / 72 ₪ לחודש
תעודה אישית ובקבוק שמן זית במתנה

 

עץ גפן על שימכם – 800 ₪ / 90 ₪ לחודש

תעודה אישית ובקבוק יין במתנה

 

קנה עץ לשנה בתשלום חודשי (72/90 ₪ לחודש) ובכך תהפוך לבעליו של העץ ותזכה במצוות התלויות בו: תרומה גדולה, תרומת מעשר, מעשר ראשון, מעשר שני, מעשר עני, שמיטה- על כל פרטיה ודקדוקיה (בלא היתר מכירה), ביעור מעשרות, יישוב הארץ – שלא נעזבנה לשממה, ותלמוד תורה כנגד כולם!

החקלאי- מטפל עבורך בעץ. אתה זוכה בעץ, בפרותיו וממילא במצוות התלויות בהם. החקלאי מקבל את פרות העץ שנותרו אחרי הפרשת התרומות והמעשרות, כשכר על עבודתו. לאחר קיזוז ההוצאות כספך יעבור כתרומה לישיבה הגבוהה בכוכב השחר ובכך אתה זוכה גם כן בזכות לימוד התורה!

בואו וזכו גם אתם בכל המצוות התלויות בארץ, במצוות יישוב הארץ ובהחזקת לומדי תורה!


על הישיבה הגבוהה בכוכב השחר

“כשם שבראשיתה של הבריאה הקב”ה הסתכל בתורה וברא בה את העולם כך בכל דור ודור יש בכוח אורה וקדושתה של התורה להמשיך וליצור את היצירה ולחדש אותה באור חדש.
התורה אינה יראה מרוחות הזמן, אין היא צריכה להתגונן מפני התרבויות השונות אלא אדרבה יש בכוחה לחולל ולחדש את פניה של התרבות האנושית ולהוביל אותה אל עבר היעדים שריבונו של עולם הועיד לה.
כסגולתה של התורה כן סגולת לומדיה שעליהם נאמר: “הלומד תורה לשמה זוכה לדברים הרבה…ונהנים ממנו עצה ותושיה בינה וגבורה … ונותנת לו מלכות וממשלה.”
בבית המדרש שלנו אנו שואפים להקים תלמידי חכמים גדולים בתורה המלאים בש”ס ובפוסקים ויחד עם זה בעלי עושר רוחני ושאר רוח ; תמימים ביראתם ובאמונתם מחד ובעלי אופקים רחבים וחוש ביקורת מאידך; תלמידי חכמים שמשנתם סדורה ושפתם ברורה שיהיו חמושים לצאת לישע עמינו.”

הישיבה מפיצה תורה בדרכים שונות מתוך אחראיות לאומית.

הישיבה הגבוהה בכוכב השחר

מהעשיה המבורכת בישיבה:

הצמחת תלמידי חכמים

בישיבה לומדים בשקידה תלמידים אשר גדלים וצומחים להיותם תלמידי חכמים לפסיקה, לחינוך ולהנגת הציבור והעם.

שירות צבאי בצה”ל

מן הישיבה יוצאים תלמידים אשר מלאים בתורה ומצוות אל שירות הלוחמים הקדמית של צה”ל

חינוך ילדי ישראל

הישיבה הקימה, מתחזקת ומתפעלת גן ילדים לטובת האוכלוסיה ואשר עומד לרווחת התושבים

בית הוראה

זכינו ומכולל הרבנות בישיבה נבחרו רבנים חשובים לרבני ישובים אשר מנהיגים את צאן מרעיתו באהבת אמת ולדרכה של תורה – בנעם ובשמחה

הלכה יומית בווטסאפ

הישיבה מתפעלת קבוצת ווטסאפ שקטה בה בכל בוקר חברי הקבוצה מקבלים הלכה יומית עם הסבר קצר ובהיר

מכון תורני

במכון התורני שוקדים תלמידי חכמים בראשות ראש הישיבה על הוצאת ספרי הלכה ומנהג ועריכת שיעורי רבני הישיבה. כמו כן יצאו חוברות על מועדי השנה

בע”ה נעשה ונצליח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בחירתך נוספה
₪300
תלמדו תורה ותטעו עצים - אני איתכם

נעשה הכל לאחזקת התורה ויישוב הארץ ודאגה לחקלאות שבה. נשלח אליך תעודה על היותך שותף. תודה רבה!

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪600
עץ זית על שמכם

וואו, גם תרומה לאחזקת התורה וגם עץ זית על שמכם לנטיעות בארץ ישראל. נשלח אליך תעודה אישית ובקבוק שמן זית במתנה. תודה רבה! (ניתן במידה ותרצו להקדיש את העץ למי שתבחרו)

5 רוכשים
בחירתך נוספה
₪800
עץ גפן על שמכם

וואו, גם תרומה לאחזקת התורה וגם עץ גפן על שמכם לנטיעות בארץ ישראל. נשלח אליך תעודה אישית ובקבוק יין במתנה. תודה רבה! (ניתן במידה ותרצו להקדיש את העץ למי שתבחרו)

4 רוכשים
בחירתך נוספה
₪1200
2 עצי זית על שמכם

וואו, גם תרומה לאחזקת התורה וגם שני עצי זית על שמכם לנטיעות בארץ ישראל. נשלח אליך תעודה אישית ושני בקבוקי שמן זית במתנה. תודה רבה! (במידה ותרצו, ניתן להקדיש את העץ/ים למי שתבחרו)

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪1600
2 עצי גפן על שמכם

וואו, גם תרומה לאחזקת התורה וגם שני עצי גפן על שמכם לנטיעות בארץ ישראל. נשלח אליך תעודה אישית ושני בקבוקי יין במתנה. תודה רבה! (במידה ותרצו, ניתן להקדיש את העץ/ים למי שתבחרו)

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪1800
3 עצי זית על שמכם

וואו, גם תרומה לאחזקת התורה וגם שלושה עצי זית על שמכם לנטיעות בארץ ישראל. נשלח אליך תעודה אישית ושלושה בקבוקי שמן זית במתנה. תודה רבה! (במידה ותרצו, ניתן להקדיש את העץ/ים למי שתבחרו)

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪2400
3 עצי גפן על שמכם

וואו, גם תרומה לאחזקת התורה וגם שלושה עצי גפן על שמכם לנטיעות בארץ ישראל. נשלח אליך תעודה אישית ושלושה בקבוקי יין במתנה. תודה רבה! (במידה ותרצו, ניתן להקדיש את העץ/ים למי שתבחרו)

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪2400
4 עצי זית על שמכם

וואו, גם תרומה לאחזקת התורה וגם ארבעה עצי זית על שימכם לנטיעות בארץ ישראל. נשלח אליך תעודה אישית וארבעה בקבוקי שמן זית במתנה. תודה רבה! (במידה ותרצו, ניתן להקדיש את העץ/ים למי שתבחרו)

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪3000
5 עצי זית על שמכם

וואו, גם תרומה לאחזקת התורה וגם חמישה עצי זית על שימכם לנטיעות בארץ ישראל. נשלח אליך תעודה אישית וחמישה בקבוקי שמן זית במתנה. תודה רבה! (במידה ותרצו, ניתן להקדיש את העץ/ים למי שתבחרו)

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪3200
4 עצי גפן על שמכם

וואו, גם תרומה לאחזקת התורה וגם ארבעה עצי גפן על שימכם לנטיעות בארץ ישראל. נשלח אליך תעודה אישית וארבעה בקבוקי יין במתנה. תודה רבה! (במידה ותרצו, ניתן להקדיש את העץ/ים למי שתבחרו)

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪3600
6 עצי זית על שמכם

וואו, גם תרומה לאחזקת התורה וגם שישה עצי זית על שימכם לנטיעות בארץ ישראל. נשלח אליך תעודה אישית ושישה בקבוקי שמן זית במתנה. תודה רבה! (במידה ותרצו, ניתן להקדיש את העץ/ים למי שתבחרו)

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪4000
5 עצי גפן על שמכם

וואו, גם תרומה לאחזקת התורה וגם חמישה עצי גפן על שימכם לנטיעות בארץ ישראל. נשלח אליך תעודה אישית וחמישה בקבוקי יין במתנה. תודה רבה! (במידה ותרצו, ניתן להקדיש את העץ/ים למי שתבחרו)

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪4200
7 עצי זית על שמכם

וואו, גם תרומה לאחזקת התורה וגם שבעה עצי זית על שימכם לנטיעות בארץ ישראל. נשלח אליך תעודה אישית ושבעה בקבוקי שמן זית במתנה. תודה רבה! (במידה ותרצו, ניתן להקדיש את העץ/ים למי שתבחרו)

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪4200
8 עצי זית על שמכם

וואו, גם תרומה לאחזקת התורה וגם שמונה עצי זית על שימכם לנטיעות בארץ ישראל. נשלח אליך תעודה אישית ושמונה בקבוקי שמן זית במתנה. תודה רבה! (במידה ותרצו, ניתן להקדיש את העץ/ים למי שתבחרו)

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪4800
6 עצי גפן על שמכם

וואו, גם תרומה לאחזקת התורה וגם שישה עצי גפן על שימכם לנטיעות בארץ ישראל. נשלח אליך תעודה אישית ושישה בקבוקי יין במתנה. תודה רבה! (במידה ותרצו, ניתן להקדיש את העץ/ים למי שתבחרו)

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪5400
9 עצי זית על שמכם

וואו, גם תרומה לאחזקת התורה וגם תשעה עצי זית על שימכם לנטיעות בארץ ישראל. נשלח אליך תעודה אישית ותשעה בקבוקי שמן זית במתנה. תודה רבה! (במידה ותרצו, ניתן להקדיש את העץ/ים למי שתבחרו)

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪5600
7 עצי גפן על שמכם

וואו, גם תרומה לאחזקת התורה וגם שבעה עצי גפן על שימכם לנטיעות בארץ ישראל. נשלח אליך תעודה אישית ושבעה בקבוקי יין במתנה. תודה רבה! (במידה ותרצו, ניתן להקדיש את העץ/ים למי שתבחרו)

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪6000
10 עצי זית על שמכם

וואו, גם תרומה לאחזקת התורה וגם עשרה עצי זית על שימכם לנטיעות בארץ ישראל. נשלח אליך תעודה אישית ועשרה בקבוקי שמן זית במתנה. תודה רבה! (במידה ותרצו, ניתן להקדיש את העץ/ים למי שתבחרו)

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪6400
8 עצי גפן על שמכם

וואו, גם תרומה לאחזקת התורה וגם שמונה עצי גפן על שימכם לנטיעות בארץ ישראל. נשלח אליך תעודה אישית ושמונה בקבוקי יין במתנה. תודה רבה! (במידה ותרצו, ניתן להקדיש את העץ/ים למי שתבחרו)

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪7200
9 עצי גפן על שמכם

וואו, גם תרומה לאחזקת התורה וגם תשעה עצי גפן על שימכם לנטיעות בארץ ישראל. נשלח אליך תעודה אישית ותשעה בקבוקי יין במתנה. תודה רבה! (במידה ותרצו, ניתן להקדיש את העץ/ים למי שתבחרו)

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪8000
10 עצי גפן על שמכם

וואו, גם תרומה לאחזקת התורה וגם עשרה עצי גפן על שימכם לנטיעות בארץ ישראל. נשלח אליך תעודה אישית ועשרה בקבוקי יין במתנה. תודה רבה! (במידה ותרצו, ניתן להקדיש את העץ/ים למי שתבחרו)

היו הראשונים לרכוש

תורמים אחרונים

משה מ- מעלה אדומים
₪101
נעם מ- אריאל
₪123
אברהם מ- מעלה מכמש
₪120
יהושע מיטרהוף מ- מעלה מכמש
₪180
שלמה מ- בית אל
₪20
אלחנן מ- ירושלים
₪20
נולל השקעות בסד בעמ מ- קדומים
₪600
קווין מ- ירושלים
₪800
תחיה מ- ירושלים
₪100
דנה מ- גבעת אבני
₪120
יעקב מ- פתח תקוה
₪600
ורוניק מ- ירושלים
₪600

הצהרת נגישות

אנו בפלאנוויז מחוייבים להנגשת האתר לבעלי מוגבלויות שונות בהתאם לחוק ובאופן הטוב ביותר. פעלנו על מנת להפוך אתר זה לנגיש בהתאם לתקן ישראלי 5568.

מהו אתר נגיש?

אתר נגיש הנו אתר המאפשר לבעלי מוגבלויות שונות לגלוש בו, להבין את התוכן, להתמצא ולנווט בו בקלות ולבצע את הפעולות המתאפשרות באתר בקלות, זאת בהתאם לעקרונות וקווים מנחים שהוגדרו בסטנדרטים בינלאומיים ועוגנו לאחרונה בחקיקה.

כיצד להשתמש באתר

האתר הנוכחי תואם להצגה בדפדפנים מודרניים שונים ומותאם לצפייה בסוגי מסכים שונים לרבות מסכי סמרטפון וטאבלט. נעשה מאמץ לבנות את התוכן באתר באופן ברור וקריא תוך שימוש בשפה ברורה, כותרות וכותרות משנה ופסקאות. בקרוב יתמוך האתר בשימוש בתוכנת קורא מסך ובכך תושלם הנגישות לרמה AA. טפסי האתר כוללים עזרים למניעת טעויות בקלט ומאפשרים מעבר בין שדות באמצעות מקלדת. באתר אין שימוש באנימציה מהבהבת בכדי למנוע סכנת התקפים לחולי אפליפסיה. בצד ימין תמצאו את אייקון הנגישות - לחיצה עליו תפתח אפשרויות סיוע שונות המקלות על הניווט, ההתמצאות באתר והצפייה בתוכן. להלן עיקרי האפשרויות:
  1. ניווט באמצעות מקלדת
  2. אפשרויות ניגודיות שונות (רקע לבן, אפור, שחור)
  3. הדגשת קישורים
  4. הצגת טקסט חלופי של תמונות
  5. הדגשת סמן עכבר
  6. כיבוי נגישות
  7. אפשרות לשמירת הגדרות לביקורים הבאים באתר (מתבצע באמצעות Cookies)
  8. תאימות לתוכנת קורא מסך (תוספת המתוכננת עד כניסת החוק לתוקפו ב- 25.10)

עזרו לנו להשתפר

אנו עושים מאמצים ניכרים בהנגשת אתר זה ובפיתוח טכנולוגיה להנגשת אתרים. נשמח למשוב בונה ולהפניית תשומת הלב שלנו לליקויים ולרעיונות לשיפור. בכדי להשאיר משוב - פנו אלינו באמצעות טופס יצירת הקשר שבאתר. בברכה, גד אבגי, מנכ"ל פלאנוויז בע"מ
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות