יוסי ג’ינו – הספר

וואו, שיא ישראלי לרכישת ספר במימון המונים - ניתן להמשיך לרכוש את הספר "ג׳ינו" במכירה מוקדמת גם בקישור>> http://www.yossigino.com/h-book
וכן בביט ובפייבוקס במס': 055-244-4495
הספר על יוסי ג'ינו ז"ל, האיש שעלילות גבורתו עוברות מפה לאוזן, זה שרפול אהב וטיפח כבן, שבוגי יעלון אמר עליו : "לא משנה לאיזה מצב ניכנס, הוא יוציא אותנו מזה" ושאבי דיכטר קבע באופן נחרץ : "ללא ספק – גיבור ישראל!" ייצא לאור בחודשים הקרובים בזכות הסכום שגויס בפרויקט.

160%
  • יעד: ₪240,000
  • גויס עד כה: ₪384,348
  • תאריך גמר הקמפיין: 22/10/2020
  • תומכים : 3143

וואו, שיא ישראלי לרכישת ספר במימון המונים!!

ניתן עדיין לרכוש את הספר “ג’ינו” במכירה מוקדמת בקישור:

http://www.yossigino.com/h-book

“פָאוּדה” גרסת המציאות

יוסי ג’ינו – “הג’יימס בונד הישראלי

עכשיו, הספר!

האיש שנשלח הכי רחוק מעבר לקווי האויב, שהרמטכ”ל לשעבר רפול תיאר את פועלו: “שלחתי את ג’ינו לפעילות מבצעית שהייתה מעבר לכל דימיון; זר לא יבין מהי תרומתו האמיתית של יוסי ג’ינו לביטחון המדינה.”

כעת, ארבע שנים לאחר לכתו – עומד לצאת ספר מרתק שישפוך אור על חייו ופועלו. סוף-סוף נוכל לקרוא את הסיפורים שלא ניתן היה לספר עד כה, סוף-סוף נחשף למאורעות הסמויים מן העין, שביססו את מדינתנו ושמרו על ביטחונה.

דרך הספר נתוודע אל הלוחם האגדי של סיירת מטכ”ל, אל איש האדמה, איש המשפחה, האב האוהב, ההרפתקן, האדם הנאמן לאידיאלים שלו ובמיוחד לנכונות שלו להקריב כמעט הכל למען המולדת…

 

התמונה להמחשה בלבד

שמחים לעדכן אתכם כי הפרויקט הצליח בענק, וגייס מעל 160% מיעד הגיוס! עם כ-3,200 אנשים שרכשו מעל ל-3,400 ספרים במכירה המוקדמת ב-384,000 ₪; וואו!♡

הספר כרגע בשלב מתקדם של כתיבה; אנחנו מבקשים מכולם סבלנות ואורך רוח בציפייה להגעת הספר, זה יהיה בחודשים הקרובים.

הספרים יימסרו בנקודות חלוקה בכל רחבי הארץ, ואנחנו נעדכן כמובן את כולם במייל ברגע שהספר יהיה מוכן גם לגבי האיסוף.

*המחיר של הספרים לא כולל משלוח, במידת הצורך, אם תהיה למישהו בעיה להגיע לנקודת האיסוף, נשלח בדואר, בתוספת תשלום עבור עלות המשלוח.

התשורות שהוצעו ונרכשו בפרויקט, יחולקו גם הן במקביל להוצאת הספר לאור ויחד איתו; חוברות, הזמנות למפגשים והרצאות, לילות בצימר וכד’.

לגבי הכריכה שנבחרה, והזוכים בזוג כרטיסים לערב ההשקה ב”פאודה בייס” לטרון– אנחנו נספור שוב את הקולות (היו מעל 1,200 הצבעות בתגובות!) וכמו כן, נעדכן במייל בהמשך.

לכל שאלה נוספת יכולים לסמס בווטסאפ למס’ של בית ג’ינו: 972-552-444-495

**** 

ניתן עדיין לרכוש את הספר “ג’ינו” במכירה מוקדמת

הספר מוצע כעת בעלות של 80 ₪ במכירה מוקדמת (במקום 98 ₪)
**הפרק הראשון של הספר יישלח לכל התומכים במייל באופן מיידי**

ניתן לרכוש בקישור: http://www.yossigino.com/h-book
בביט:  055-244-4495

פרטי חשבון להעברה בנקאית:

בנק הפועלים 12, סניף טבריה 723, מס’ חשבון 599833, ע”ש בית ג’ינו

אנא שילחו הודעת ווטסאפ למספר: 972-552-444-495

תהליך ההוצאה לאור של ספר כרוך בהרבה משאבים ובמספר שלבים- תחקיר עמוק, עשרות ראיונות, כתיבה, עריכה לשונית, עימוד, עיצוב ועריכה גרפית של הספר והכריכה, הדפסה, הפצה לחנויות, פרסום ויחסי ציבור; נדרשת מלאכה רבה של אנשי מקצוע על מנת להוציא את הספר לאור ולשם כך גויס התקציב.

במשך שנה שלמה, הסופר דני דור, המתמחה בכתיבת ביוגרפיות על אנשי צבא, עובד יחד עם תחקירנית. הם קיימו עשרות ראיונות עם אנשים שהכירו את יוסי ג’ינו ז”ל, אספו וסידרו את כל החומרים וכעת הספר בשלב מתקדם של כתיבה. כמובן שהספר יעבור צנזורה ורק מה שמותר לספר יסופר.

יוסי ג'ינו

נועה, בתו, מספרת:

 “אבא שלי חי את החיים הסוערים והמעניינים ביותר שיכול אדם לחוות. יש בי את הרצון שגם אחרים יחוו אותם… חלפו כמה שנים מאז לכתו עד שהצלחתי, יחד עם הסופר דני דור, לארוג את פיסות חייו לכלל ספר ביוגרפי. 

אני נרגשת להזמין אתכם להצטרף ל”כח המשימה” שלנו, לתמוך ולתרום להצלחת הפרויקט, כנדיבות לבכםוכמו כן, לרכוש את הספר “יוסי ג’ינו –  הג’יימס בונד הישראלי” ספר ריגול ומתח מרתק אודות המסתערב הגדול ביותר שהיה עד כה בישראל.

מחבקת את כולכם בהערכה ובתודה… “
נועה ג’ינו

שתפו את דעתכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הקמפיין תם - תודה רבה לכל התומכים!

בחירתך נוספה
₪50
הספר "ג'ינו" כתרומה לחיילים

רוכשים ספר במחיר מיוחד, והוא מגיע לחיילים שידם אינה משגת. התשורה מתאימה לאנשים שחשוב להם שהערכים והסיפורים של יוסי ג'ינו ישפיעו על חיילים, שיגדלו להיות אנשים טובים יותר, עם מוטיבציה גבוהה, ולחוות את הערבות ההדדית ואהבת האדם והארץ.

19 רוכשים
בחירתך נוספה
₪70
תשורה מיוחדת לתורמים היקרים בפרויקט הקודם להצלת בית ג'ינו ב2017

במיוחד עבורכם התורמים היקרים של הפרויקט הקודם "המבצע האחרון": ספר + סרט מרתק בעקבות לוחמי משפחת ג'ינו.

131 רוכשים
בחירתך נוספה
₪80
הספר: יוסי ג'ינו - "ג'יימס בונד הישראלי"

ספר מותחן ביוגרפי מרתק על הלוחם החשאי יוסי ג'ינו, המסתערב האגדי של סיירת מטכ"ל, השב"כ והמוסד. ספר על ציונות, פחד ומשפחה של האיש אשר כונה "ג'יימס בונד הישראלי". התשורה תימסר עם הוצאת הספר לאור, באיסוף עצמי באחת מנקודות החלוקה ברחבי הארץ שיפורסמו ויישלחו למייל עם סיום הפרויקט.

1935 רוכשים
בחירתך נוספה
₪100
הספר: יוסי ג'ינו - "ג'יימס בונד הישראלי" + חוברת

ספר מותחן ביוגרפי מרתק על הלוחם החשאי יוסי ג'ינו + חוברת עשירה, צבעונית ומרגשת אודות יוסי עם שלל סיפורים ותמונות ממסע חייו. התשורה תימסר עם הוצאת הספר לאור, באיסוף עצמי באחת מנקודות החלוקה ברחבי הארץ שיפורסמו ויישלחו למייל עם סיום הפרויקט.

453 רוכשים
בחירתך נוספה
₪120
כרטיס למפגש "אני הבת של ג'ינו" + סרט + ספר

ספר + כרטיס יחיד למפגש ובו סרט מרגש אודות יוסי ג'ינו; סיפורו המרתק של לוחם המוסד וסיירת מטכ"ל האגדי, מעיניה של הבת נועה ג'ינו, על מורשת ונחישות שהיו לה להשראה במשימה שלקחה על עצמה לאחר לכתו. פלייר של המפגש מצורף בתחתית תיאור הפרויקט. מועדי המפגשים ייקבעו בתום הפרויקט עם הוצאת הספר לאור ובכפוף להנחיות הקורונה.

37 רוכשים
בחירתך נוספה
₪140
כרטיס להרצאה "הלוחם שבך" מהלוחם החשאי ללוחמת המודרנית, מאת נועה ג'ינו + ספר

ספר + כרטיס יחיד להרצאה הלוֹחם שבּך; מה הקשר בין לוחמה בעומק שטח האויב וריגול למען המולדת תוך סיכון חיים, לגיוס 2,000,000 ₪ במימון המונים? סיפורה האישי של נועה ג'ינו, בתו של יוסי ג'ינו ז"ל, לוחם המוסד וסיירת מטכ"ל האגדי, על ערכים ותכונות שעברו מאב לבת, וסייעו לה להתמודד עם המשבר הגדול בחייה ולנצח. ההרצאה מלווה בקטעי וידאו מרתקים ונותנת כוח, מוטיבציה וכלים להתמודדות עם אתגרים וקשיים בחיי היומיום. ההרצאה מתאימה מאוד גם לבני נוער לפני צבא, חיילים ומשוחררים. משך ההרצאה שעה ורבע. מועדי ההרצאות ייקבעו בתום הפרויקט עם הוצאת הספר לאור ובכפוף להנחיות הקורונה. מצורף פלייר של ההרצאה אחרי תיאור הפרויקט.

7 רוכשים מתוך 40
בחירתך נוספה
₪150
שני עותקים: יוסי ג'ינו - "ג'יימס בונד הישראלי"

שני עותקים של הספר, מותחן ביוגרפי מרתק על הלוחם החשאי יוסי ג'ינו. התשורה תימסר עם הוצאת הספר לאור, באיסוף עצמי באחת מנקודות החלוקה ברחבי הארץ שיפורסמו ויישלחו למייל עם סיום הפרויקט.

126 רוכשים
בחירתך נוספה
₪180
כרטיס יחיד לערב השקה + ספר

ספר + כרטיס לאירוע ההשקה של הספר "גִ׳ינוֹ جينو" - ב"פאוּדה בֵּייס Fauda Base" בלטרון. באירוע ההשקה יוצג לראשונה הספר, יוקרן סרט על יוסי ג'ינו "ג'יימס בונד הישראלי" וכמובן שגם את הסיפור מאחורי כתיבת הספר מפי נועה ג'ינו - על הבחירה שלה והדרך עד לשלב ההוצאה לאור. המועד ייקבע בתום הפרויקט ועם הוצאת הספר לאור.

12 רוכשים מתוך 30
בחירתך נוספה
₪200
זוג כרטיסים למפגש "אני הבת של ג'ינו" + סרט + ספר וחוברת

ספר + זוג כרטיסים למפגש ובו סרט מרגש אודות יוסי ג'ינו + חוברת עשירה, צבעונית ומרגשת אודות יוסי עם שלל סיפורים ותמונות ממסע חייו. במפגש תשמעו על סיפורו המרתק של יוסי ג'ינו ז"ל, לוחם המוסד וסיירת מטכ"ל האגדי, מעיניה של הבת נועה ג'ינו, על מורשת ונחישות שהיו לה להשראה במשימה שלקחה על עצמה לאחר לכתו. פלייר של המפגש מצורף בתחתית תיאור הפרויקט. מועדי המפגשים ייקבעו בתום הפרויקט עם הוצאת הספר לאור ובכפוף להנחיות הקורונה.

33 רוכשים
בחירתך נוספה
₪280
זוג כרטיסים לערב השקה + הספר

ספר + זוג כרטיסים לאירוע ההשקה של הספר "גִ׳ינוֹ جينو" - ב"פאוּדה בֵּייס Fauda Base" בלטרון. באירוע ההשקה יוצג לראשונה הספר, יוקרן סרט על יוסי ג'ינו "ג'יימס בונד הישראלי" וכמובן שגם את הסיפור מאחורי כתיבת הספר מפי נועה ג'ינו - על הבחירה שלה והדרך עד לשלב ההוצאה לאור. המועד ייקבע בתום הפרויקט ועם הוצאת הספר לאור.

28 רוכשים מתוך 40
בחירתך נוספה
₪325
חמישה עותקים: יוסי ג'ינו - "ג'יימס בונד הישראלי"

חמישה עותקים של הספר, מותחן ביוגרפי מרתק על הלוחם החשאי יוסי ג'ינו. התשורה תשלח כשהספר ייצא לאור באמצעות דואר ישראל.

18 רוכשים
בחירתך נוספה
₪400
חבילה דיגיטלית לתומכי חו"ל

חבילה דיגיטלית חו"ל הכוללת: גרסה דיגיטלית של הספר יוסי ג'ינו "ג'יימס בונד הישראלי" בעברית + גרסה דיגיטלית של חוברת "המבצע האחרון" באנגלית + סרט בעקבות לוחמי משפחת ג'ינו מתורגם לאנגלית + מפגש זום עם נועה ג'ינו "אני הבת של ג'ינו" - מצגת ושאלות.

2 רוכשים
בחירתך נוספה
₪630
עשרה עותקים: יוסי ג'ינו - "ג'יימס בונד הישראלי"

עשרה עותקים של הספר, מותחן ביוגרפי מרתק על הלוחם החשאי יוסי ג'ינו. התשורה תימסר עם הוצאת הספר לאור, באיסוף עצמי באחת מנקודות החלוקה ברחבי הארץ שיפורסמו ויישלחו למייל עם סיום הפרויקט.

2 רוכשים
בחירתך נוספה
₪1380
שני לילות לזוג באמצ"ש בצימר בית ג'ינו | eThni Galilee, בית בו גדל והתחנך יוסי ג'ינו אל מול מצוק הארבל והכינרת + ספר

בית ג'ינו, סוויטת אירוח גלילית בעיצוב כפרי. סוויטה רגועה ונעימה עם יציאה לחצר גדולה בין עצי זית בני 80 שנה, ומרפסת מרווחת עם נוף משגע למצוק הארבל; ומעל הכל אירוח חם, ניקיון ושימת לב לפרטים הקטנים. מצורפות תמונות בתחתית תיאור הפרויקט. אמצע"ש ראשון-רביעי, מועד ייקבע בתום הפרויקט ועם הוצאת הספר לאור. *לא כולל חופשים, שבתות וחגים.

7 רוכשים מתוך 10
בחירתך נוספה
₪1680
שני לילות לזוג בסופ"ש בצימר בית ג'ינו | eThni Galilee, בית בו גדל והתחנך יוסי ג'ינו אל מול מצוק הארבל והכינרת + ספר

בית ג'ינו, סוויטת אירוח גלילית בעיצוב כפרי. סוויטה רגועה ונעימם עם יציאה לחצר גדולה בין עצי זית בני 80 שנה, ומרפסת מרווחת עם נוף משגע למצוק הארבל; ומעל הכל אירוח חם, ניקיון ושימת לב לפרטים הקטנים. מצורפות תמונות בתחתית תיאור הפרויקט. סופ"ש חמישי-שבת, מועד ייקבע בתום הפרויקט ועם הוצאת הספר לאור.

3 רוכשים מתוך 5
בחירתך נוספה
₪2400
הרצאה לקבוצות - "הלוחם שבך" מהלוחם החשאי ללוחמת המודרנית, מאת נועה ג'ינו + ספר לכל משתתף

הלוֹחם שבּך; מה הקשר בין לוחמה בעומק שטח האויב וריגול למען המולדת תוך סיכון חיים, לגיוס 2,000,000 ₪ במימון המונים? סיפורה האישי של נועה ג'ינו, בתו של יוסי ג'ינו ז"ל, לוחם המוסד וסיירת מטכ"ל האגדי, על ערכים ותכונות שעברו מאב לבת, וסייעו לה להתמודד עם המשבר הגדול בחייה ולנצח. ההרצאה מלווה בקטעי וידאו מרתקים ונותנת כוח, מוטיבציה וכלים להתמודדות עם אתגרים וקשיים בחיי היומיום. ההרצאה מתאימה לחברות, עסקיות וארגונים, וכן, לבני נוער לפני צבא, חיילים ומשוחררים. משך ההרצאה שעה ורבע. מועדי ההרצאות ייקבעו בתום הפרויקט עם הוצאת הספר לאור ובכפוף להנחיות הקורונה. מצורף פלייר של ההרצאה אחרי תיאור הפרויקט. המחיר עבור 30 משתתפים לקבוצה וספר לכל משתתף.

2 רוכשים
בחירתך נוספה
₪4500
תשורה משודרגת לנותנים מכל הלב

תודה מעומק ליבנו על תרומתך המדהימה לפרויקט הספר של יוסי ג'ינו. תרשה לנו לארח אותך בביתנו במושבה מגדל בבית ג'ינו - אירוח אישי עם ארוחת בוקר וספר עם הקדשה אישית עבורך.

רוכש אחד
בחירתך נוספה
₪5000
מאה עותקים: יוסי ג'ינו - "ג'יימס בונד הישראלי"

מאה עותקים של הספר, מותחן ביוגרפי מרתק על הלוחם החשאי יוסי ג'ינו, המסתערב האגדי של סיירת מטכ"ל, השב"כ והמוסד. ספר על ציונות, פחד ומשפחה של האיש אשר כונה "ג'יימס בונד הישראלי". התשורה תימסר עם הוצאת הספר לאור.

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪10000
תודה אישית שמונצחת בספר

כאות תודה על תרומתך הנדיבה, נכניס תודה אישית ומיוחד עבורך בתוך הספר יוסי ג'ינו "גיימס בונד הישראלי". הספר יישלח אליך בדואר עם סיום הפרויקט והוצאת הספר לאור; בנוסף, נודה לך גם באופן אישי בשיחה טלפונית.

רוכש אחד

תורמים אחרונים

שי מ- קריית ים
₪100
נועם מ- שערי תקווה
₪100
אוריאל מ- חריש
₪80
עוזי מ- גבעת ברנר
₪100
דני מ- שדה ורבורג
₪150
יניב ישעיה מ- מרחב עם
₪80
יהודית מ- זכרון יעקב
₪180
גלעד מ- פרדסיה
₪180
יהודה מ- ראשון לציון
₪100
עדי מ- צוקים 11
₪80
יעקב מ- פתח תקווה
₪80
שמעון מ- Nokdim
₪80

הצהרת נגישות

אנו בפלאנוויז מחוייבים להנגשת האתר לבעלי מוגבלויות שונות בהתאם לחוק ובאופן הטוב ביותר. פעלנו על מנת להפוך אתר זה לנגיש בהתאם לתקן ישראלי 5568.

מהו אתר נגיש?

אתר נגיש הנו אתר המאפשר לבעלי מוגבלויות שונות לגלוש בו, להבין את התוכן, להתמצא ולנווט בו בקלות ולבצע את הפעולות המתאפשרות באתר בקלות, זאת בהתאם לעקרונות וקווים מנחים שהוגדרו בסטנדרטים בינלאומיים ועוגנו לאחרונה בחקיקה.

כיצד להשתמש באתר

האתר הנוכחי תואם להצגה בדפדפנים מודרניים שונים ומותאם לצפייה בסוגי מסכים שונים לרבות מסכי סמרטפון וטאבלט. נעשה מאמץ לבנות את התוכן באתר באופן ברור וקריא תוך שימוש בשפה ברורה, כותרות וכותרות משנה ופסקאות. בקרוב יתמוך האתר בשימוש בתוכנת קורא מסך ובכך תושלם הנגישות לרמה AA. טפסי האתר כוללים עזרים למניעת טעויות בקלט ומאפשרים מעבר בין שדות באמצעות מקלדת. באתר אין שימוש באנימציה מהבהבת בכדי למנוע סכנת התקפים לחולי אפליפסיה. בצד ימין תמצאו את אייקון הנגישות - לחיצה עליו תפתח אפשרויות סיוע שונות המקלות על הניווט, ההתמצאות באתר והצפייה בתוכן. להלן עיקרי האפשרויות:
  1. ניווט באמצעות מקלדת
  2. אפשרויות ניגודיות שונות (רקע לבן, אפור, שחור)
  3. הדגשת קישורים
  4. הצגת טקסט חלופי של תמונות
  5. הדגשת סמן עכבר
  6. כיבוי נגישות
  7. אפשרות לשמירת הגדרות לביקורים הבאים באתר (מתבצע באמצעות Cookies)
  8. תאימות לתוכנת קורא מסך (תוספת המתוכננת עד כניסת החוק לתוקפו ב- 25.10)

עזרו לנו להשתפר

אנו עושים מאמצים ניכרים בהנגשת אתר זה ובפיתוח טכנולוגיה להנגשת אתרים. נשמח למשוב בונה ולהפניית תשומת הלב שלנו לליקויים ולרעיונות לשיפור. בכדי להשאיר משוב - פנו אלינו באמצעות טופס יצירת הקשר שבאתר. בברכה, גד אבגי, מנכ"ל פלאנוויז בע"מ
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות