“מבצע כבשה” – החברים של דורון

"אז התאוששנו מהגניבה ב-2014 והתחדשנו, בנינו סככות, מתחנו גדרות, התקנו מצלמות, קנינו עדר משובח, סיימנו עונה מעולה של המלטות, קמנו להניק טלאים באמצע הלילה עם רון בלב ובקבוק ביד. אפילו התחדשנו השבוע בטרקטור ישן... ו...קמנו הבוקר לדיר נקי...מכבשים."
כאשר יענו אותו, כן ירבה וכן יפרוץ... אל מול הטרור החקלאי המבקש לרמוס מפעלי חיים, לעקור את ההיאחזות בקרקע ולפגוע בבוני הארץ, אנחנו מתגייסים בכל כוחנו לבנות ולהיבנות שוב ושוב. הצטרפו אלינו - #החברים_של_דורון

8%
  • יעד: ₪220,000
  • גויס עד כה: ₪17,090
  • תאריך גמר הקמפיין: 29/04/2021
  • תומכים : 79

פינת חיים עובדת / גרים בה איכרים / עובדי אדמת מולדת / רועי העדרים’
שמואל בס, 1933

אתם אולי לא מכירים אף אחד שבו פגע הברק פעמים

אבל הטרור החקלאי לא סופר את הקלישאה הזו. חבר שלנו דורון נפגע ממנו בדיוק באותה צורה אכזרית בפעם השנייה בתוך שבע שנים. בשנת 2014 חוסל מפעל חיים בסדרת גניבות וכ-200 כבשים נגנבו ואין מושיע. משק חי שוקק שייצר גבינות ובו טיילו ילדים בכל אחר צהרים ושבת בינות לגדיים והכבשים הפך לסככה חרבה כמעט בן לילה.

במשך השנים האחרונות שיקמו דורון ומשפחתו את המשק ועשו את הבלתי אפשרי – החזירו את העדר לחיים והוסיפו עליו גידולי שדה, תותים תלויים, גפנים איכותיים, בנו, פיתחו וטיפחו בלי הרף.

וכאילו דבר לא השתנה, בלילה אחד הוצעדו 90 כבשים בידי שודדים ערלי לב, במסע רגלי אל משאיות ונגנבו. דורון ומשפחתו קמו שבורי לב לדיר ריק, הסיוט הישן קם לחיים.
עד כה, הושבו מתוך העדר 5 כבשים (המופיעות בסרט).

וכאן, אנחנו – החברים של דורון – נכנסנו לתמונה. החלטנו שאין מצב שניתן לחורבן ולמחריבים לנצח.

מבצע כבשה
הדיר הריק בבוקר שאחרי הפריצה

“מבצע כבשה” יצא לדרך!

תקראו לזה חברות, עקשנות שלא מוכנה להשלים עם עוד פעולת טרור חקלאית אכזרית, ערבות הדדית או אינטרס אישי – כנראה שכל התשובות נכונות. תחשבו על זה רגע: אם זה קרה לדורון פעמים במרכז המדינה, זה יכול לקרות בכל מקום, לכל אחד, זה יכול לקרות לכם או למישהו קרוב אליכם – בצורה כזו, או בצורה אחרת.

מבחינה מעשית מהווים דורון וחבריו החקלאים את חוד החנית של ההיאחזות בקרקע. מבחינה רעיונית הם החוט המקשר את הציונות של היום אל האתוס, אל השורושים שמהם הכל התחיל ומהם הכל נובע.

אם אין לנו אז – אין לנו היום
אם אין לנו דורון וחבריו – אין לנו ציונות

מלאכת השיקום כבר החלה, אין לנו תשורות מפוצצות להציע לכם, רק הכרת תודה והזמנה להשתתף במשהו חשוב באמת, זה יכול להיות במחיר של קפה ומאפה (טוב, קצת יותר), או ארוחה לזוג בבית קפה (עוד מעט זה חוזר) – כך או אחרת, אנחנו מבטיחים לכם שלא תרצו להיפרד מהר כל כך מתחושת הערך והשותפות.

הכסף שייאסף ישמש לשיקום החווה, לשיפור המיגון ולהמשך עשיית הטוב

ואם הגעתם עד כאן, עשו טוב – תבחרו לכם את החלק שמתאים לכם, תעבירו את זה הלאה. ומכאן זה ימשיך להרבות טוב.

תודה, החברים של דורון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בחירתך נוספה
₪54
מבצע כבשה יוצא לדרך

סכום קטן מצדכם, עקשנות ואמונה גדולה מצדם של דורון ומשפחתו - יחד נחזיר ימי החווה, ממש כמו בראשונה. מכתב תודה יישלח במייל.

