חדש בהמונים – קמפיין המונים במסלול רכישה לחברות ומיזמים

מסלול קמפיין ממוקד רכישה מאפשר לחברות ומיזמים להקים ולנהל קמפיין המונים הממוקד ברכישת מוצרים, ולא בתרומה לתשורות. המונים פותחת את שעריה לחברות.

קמפיין המונים לחברות במסלול רוכשיםאנחנו שמחים להציג את המסלול החדש לקמפיינים בפלטפורמת “המונים” – מסלול המאפשר לחברות ומיזמים להקים ולנהל קמפיין המונים הממוקד ברכישת מוצרים, ולא בתרומה לתשורות. בכך פותחת המונים את שעריה לחברות המבקשות לגייס רוכשים ומנויים עבור מוצרים תוך שימוש ביתרונות הפלטפורמה המוכרים.

מה סופרים?

בעוד שקמפיינים לגיוס המונים המותאמים לעמותות מציבים יעד כספי ומגייסים תומכים ותורמים הרוכשים תשורות, הניסיון מראה ששימוש במנגנונים אלו לחברות נושא עמו מספר אתגרים ולא תמיד עונה על הצרכים. לשם כך פיתחנו מסלול נפרד שבו היעד נגזר ממספר הרוכשים כאשר המערכת אינה מציגה את כמות הכסף שגויס ואינה מציגה יעד כמותי לגיוס.

במקום המבנה המוכר, חברות יכולות כעת להקים ולנהל קמפיין המציג יעד כמותי של יחידות למכירה/מנויים או רוכשים – כראות עיניהן. המערכת תציג בכל עת את מספר היחידות שנמכר ואת היעד אליו מבקשים להגיע. מבנה זה נכון יותר לגוף עסקי ועושה שימוש מותאם וממוקד ביתרונות הפלטפומה והשיטה.

שימוש גמיש במינוחים

דף הקמפיין בהמונים הוא הדף הגמיש ביותר מסוגו לגיוס המונים. ניתן לשלוט ברכיבים רבים ולהתאים את השפה העיצובית לשפת המותג בגמישות חסרת תחרות. בכדי להשלים את ההתאמה לחברות, הפכנו את המונחים בדף למונחים גמישים הניתנים להתאמה ספציפית לכל קמפיין וקמפיין. כך חברות יכולות להימנע משימוש במונחים המהווים ברירת מחדל בפלטפורמות אחרות כגון “תשורות” ו”תומכים” ולהחליפן במונחים לבחירתן כגון “מוצרים” ו”רוכשים” או “מנויים”.

מערכת קופונים – מאיץ רכישה

בנוסף, הכנסנו לשימוש מערכת קופונים המאפשרת לכם להעניק הטבות (כהנחה באחוזים או כהנחה בשקלים) לקהלים שונים על בסיס שיוך ושיתופי פעולה. כך למשל תוכלו לייחד קופון רכישה לרשימת התפוצה שלכם ולמועדון הלקוחות שלכם, ליצור שיתופי פעולה עם קבוצות אחרות ולהעניק להן קוד קופון ייחודי.

מתן אפשרות פריסה בתשלומים

בנוסף לאפשרות הוראות הקבע שלנו, ניתן להציג ללקוחות אפשרות לפריסה בתשלומים, דבר שימושי כאשר מחיר המוצרים הופך להיות גבוה משמעותית מהמקובל בקמפיינים מסוג זה.

ממשק משתמש ועיצוב חדש לדף הקמפיין

בשבועות האחרונים, בד בבד עם השקידה על הפיתוח של האפשרויות הללו, שקדנו גם על שדרוג העיצוב של דף הקמפיין תוך שימת דגש על חוויית משתמש פשוטה וקלה. אנו ממשיכים לחקור את הנושא ולשפר ללא הפסקה את ממשק המשתמש במטרה להגיע לממשק היעיל ביותר.

ניתן לראות את הממשק בפעולה ולהתרשם מהגמישות והאפשרויות בקמפיין של ספריית שיבולת. הקמפיין שם לעצמו למטרה לגייס 5,000 מנויים לספריית שיבולת המציעה לקוראים חמישה ספרי מופת מתורגמים ומנוי לכתב העת “השילוח”. הקמפיין עושה שימוש בכלל היכולות שהוצגו כאן ומציג חדשנות בשיתופי הפעולה – על כך בפוסט נפרד.

חברות רבות כבר הביעו עניין בפלטפורמה ובקרוב יעלו פרויקטים נוספים במסלול זה – צרו עימנו קשר לקבלת פרטים נוספים.