תה עדנים

“תה עדנים” שמחים להשתתף בקמפיין גיוס ההמונים של עמותת “גדולים מהחיים” ומזמינים אתכם ליהנות מ-40% הנחה ברכישה מעל 100 ש”ח בחנות המקוונת

“תה עדנים” שמחים להשתתף בקמפיין גיוס ההמונים של עמותת “גדולים מהחיים” ומזמינים אתכם ליהנות מ-40% הנחה ברכישה מעל 100 ש”ח בחנות המקוונת

פרטי ההטבה

  1. תורמים 45 ש”ח ומקבלים קופון למימוש מקוון המקנה 40% הנחה ברכישה מעל 100 ש”ח באתר.
  2. ההטבה תקפה החל מקבלתה ועד לסוף אוקטובר 2019.
  3. מימוש ההטבה באמצעות הזנת קוד קופון לשימוש אישי באתר המקוון.

אודות תה עדנים

התחלנו בתחילת שנות השמונים, כשאבי, חנוך אלון, החליט לעזוב קריירה אקדמאית ולעבור לגידול צמחי תה בגידול אורגני. הוא האמין שאם יגודלו צמחים מקומיים, המותאמים לקרקע ולאקלים של ישראל, ניתן יהיה להפיק חליטות תה ייחודיות ואיכותיות. צריך להבין שבאותם ימים החקלאות האורגנית הייתה נחלתם של מתי מעט.
וכך, כאשר השתחררתי משירותי הצבאי בשנת 85′, הצטרפתי למאמץ המשפחתי שכלל באותם ימים עבודה בשדה – ייבוש הצמחים בעליית הגג, קיצוץ ואריזת התערובות בשקיות תפזורת.


את התוצרת שיווקנו מפה לאוזן ולחנויות טבע. כבר מהרגע הראשון היה לי ברור ששיווק התוצרת הוא החוליה החשובה בשרשרת, ולכן בבקר אחד, החלטתי לעשות מעשה ולהציע את מוצרינו לחנויות הטבע בעיר הגדולה. את הדרך עשיתי עם קרטונים באוטובוס והשאר היסטוריה…חליטות התה שלנו זכו להצלחה; חברים ומכרים למדו להעריך את הטעמים העדינים והמיוחדים של החליטות והחזון להקים חברת תה ישראלית הפך למציאות.
לאחר שצברנו נסיון בארץ, החלטנו לנסות את מזלנו בחו”ל, והתמקדנו בצרפת. דרך של ניסוי וטעייה הובילה אותנו לבנות את ליין המוצרים המתוחכם Valdena bio, המותאם לשוק המקומי. בהמשך הדרך התפתחנו גם לבלגיה וגרמניה, והצלחנו להיכנס לרשתות המובילות גם תחת המותג של Adanim Bio עם סדרת מוצרי “נטורלין”.

דרכי תקשורת

מייל: [email protected]
אתר: לחנות המקוונת

מאמר זה פורסם ב- . שמור את הקישור.