16 תומכים
בחירתך נוספה
₪180
בעקבי הצאן

תודה על הרתמותכם למסע שיקום החווה. מכתב תודה יישלח במייל לתומכים.

8 תומכים
בחירתך נוספה
₪280
מעט מן האור דוחה הרבה מן החושך

במשך שנים הפכו דורון ומשפחתו את החווה למקום שוקק חיים, חי וצומח. לאחרונה החלו גם לערוך במקום חופות באופן המותאם לתקופת הקורונה. בזכותכם תמשיך החווה להרבות טוב ולקדם תכניות נוספות שתכליתן להוסיף על הטובה ולהרבות אור.

6 תומכים מתוך 50
בחירתך נוספה
₪540
נָמִים עֶדְרֵי הַצֹּאן

מ'בר גיורא' של ראשית הציונות ועד השומר החדש של ימינו, חקלאים חדורי אמונה נאחזים בקרקע למען כולנו. תודה שאתם חלק משמעותי כל כך במבצע כבשה. מכתב תודה יישלח במייל לתומכים.

הצטרפו ל"מבצע כבשה"
בחירתך נוספה
₪720
אנחנו החלוצים

כל מבצע זקוק לחלוצים. תודה לכם על תרומה משמעותית להצלחתו של מבצע כבשה.

הצטרפו ל"מבצע כבשה"

תומכים אחרונים ב"מבצע כבשה"

אלעד מ- בית גמליאל
₪100
גור מ- תמרת
₪280
עפר מ- יבנה
₪180
רפי מ- בית נחמיה
₪100
אבסם מ- דלית אל כרמל
₪100
איתן מ- קדימה
₪54
יואב מ- גבעת עדה
₪500
מילן מ- Meitar
₪100
ישראל דוד מ- קרית ים
₪174
רון מ- קיבוץ כנרת
₪180
אביעד מ- תל אביב
₪64
צור משה ותחיה פלס מ- עפרה
₪54

הצהרת נגישות

אנו בפלאנוויז מחוייבים להנגשת האתר לבעלי מוגבלויות שונות בהתאם לחוק ובאופן הטוב ביותר. פעלנו על מנת להפוך אתר זה לנגיש בהתאם לתקן ישראלי 5568.

מהו אתר נגיש?

אתר נגיש הנו אתר המאפשר לבעלי מוגבלויות שונות לגלוש בו, להבין את התוכן, להתמצא ולנווט בו בקלות ולבצע את הפעולות המתאפשרות באתר בקלות, זאת בהתאם לעקרונות וקווים מנחים שהוגדרו בסטנדרטים בינלאומיים ועוגנו לאחרונה בחקיקה.

כיצד להשתמש באתר

האתר הנוכחי תואם להצגה בדפדפנים מודרניים שונים ומותאם לצפייה בסוגי מסכים שונים לרבות מסכי סמרטפון וטאבלט. נעשה מאמץ לבנות את התוכן באתר באופן ברור וקריא תוך שימוש בשפה ברורה, כותרות וכותרות משנה ופסקאות. בקרוב יתמוך האתר בשימוש בתוכנת קורא מסך ובכך תושלם הנגישות לרמה AA. טפסי האתר כוללים עזרים למניעת טעויות בקלט ומאפשרים מעבר בין שדות באמצעות מקלדת. באתר אין שימוש באנימציה מהבהבת בכדי למנוע סכנת התקפים לחולי אפליפסיה. בצד ימין תמצאו את אייקון הנגישות - לחיצה עליו תפתח אפשרויות סיוע שונות המקלות על הניווט, ההתמצאות באתר והצפייה בתוכן. להלן עיקרי האפשרויות:
  1. ניווט באמצעות מקלדת
  2. אפשרויות ניגודיות שונות (רקע לבן, אפור, שחור)
  3. הדגשת קישורים
  4. הצגת טקסט חלופי של תמונות
  5. הדגשת סמן עכבר
  6. כיבוי נגישות
  7. אפשרות לשמירת הגדרות לביקורים הבאים באתר (מתבצע באמצעות Cookies)
  8. תאימות לתוכנת קורא מסך (תוספת המתוכננת עד כניסת החוק לתוקפו ב- 25.10)

עזרו לנו להשתפר

אנו עושים מאמצים ניכרים בהנגשת אתר זה ובפיתוח טכנולוגיה להנגשת אתרים. נשמח למשוב בונה ולהפניית תשומת הלב שלנו לליקויים ולרעיונות לשיפור. בכדי להשאיר משוב - פנו אלינו באמצעות טופס יצירת הקשר שבאתר. בברכה, גד אבגי, מנכ"ל פלאנוויז בע"מ
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות