אור שלום – בית חם, עתיד מבטיח

עזרו לנו לתת בית חם היום ולהבטיח את העתיד של ילדים בסיכון

14%
  • יעד: ₪100,000
  • גויס עד כה: ₪13,953
  • תאריך גמר הקמפיין: 08/02/2019
  • תומכים : 113

אור שלום – מעניקים בית חם, יוצרים עתיד מבטיח

מה תעשו עבור הילדים שלכם? עד איפה תלכו כדי לעזור להם להצליח? לממש את הפוטנציאל –הלימודי, החברתי, הכישרון הטבעי? כהורים, ברורה לנו המשמעות העצומה של הצורך בהשקעה עקבית בעתיד ילדינו. המחויבות ההורית הזו מורכבת מאינספור השקעות קטנות, עקביות – במתן שיעורים פרטיים כשנדרש, ביצירת הזדמנויות לרכישת חוויות מעצבות כמו טיולים, חוגים, אירועים מכוננים של העצמה ועידוד. כל אלו מהווים נדבך חיוני בהכנת ילדינו לעתיד כמבוגרים שיהיו מסוגלים לממש את הפוטנציאל שלהם ולתפקד כמבוגרים המיטיבים להשתלב בחברה, להקים משפחה, לפרנס בהצלחה.

אור שלום - בית חם, עתיד מבטיח

נכון להיום, מטפל אור שלום ב-1,300 ילדים, נוער וצעירים, מגיל לידה ועד גיל 27, שהוצאו מבתיהם על ידי שירותי הרווחה בנסיבות קשות. באור-שלום הם זוכים לקורת גג בטוחה ולחיבוק חם באמצעות מסגרות משפחתיות שונות כמו אומנה, מעונות משפחתיים ועוד. כדי להבטיח לילדי אור שלום הזדמנות שווה, צריך לתת להם הרבה מעבר – צריך לעזור להם להשלים את הפערים הלימודיים הגדולים בעזרת שיעורים פרטיים, לאפשר להם להשתתף בחוגים ולממש את הכישרונות שלהם, צריך לסייע למתבגרים להוציא רישיונות נהיגה, צריך לאפשר את החוויות החיוניות להתפתחות התקינה של כל ילד וילדה – לצאת לטיולים בארץ, לחגוג בר/בת מצווה כמו כולם, להתחבר לעולם באמצעות מחשב ועוד.

אור שלום פועל מזה 38 שנים למען ילדים ונוער בסיכון. היום אנחנו קוראים לכם להצטרף אלינו במאמץ להעניק הזדמנות לעתיד מבטיח לילדי אור שלום – תרומה קטנה שלכם יכולה לעשות שינוי גדול בחייהם של מאות ילדים. הצוותים המסורים במסגרות השונות שלנו עושים מעל ומעבר כדי לתת לילדים שלנו את מה שנמנע מהם אבל לגמרי מגיע להם! עזרה בלימודים, טיולים ברחבי הארץ, חוגים למימוש כישרון או להנאה, אירועי בר/בת מצווה ועוד – ממש כמו שמגיע לילדים של כולנו. בעזרתכם, נוכל להגשים את זה.

עזרו לנו לתת לילדי אור שלום את מה שכולנו נותנים באהבה לילדים שלנו: ביחד נאפשר לכל ילד וילדה לצאת לטיול ולהכיר את הארץ דרך הרגליים, לקבל את החוג שיממש את הכישרון, לחגוג בר/בת מצווה באופן מכובד כיאה לחוויה מכוננת, ולקבל את הסיוע הלימודי הנחוץ להם. ביחד נעזור למתבגרים שלנו לפתח כישורי חיים הכרחיים ולהוציא רישיונות נהיגה כחלק ממוביליות חברתית קריטית. ביחד נעניק מחשבים ניידים לילדים ובני נוער הגדלים במשפחות אומנה חסרות אמצעים כדי לתת להם הזדמנות שווה להצליח כמו שאר חבריהם לכיתה.

אנחנו כאן כדי להבטיח שילדי אור שלום יקבלו גם בית חם וקורת גג בטוחה וגם את הדחיפה ההכרחית לעתיד. בתרומה חד-פעמית קטנה תוכלו להיות שותפים למהלך משנה חיים בפעילות לבחירתכם ולקחת חלק בבניית התקווה לעתיד טוב ובמתן הכלים למימושו.

הצטרפו אלינו – לחצו על הכפתור וקדמו אותנו עוד צעד משמעותי אל היעד.

מה אנחנו מתכננים?

שיעורים פרטיים

שיעורים פרטיים

חוגים

חוגי העשרה

מחנה אור

“מחנה אור”

טיולים

טיולים שנתיים

רכישת מחשבים ניידים

רכישת מחשבים ניידים

בר/בת מצווה

בר/בת מצווה

הכסף אותו נגייס ישמש למימון פעילויות העשרה ואירועים ספציפיים. בזכות התרומה שלכם נוכל להעניק לילדי אור שלום כלים, התנסויות וחוויות שיעצבו אותם ויסייעו להם להפוך לבוגרים מאושרים המשתלבים באופן מלא בחברה.

-60 ילדים ישתתפו ב”מחנה אור”.

-230 ילדים וילדות יזכו לשיעורים פרטיים במקצועות שונים.

-230 ילדים ובני נוער יחוו את הארץ דרך הרגליים.

-50 בני נוער יוציאו רישיון נהיגה.

-40 ילדים וילדות יחגגו בר/בת מצווה.

שיעורים פרטיים

הילדים מגיעים אלינו עם פערים לימודיים גדולים. מורה פרטי מלווה כל ילד באופן אישי על פי התכנית הלימודית שנקבעה לכל אחד מהם.

חוגי העשרה

כל הילדים משתתפים בחוגים על פי בחירתם ולפי נטיית ליבם. החוגים מהווים עוד פלטפורמה להנאה, להבעה ולעיבוד החוויות הקשות שהילדים עברו וכן למימוש כישרון מיוחד – פיתוח קול, כלי נגינה, ענפי ספורט שונים ועוד.

מחנה “אור”

מתקיים בזמן החופשות במעונות המשפחתיים (סוכות, חנוכה, פסח ובאוגוסט) עבור ילדי אור שלום שאין להם לאן לצאת בזמנים אלו, בין אם בגלל יתמות או בגלל שחזרה לחיק המשפחה (הגרעינית או המורחבת) מהווה סכנה מוחשית לגוף או לנפש.

טיולים שנתיים

כל ילדי המעונות המשפחתיים יצאו לטיול בן יומיים בקיץ הקרוב כדי לחוות את הארץ ולהנות עם הצוות והחברים.

רכישת מחשבים ניידים

ישנם ילדים הגדלים אצל משפחות אומנה אוהבות מאוד אך מעוטות יכולת כלכלית. בעידן של היום חייבים לתת לילדים ולבני הנוער מחשבים ניידים כדי לפתח כישורי מחשב בסיסיים ולביצוע מטלות לימודיות.

בר/בת מצווה

כל ילד וילדה באור שלום המגיעים לגיל מצוות זוכים ל”שנת בר/בת מצווה” הכוללת חוויות מעצימות המגיעות לכדי שיא בחגיגת בר/בת מצווה מכובדת וראויה

אור שלום נותן רצף מענים טיפוליים משפחתיים מגיל לידה ועד גיל 27, בין היתר:

-850 ילדים גדלים אצל 560 משפחות אומנה. 210 מהם בעלי צרכים מיוחדים.

-30 תינוקות ופעוטות ב-6 משפחות אומנת חירום.

-230 ילדים גדלים ב-20 מעונות משפחתיים ברחבי הארץ

-60 ילדים מתוכם משתתפים במחנה אור בזמן החופשות

-250 צעירים ו- 100 מתבגרים מתכוננים לעצמאות בתכנית הבוגרים “בוגרים לחיים”

אודות אור שלום

“אור שלום” הוא הארגון ללא מטרות רווח הגדול בישראל המטפל בילדים ונוער בסיכון שהוצאו מבתיהם על ידי רשויות הרווחה והועברו למסגרות חוץ ביתיות עקב חוסר תפקוד הורי, התעללויות נפשיות ו/או פיזיות ו/או הזנחה. מאז 1980, מעל 38 שנים, אור שלום שם לו למטרה להעניק לילדים אלו את כל מה שנמנע מהם עד כה – הגנה, מזור לגוף ומרפא לנפש, בית חם, יד מחבקת, משפחה עוטפת וכל מה שילד זקוק לו לצורך התפתחות תקינה וסיכוי להווה ולעתיד טובים יותר.

לצורך כך נותן הארגון פתרונות טיפוליים, חינוכיים ומענה כולל לצרכי הילדים. לכל אורך השנים, מאז הקמתו, חותר אור שלום להרחיב את רשת המסגרות והפתרונות הטיפוליים במטרה לתת מענה למצוקה של ילדים בסיכון ללא הבדלי דת, גזע או מין, לשבור את מעגל האלימות ולסייע לילדים להחזיר את האמונה בעצמם, בסביבתם ובעולם המבוגרים.

מי אנחנו?

אור שלום הוקם ב 1980 והוא הארגון הגדול מסוגו בתחום ההוצאה החוץ ביתית. הארגון מטפל היום בכ-1,300 ילדים, נוער וצעירים בסיכון , מגיל לידה ועד גיל 27 במגוון תכניות ומסגרות המעניקות טיפול המותאם לצרכי ילדים , נוער וצעירים בכל רגע נתון.

מטרות

אור שלום שם לו למטרה להעניק לילדים ונוער שהוצאו מבתיהם את כל אשר נמנע מהם בביתם: הגנה מידית, מזור לגוף ומרפא לנפש, יד מחבקת, משפחה עוטפת וכל מה שילד זקוק לו לצורך התפתחות תקינה ומימוש הפוטנציאל שלו כדי לתת לו סיכוי אמיתי להווה ולעתיד טובים יותר. באור שלום מאמינים שריפוי של ילד שחווה טראומות ושנפגע בקשר הבסיסי ההורי יכול להיעשות רק במסגרות משפחתיות וביתיות קטנות ומיטיבות ועל ידי אנשי צוות קבועים ומקצועיים.

מי הצוות שלנו?

הצוות של אור שלום מונה כ350 עובדים: מנהלי תוכניות ומנהלי אשכולות ,עובדים סוציאליים, פסיכולוגים מתמחים ומומחים, הורי בית, רכזים, אימהות בית, מדריכים, מורים, בנות שרות לאומי וכמובן אנשי מטה שהם חדר המכונות של הארגון: מחלקת כספים ותפעול, מחלקת קשרי חוץ ומחלקת שכר ומשאבי אנוש.

הקשר בין הילדים להוריהם

באור שלום מאמינים כי שמירת הקשר בין הילדים להוריהם תורמת לבריאותם הנפשית ולביטחונם העצמי של הילדים ועל כן התכניות דואגות לשמירת הקשר בין הילדים להוריהם. כמובן בהתאם לנסיבות המשפחתיות של כל ילד וילד. אנו רואים בשיתוף ההורים אחד מהמפתחות להצלחת הילד .

מיהם הילדים שלנו?

הילדים שמגיעים אלינו הם ילדים שהתפתחותם הופרעה בגלל כשל בקשר ההורי וביכולת ההורים להבטיח טיפול מותאם, קבוע ובטוח לילדם. אלו ילדים שחוו טראומות קשות והם בכל הגילאים ומכל מגזרי החברה: יהודים וערבים חילוניים, דתיים וחרדים, ילדי עולים חדשים ועובדים זרים, בעלי מגוון צרכים רגשיים, פיזיים ולימודיים.

האני מאמין הטיפולי

אור שלום שואף להבטיח את הרמה המקצועית הגבוהה ביותר, באמצעות מערך של הדרכה אישית וקבוצתית לכל אחד מאנשי הצוות , ימי הכשרה והשתלמויות מקצועיות. בנוסף אנו מאמינים ביחס גבוה במיוחד בין צוות לילדים.
כך אנו מבטיחים שכל ילד יזכה בתשומת לב מרבית, טיפול איכותי ומערך שלם של טיפול והעשרה שיסייעו לממש את הפוטנציאל שלו. אנו מאמינים ביצירתיות , חדשנות ובניה בלתי פוסקת של מענים למציאות המשתנה.

המעונות המשפחתיים והביתיים

אור שלום מפעיל 21 מעונות משפחתיים וביתיים טיפוליים בקהילה ובפריסה ארצית המטפלים כ-200 ילדים. בכל מעון משפחתי גדלים בין 7-11 ילדים, יחד עם הורי בית וילדיהם הביולוגיים או בבתים במודל של צוות טיפולי: אם בית, רכז ומדריכים. הילדים בתוכנית המעונות הם לרוב בגילאים 8-18.

מעון משפחתי מודל הורי

בלב הבית ניצב זוג הורים המשמשים כהורי בית. הזוג גר עם ילדיהם הביולוגים וכל ילדי המעון המשפחתי. להורי הבית יש יחידת מגורים נפרדת בתוך המעון. בנוסף להורי הבית יש צוות נרחב הכולל עובד סוציאלי, פסיכולוג, מדריכים, מורה\חונך ובנות שירות לאומי המעניקים לילדים סביבה טיפולית מקצועית קבועה ובטוחה.

מעונות משפחתיים בקהילה – מודל ייחודי לאור שלום

אנו מאמינים שהילדים שהוצאו מביתם צריכים לגור בקהילה, בסביבה נורמטיבית, איכותית ומיטיבה. כשמתאפשר נשתדל שהילדים יהיו במעונות הנמצאים בתוך קהילת המוצא של הילדים. הילדים הולכים לבית הספר יחד עם שאר ילדי השכונה ומקיימים חיי חברה במקום מגוריהם. הבתים פרוסים בהרצליה, חולון, מבשרת ציון, ירושלים, אשקלון, באר שבע ואילת.

מעונות למתבגרות

שבעה מתוך 21 המעונות המשפחתיים משמשים כבתים ומעונות טיפוליים לנערות מתבגרות. נערות אלה עברו פגיעות ראשוניות קשות ורובן אף נפגעו מינית במהלך חייהן הקצר. מבחינה טיפולית הן זקוקות לנראות והשגחה גבוהה יותר וסביבה נשית נכונה להן יותר לשלב השיקום. אנו מקפידים כי גם במעונות אלה תהיה דמות גברית משמעותית, אליה תוכלנה הבנות להתקשר באופן מיטיב.

מחנה אור לילדים נעדרי עורף בתכנית המעונות

מחנה אור פועל בחופשות החגים סוכות, חנוכה ופסח ובחופשת הקיץ באוגוסט. המחנה נותן מענה לכ-60 ילדים ובני נוער נעדרי עורף משפחתי שאינם יכולים לצאת לחופשה בקרב משפחתם. במחנה התקיים בכפר סילבר. המחנה כולל פעילות חווייתית, העשרה, יציאות לבילוי וטיולים ומופעל על ידי צוות מדריכים ייחודי וקבוע. המחנה ממומן כולו מתרומות.

אומנה במרכז

התוכנית פועלת באזור המרכז ומסייעת לילדים בסיכון שהוצאו מחזקת הוריהם באמצעות גיוס משפחות אומנה, בדיקה מדוקדקת של כשירותן לתפקיד, התאמתן לילד שזקוק להן וליווי לאורך כל חיי האומנה. הילדים, בני יומם עד 18, בני כל הדתות והמגזרים: יהודים וערבים, דתיים וחילונים, מושמים כל אחד במשפחה מתאימה תוך שמירה על הדת, הלאום והזרם החינוכי שלהם. ילדים הגדלים במשפחות האומנה זוכים לבית חילופי שפעמים רבות הופך לבית קבוע. כ-50% ממשפחות האומנה הם קרובי משפחה של הילדים ומספרם הולך וגדל בעקבות חוק האומנה. כיום אנו מטפלים בכ-800 ילדים ב-550 משפחות אומנות. 80% מהילדים הם בעלי פוטנציאל התפתחותי תקין, כ-20% מהם בעלי צרכים מיוחדים: מוגבלות שכלית, נכויות פיזיות, אוטיזם ועוד. אלו נשארים במסגרת האומנה גם עם בגרותם אחרי גיל 18.

תכנית האומנה – קלטי חירום

אור שלום מפעילה 7 משפחות קלט הערוכות לטפל בכ-30 פעוטות בו זמנית. המשפחות ערוכות לקלוט בביתן פעוטות פגועים 24 שעות ביממה ו7 ימים בשבוע. התינוקות עד גיל חמש מגיעים במצבי חירום קיצוני בהם נדרש פתרון מידי להגנה, טיפול והערכה ראשונית לתקופה של כמה חודשים עד שתמצא להם משפחת קבע או חזרה להוריהם. הורי הקלט הם מתנדבים בעלי סבלנות ואהבה אין קץ. לכל משפחה מוצמדת בת שרות לאומי לסיוע בטיפול בילדים.

