סאפ אוואי

בית הספר לגלישה “סאפ אוואי” שמחים להשתתף בקמפיין גיוס ההמונים של עמותת “גדולים מהחיים” ולתת 50 ש”ח הנחה למימוש בשיעור ניסיון בסאפ

בית הספר לגלישה “סאפ אוואי” שמחים להשתתף בקמפיין גיוס ההמונים של עמותת “גדולים מהחיים” ולתת 50 ש”ח הנחה למימוש בשיעור ניסיון בסאפ

אודות בית הספר לגלישה “סאפ אוואי”

מועדון SUPAWAY הממוקם בחוף מכמורת פותח דלתותיו לכל מי שבחר לפגוש את הים דרך הגלישה . גלישת גלים, סאפ או גלישת רוח. מתחילים , מתקדמים , ילדים נוער וכמובן מבוגרים.

עמית ענבר גולש אולימפי לשעבר , בעל תארים רבים בתחום גלישת הרוח ודנה ענבר פורצת הדרך בארץ בתחום הסאפ לנשים, ישמחו להכיר לכם את הים דרך ליווי מקצועי עם המון רגישות ואכפתיות, נלמד אתכם להתאהב בים ובגלישה ובאורח החיים של הגולשים.

מועדון לאוהבי הים והגלישה

דנה ועמית ענבר, בעלי ידע וניסיון עצום בגלישה וחתירה, ישמחו לארח אתכם בחוף מכמורת ולחלוק אתכם את האהבה לים.

מועדון SUPAWAY פותח שעריו לכל מי שבחר להכיר את עולם הגלישה והים ,אנו ערוכים כאן בחוף עם צוות מקצועי ומנוסה, היודע להיות רגיש לצרכי התלמיד. אנו מעניקים יחס אישי ואכפתי ומלווים כל תלמיד עם המון סבלנות והבנה.

עם השנים נבנתה קהילה מקסימה אצלנו במועדון ששותפה לכל הפעילויות שמתקיימות במהלך השנה. מידי בוקר יוצאות קבוצות חתירה לאימוני כושר בים, גם מתחילים וגם מתקדמים, אנו מקיימים טיולי חתירה וגלישה בארץ וגם בחו”ל והמון הפקות של אירועים לחברי המועדון ומשפחותיהם. “שבט סאפאוואי ” גדל משנה לשנה והפך למשפחת ים שמחה ומפרגנת.

מוזמנים להגיע ולהצטרף אלינו להעשיר את חייכם בתוכן, עניין והרבה ריגושים!

פרטי ההטבה

  1. ההטבה תקפה לשנה עד לתאריך 30.08.2020.
  2. מימוש ההטבה בתיאום ישירות מול בית העסק, בכפוף לתנאים ועל בסיס זמינות.
  3. הטבה – 200 ש”ח לשיעור ניסיון על סאפ, במקום 250 ש”ח, לתורמים 45 ש”ח.

דרכי תקשורת

טלפון: 09-8666991

אתר: https://www.supaway.com/

מאמר זה פורסם ב- . שמור את הקישור.