מערך קלטי החירום – הרבה יותר ממשפחה

בתקופת שהותו של הילד בבית משפחת הקלט נאסף מידע חיוני על מצבו ואודותיו על ידי העובדת הסוציאלית המלווה אותו ואת הוריו הביולוגיים ותוך כך נבדקת מסוגלותם של ההורים ליצור שינוי בחייהם. בסוף התהליך ניתנת המלצתנו לתוכנית ההמשך. הצוות מומחה במצבי טראומה בגיל הרך. אור שלום מקיים מפגשי הדרכה עבור הורי קלטי החירום, אבחון ע”י פסיכולוג התפתחותי, מרפאה בעיסוק ו/או קלינאית תקשורת על פי הצורך, תצפיות על הקשר עם הוריהם ולעיתים אף טיפול דיאדי במטרה לסייע באיחוד המשפחה.

מרכז הורים וילדים באילת – תכנית מנע בקהילה

במרכז באילת אנו עובדים עם כ-120 ילדים והוריהם, סה”כ 25 משפחות, המטרה היא לסייע בקשר הורה ילד במשפחות של ילדים שזוהו כילדים בסיכון כדי למנוע את הוצאתם מהבית. המרכז כולל עובדים סוציאליים, תרפיסטים באומנות ובדרמה, פסיכולוגית ויש לו הצלחה רבה.

תכנית הבוגרים

“בוגרים לחיים”, “מסתכלים אל האופק” ו”מבט לעתיד” – 3 תכניות ליווי חינוך והעצמה לעצמאות למתבגרים וצעירים. במדינת ישראל כיום אין לבוגרי השמה חוץ ביתית תוכניות המשך מותאמות לאוכלוסייה ייחודית זו. כתוצאה מכך, בוגרי אור שלום שסיימו שהותם במסגרותינו יצאו לחיים עצמאיים ללא הכנה מספקת ואיבדו באחת את הגב התומך בכל מישורי החיים שהיה להם. התוכניות הוקמו כדי שלא יאבדו את ההישגים המשמעותיים שהשיגו במהלך שהותם אצלנו ולא יחזרו להיות מטופלים של שרותי הרווחה. תוכניות הבוגרים של אור שלום נותנות מענה כיום לכ-250 בוגרים וכ-120 מתבגרים. התוכנית קיימת כארבע שנים ובכל שנה נוספים לה עוד כחמישים בוגרים.

בוגרים לחיים – תוכנית ליווי והעצמה לבוגרים

במחקרים נמצא שיש חשיבות רבה עבור הצעירים לקשר עם הארגון בו גדלו ובו הם רואים “בית” עבורם.
תכנית הבוגרים של אור שלום מופעלת על ידי צוות מקצועי של מלווים בפריסה ארצית הנמצאים בקשר עם כל הבוגרים בתכנית, ברמת האינטנסיביות המתאימה להם. זוהי תכנית הוליסטית אשר נותנת מענה לכל בוגר בהתאם לצרכיו האישיים: דיור, ליווי במהלך השירות צבאי או בשירות לאומי, הכשרה להתנהלות כלכלית תקינה, בחירת קריירה, לימודים והשתלבות בעבודה. כל זאת בליווי מתמשך של הצוות המקצועי של אור שלום.

מבט לעתיד – תוכנית ייחודית לצעירים ברמת סיכון גבוה וקשיי השתלבות

מטרת התוכנית ייחודית זו היא לסייע לצעירים פגיעים במיוחד שמתקשים בהשתלבות בעולם התעסוקה. זוהי תוכנית אינטנסיבית של 18 חודשים לקבוצה של 10-12 צעירים וצעירות. באמצעות ליווי אישי וקבוצתי נרכשים מיומנויות ניהול כלכלי נכון, בחירת מקצוע, לימודי מקצוע ושילוב תעסוקתי. יש הפחתה ניכרת של התנהגויות מסכנות ועליה משמעותית ביכולות ההשתלבות וההסתגלות החברתית והתעסוקתית.

מסתכלים אל האופק – תוכנית הכנה לחיים עצמאיים למתבגרים

תוכנית ההכנה היא תוכנית משלימה לתוכניות האומנה והמעונות. היא מיועדת לתלמידי כתות יא-יב וסביבתם הקרובה: הורי אומנה, הורי בית ואנשי הצוות המלווים. התוכנית מלווה כ120 מתבגרים מידי שנה בהכנה לחיים עצמאיים ומשמשת כגשר מעבר לתוכנית הבוגרים. התוכנית עוסקת בתכנים של פיתוח מיומנויות מוחשיות כגון לימוד התנהלות כלכלית, ניהול משק בית, קבלת החלטות נכונה, אורח חיים בריא, הכרה ומיצוי זכויות, הכנה לצבא, מימון רישיון נהיגה וכן פיתוח מיומנויות רגשיות כגון בניית תמונת עתיד, זיהוי וחיזוק מעגלי תמיכה והכנה לזוגיות בריאה.
דירות בוגרים
בגיל 18 מרבית בוגרי אור שלום עוזבים את המסגרת התומכת ומתחילים את דרכם כבוגרים עצמאיים אולם לחלקם אין פתרונות דיור והם נאלצים להתמודד עם המעבר לעצמאות מוחלטת בבת אחת ללא כל גב כלכלי ותמיכה. אור שלום מפעילה, לאורך השנים דירות בוגרים במטרה לסייע לבוגריה הזקוקים לפתרון זה. לאחרונה זכתה אור שלום במכרז חדש של משרד הרווחה להפעלת 10 דירות בוגרים בפריסה ארצית לבוגרי השמה חוץ ביתית בכלל. המשמעות היא הרחבת התוכנית לבוגרים מחוץ לארגון .

קרן אבי

קרן לזכרו של אבי רוזנברג ז”ל, שהוקמה כדי לעזור למתבגרים ולבוגרי אור שלום אשר מתגייסים לצבא או עושים שרות לאומי. אבי, בנו של חבר לשעבר בוועד המנהל של אור שלום, נחמן רוזנברג, נהרג בשנת 2000 באורח טרגי בתאונת דרכים.
אבי תמך במפעל החשוב של אור שלום למען הילדים וקרן זו נוצרה בכדי להנציח את פועלו, דרך פעילות המכינה את המתבגרים להמשך חייהם כבוגרים עצמאים ולבוגרים העושים את צעדיהם הראשונים בקהילה. קרן אבי מאפשרת לנו להמשיך ולהיות מקור של תמיכה לילדים הגדלים אצלנו, גם לאחר שהמימון הממשלתי עבורם נפסק.
קרן אבי מאפשרת לבוגרים מגוון אפשרויות: לימוד קורסים אשר יעניקו להם כלים לחיים שיעזרו להם להשתלב טוב יותר בחיי האזרחות ובמסגרות אחרות, כמו, למשל, קורס נהיגה לפני הצבא, רכישת ציוד לקראת הגיוס וכו’.

הזולה – חנות יד שניה של אור שלום

חנות טיפולית לבגדים וחפצים מיד שנייה הממוקמת בקניון הראל שבמבשרת ציון. בחנות מועסקים מתבגרים הגרים במעונות המשפחתיים. החנות מעניקה להם מסגרת ייחודית השונה מסביבת הלימודים והבית, ודרכה הם מקבלים פתח לעולם התעסוקה, לומדים מהי אחריות ומהו מוסר עבודה, ומחזקים את ביטחונם העצמי תחת ליווי, תמיכה והשגחה מתמדת. החנות מנוהלת ומופעלת ע”י בוגרת של הארגון שמהווה מודל לחיקוי והזדהות.

אור שלום במספרים

• אור שלום – זוכת פרס הנשיא בשנת 2013
• נוסד ב-1980 מטפל בכ-1,300 ילדים בסיכון ברצף של תוכניות
• 21 מעונות משפחתיים וביתיים מתוכם 7 ייחודיים עבור נערות מתבגרות, מעל 200 ילדים
• פנימייה אינטנסיבית לילדות בקצה הרצף הטיפולי: “בית גולדשמידט” – 12 נערות בגילאי 11-15.
• 550 משפחות אומנה – 800 ילדים מתוכם כ210 ילדים בעלי צרכים מיוחדים.
• 7 משפחות קלט חרום לתינוקות ופעוטות מלידה עד גיל 5
• מרכז הורים ילדים ונתיבים להורות באילת כ-120 ילדים ומשפחותיהם.
• “בוגרים ומתבגרים” – הכנה לחיים עצמאיים וליווי ותמיכה אחרי סיום –250 צעירים ו 120מתבגרים.
• 10 דירות לבוגרי השמה חוץ בייתית ברחבי הארץ – 60 צעירים
• “הזולה”- חנות למוצרי יד שנייה בקניון הראל , המספקת התנסות תעסוקתית למתבגרים ומנוהלת ע”י בוגרת אור שלום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הקמפיין הסתיים, תודה לכל התומכים!

בחירתך נוספה
₪65
שיעור עזר פרטי

ממנו שיעור עזר פרטי אחד

6 רוכשים
בחירתך נוספה
₪100
שיעור נהיגה לצעיר

שיעור נהיגה לצעיר או צעירה

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪180
ממנו חודש אחד של חוג

ממנו חודש אחד של חוג

4 רוכשים
בחירתך נוספה
₪380
יממה ב"מחנה אור" לילד

ממנו יממה ב"מחנה אור" לילד או ילדה

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪500
יום בטיול שנתי

ממנו יום אחד בטיול שנתי לילד או ילדה

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪1000
טיול שנתי בן יומיים לילד

ממנו טיול שנתי בן יומיים לילד או ילדה

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪2000
מחשב נייד לילד באומנה

ממנו מחשב נייד לילד או ילדה באומנה

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪3000
בר/בת מצווה לילד

ממנו בר/בת מצווה לילד או ילדה

היו הראשונים לרכוש

הצהרת נגישות

אנו בפלאנוויז מחוייבים להנגשת האתר לבעלי מוגבלויות שונות בהתאם לחוק ובאופן הטוב ביותר. פעלנו על מנת להפוך אתר זה לנגיש בהתאם לתקן ישראלי 5568.

מהו אתר נגיש?

אתר נגיש הנו אתר המאפשר לבעלי מוגבלויות שונות לגלוש בו, להבין את התוכן, להתמצא ולנווט בו בקלות ולבצע את הפעולות המתאפשרות באתר בקלות, זאת בהתאם לעקרונות וקווים מנחים שהוגדרו בסטנדרטים בינלאומיים ועוגנו לאחרונה בחקיקה.

כיצד להשתמש באתר

האתר הנוכחי תואם להצגה בדפדפנים מודרניים שונים ומותאם לצפייה בסוגי מסכים שונים לרבות מסכי סמרטפון וטאבלט. נעשה מאמץ לבנות את התוכן באתר באופן ברור וקריא תוך שימוש בשפה ברורה, כותרות וכותרות משנה ופסקאות. בקרוב יתמוך האתר בשימוש בתוכנת קורא מסך ובכך תושלם הנגישות לרמה AA. טפסי האתר כוללים עזרים למניעת טעויות בקלט ומאפשרים מעבר בין שדות באמצעות מקלדת. באתר אין שימוש באנימציה מהבהבת בכדי למנוע סכנת התקפים לחולי אפליפסיה. בצד ימין תמצאו את אייקון הנגישות - לחיצה עליו תפתח אפשרויות סיוע שונות המקלות על הניווט, ההתמצאות באתר והצפייה בתוכן. להלן עיקרי האפשרויות:
  1. ניווט באמצעות מקלדת
  2. אפשרויות ניגודיות שונות (רקע לבן, אפור, שחור)
  3. הדגשת קישורים
  4. הצגת טקסט חלופי של תמונות
  5. הדגשת סמן עכבר
  6. כיבוי נגישות
  7. אפשרות לשמירת הגדרות לביקורים הבאים באתר (מתבצע באמצעות Cookies)
  8. תאימות לתוכנת קורא מסך (תוספת המתוכננת עד כניסת החוק לתוקפו ב- 25.10)

עזרו לנו להשתפר

אנו עושים מאמצים ניכרים בהנגשת אתר זה ובפיתוח טכנולוגיה להנגשת אתרים. נשמח למשוב בונה ולהפניית תשומת הלב שלנו לליקויים ולרעיונות לשיפור. בכדי להשאיר משוב - פנו אלינו באמצעות טופס יצירת הקשר שבאתר. בברכה, גד אבגי, מנכ"ל פלאנוויז בע"מ
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות