הפרעת קשב – רפואת יתר

פרויקט זה נותן לכם את התמונה הגדולה של הפרעת הקשב- מי נגד מי ומה זה קשור אלינו. הספר "הפרעת קשב-רפואת יתר" הוא תחקיר אמיץ על תעשיית הפרעת הקשב ובנוסף לו החוברת "הפרעת קשב- חלופות לתרופות" נותנת גישות וחלופות לטיפול. כאן שמים דגש על ידע ובחירה מושכלת בהפרעות קשב.

84%
  • יעד: ₪40,000
  • גויס עד כה: ₪33,770
  • תאריך גמר הקמפיין: 28/02/2019
  • תומכים : 386

הפרעת קשב – רפואת יתר

ניתן לבחור יותר מתשורה אחת בהזמנה

לרכישה קבוצתית של 10 ספרים ומעלה במחיר מיוחד לחץ כאן

לשאלות והבהרות ניתן ליצור איתנו קשר לחצו כאן

תעשיית התרופות, הרופאים, המורים, ההורים והילדים
כיצד כולנו תורמים למגפת ה-ADHD בעולם

הורים יקרים! רגע לפי המרשם, רגע לפני התרופה, עצרו.
חשבו ובדקו פעמיים, קבלו חוות דעת נוספת, קראו את הספר הזה, עיינו בחוברת המתלווה לו-
רגע לפני שאתם מקבלים את האבחנה שילדיכם אכן נמנים על האחוז הבודד של ילדים בעלי הפרעת קשב קלינית אמיתית המצדיקה את השימוש בתרופה.

*הספר הפרעת קשב- רפואת יתר מגיש לכם תחקיר מעמיק ומידע סמוי על הפרעת הקשב כתופעה עולמית, ולכן הוא טומן בחובו כוח- כוח לבחירה מושכלת.

*החוברת הפרעת קשב- חלופות לתרופות מגישה לכם ריכוז של שיטות טיפול ומטפלים המציעים חלופות לתרופות בהפרעת קשב.

כל הורה או מטפל העומד בפני דילמה טיפולית בהפרעת קשב, כדאי שיקבל את מירב המידע שניתן לפני קבלת החלטה טיפולית.
פרויקט המונים זה נועד להעניק להורה המתלבט מידע אשר איננו מסופק לו על ידי המערכות, הגופים והמכונים הרשמיים העוסקים באבחון וטיפול בהפרעת קשב, אך הינו חלק מהתמונה הגדולה החיונית לקבלת החלטה מושכלת.

הספר הפרעת קשב- רפואת יתר

העיתונאי המפורסם והאמיץ אלן שוורץ, בספר דוקו-דרמה מרתק על עליית המגפה של הפרעת הקשב בארה”ב, חושף ללא מורא את השגיאות והסילופים המניעים את גלגלי התופעה.
בעקבות כתבות תחקיר מעמיקות הוא קובע: “למרבה ההפתעה ובאופן די ודאי, מספר הילדים עם אבחון שגוי עולה על מספר הילדים שיש להם בעיה קלינית. נתון זה מוכיח כי כל נושא הפרעת הקשב כל כך מבולבל ונגוע עד שאף אחד לא יודע בדיוק מה לעשות עם זה… אין זה משנה אם מדובר בילד אחד או במיליונים כיום, אם אנחנו מתכוונים לומר לילד שיש לו הפרעה מוחית קבועה וכנראה הרסנית, כדאי מאוד שנהיה צודקים.”

המחבר מציב מולנו מראה וחושף את אבחון-היתר וטיפול-היתר הפסיכיאטרי, שהביאו לכך שכיום 15% מילדי ארה”ב, ואחוז דומה בישראל, מטופלים בתרופות להפרעת קשב. עם זאת, הוא מכיר היטב את התופעה ומכיר בחיוניותם של אבחונים רפואיים ותרופות במקרים הנכונים.

הסיפור מרתק. הדרמה שמאחורי הקלעים נחשפת דף אחרי דף. החוויה של הפרעת קשב מתוארת מכל נקודות המבט. כל הדמויות והסיפורים אמתיים. הם זועקים את הקלות הבלתי נסבלת של רישום תרופות לטיפול בהפרעת קשב וריכוז – בין אם היא אמיתית או מומצאת – ואת הנזקים הכבדים ולפעמים בלתי-הפיכים של הטיפול התרופתי.
רפואת יתר- הפרעת קשב הוא תרגום עברי לספרו של אלן שוורץ, בתוספת פרקים מקוריים וחוות דעת של אנשי מקצוע ועיתונאים בישראל.

החוברת הפרעת קשב – חלופות לתרופות

אנחנו יודעים שלהבין את הבעיה זהו צעד עצום. אך צריך גם רעיונות לפתרונות לבעיה.
בחוברת זו נאגד מגוון רחב של טיפולים מומלצים היכולים להוות חלופות לתרופות, כאלו המסתכלים על האדם, הילד, המטופל מזוויות שונות. למשל: תזונה, ספורט, טיפול רגשי, התנהגותי וכו’.
אנחנו ממליצים על מטפלים וגישות שהכרנו אישית במהלך השנים, מתוקף עבודתנו עם קהל של הפרעות קשב.

מימון המונים

רכישת ספר וחוברת בקמפיין זה היא קניה מוקדמת המאפשרת מחיר מיוחד. הספר נמצא כעת בתהליך תרגום והחוברת בתהליך הפקה, אשר יושלמו בעזרתכם. הספרים והחוברת צפויים להימסר בסוף מאי 2019.
אנו מציעים אותם בגיוס המונים מתוך תפיסה הרואה את המידע המצוי בהם כמצרך חיוני ברמת הפרט והחברה.

מטרת המיזם

המטרה היא לפקוח עיניים ולתת לקהל לעשות בחירה מושכלת, כשכל המידע המצוי בידינו- גלוי.

נכון להיום דעת המיינסטרים הרווחת היא שתרופות פסיכיאטריות לקשב וריכוז הן פתרון קל, זמין ובטוח, המייתר התמודדות מעמיקה עם הקושי של קשב וריכוז.
בפועל, אנחנו רואים שלפתרון הקל עלולים להיות מחירים כבדים ודרושה גישה מורכבת יותר.
לכן חשובה הכרת המציאות, המורכבת מכוחות ותפיסות עולם שונות.
הספר הפרעת קשב – רפואת יתר הוא חלק מהמאמץ להעיר את תפיסת המיינסטרים מתרדמתה, ולהביא להכרת המציאות של מגיפת הפרעת הקשב.
החוברת הפרעת קשב- חלופות לתרופות היא הדרך שלנו להעניק לכם את המידע שאספנו במשך השנים אודות שיטות טיפול המהוות חלופות לתרופות, שעליהן אנחנו יכולים להמליץ מתוך היכרות אישית עם המטפלים.

 

אודות המחבר

אלן שוורץ, עיתונאי אמריקאי, מועמד לפרס פוליצר. שוורץ מפורסם בזכות דיווחיו בנושא בריאות הציבור עבור הניו-יורק טיימס. סדרת דיווחיו על הפרעות קשב וריכוז הם שהובילו לכתיבת הספרADHD NATION אשר תורגם לעברית בשם “הפרעת קשב-רפואת יתר”. שוורץ נחשב מומחה לשימוש במתמטיקה והסתברות בעיתונאות. עבודתו סוקרה בכמה סרטים והייתה אחת המועמדות הסופיות לפרס פוליצר בשנת 2011 עבור שירות הציבור, אות הכבוד העיתונאי הגבוה ביותר. הוא בעל אות ההצטיינות של לשכת הסטטיסטיקה האמריקאית. שוורץ ומשפחתו חיים בניו-יורק.

 

שבחים

ד”ר מיכאל אבולעפיה, פסיכיאטר לילד ונוער: “מי קבע שסימפטום נהפך לתסמונת? חוסר ריכוז הוא סימפטום ולא סינדרום. מי קבע שלטפל בסימפטום זה לטפל באמת? הסימפטום מזמין אותנו לעבודה ולא להשתקה. איזה מחקר מצא גן תורשתי שגורם לחוסר השקט הזה? אי אפשר למצוא גן כזה כי הוא איננו. עלינו לחשוב מחדש על מושג בית הספר, על המודל המשפחתי, על סוגי התקשורת בין הנפשות, על סגנון האכילה ועוד… ובינתיים להרים קול ברור שמופיע בספר המופלא הזה.”

 

ד”ר אבי יעקובוביץ’, מנכ”ל ומייסד מרכזי סוד הניצחון: “הספר מציב מראה חברתית, מקצועית ועיתונאית, ביחס מדוד ונכון לאחת הבעיות שהפכה למגפה במאה העשרים ואחת. הספר מטפל בנושא ה ADHD באנושיות רבה, הנותנת מפתחות וארגז כלים לקוראים, להורים, לאנשי מקצוע ולמערכות הבריאות.”

 

ד”ר זיוה שגיא, דוקטור לפסיכולוגיה מאמנת ומכשירה מאמנים לקשב וריכוז: “זהו ספר שכל אדם חייב לקרוא. הורים, מורים ומחנכים, רופאים, מטפלים… אלן שוורץ מאיר את עיני הקוראים להבין את האינטרסים של קבוצות מסוימות על מנת שיותר ויותר ילדים יאובחנו, וכמובן, כפועל יוצא יטופלו תרופתית.”

 

ד”ר רבקה שופן, פסיכולוגית קלינית מומחית: “אני ממליצה בחום לקרוא בספר “רפואת יתר- הפרעת קשב” לכל איש מקצוע מתחום הבריאות, הורים לילדים שנוטלים תרופות להפרעת קשב (או רגע לפני התרופות) ואנשים בוגרים הנוטלים את התרופות בעצמם. זהו ספר מרתק ועשיר שלא ישאיר אתכם אדישים.”

 

ציטוטים מהספר

“למרות שיש עשרות דמויות נוספות בסיפור הזה – ילדים, רופאים, הורים, מורים, חברות תרופות ועוד – אין זה הסיפור שלהם. זהו הסיפור שלנו. זהו סיפור הבוחן איך אנחנו כחברה הרשינו למה שיכולה היתה להיות בעיה רפואית לגיטימית להפוך לכה עמומה עד שלא ניתן עוד לזהות אותה, וכיצד אפשרנו למתן תרופות יעיל להפוך לבעיית סמים חמורה. כולנו חייבים לתת על כך את הדעת.
אין זה משנה אם מדובר בילד אחד או בשישה מיליון כיום, אם אנחנו מתכוונים לומר לילד שיש לו הפרעה מוחית קבועה וכנראה הרסנית, כדאי מאוד שנהיה צודקים.”


“…ובכל זאת, אם יש תחום במדע שבו לא מתאים להשתמש בקטגוריות ובחישובים קרים, הרי זה תחום ההתנהגות של ילדים קטנים. קל יחסית היה לקטלג ילדים שמחלתם דומה לסכיזופרניה או לדיכאון עמוק, אבל כשעוסקים בהיפראקטיביות ובאימפולסיביות, תכונות שיש לכל הילדים במידה זו או אחרת, ההפרדה בין חריג לנורמאלי היא כמעט בלתי אפשרית. מוכרח היה להיות לכך הסבר פיזי, ככל הנראה פגיעה מוחית בשלבים המוקדמים בחיי הילד ואפילו בהתפתחותו העוברית. ההשקפה הזאת הייתה מקובלת במידה כזו שכאשר ילדים (כמעט תמיד בנים) בשנות ה-50 הפגינו התנהגות חסרת שליטה, אמרו במקרים רבים שיש להם “פגיעה מוחית מינימאלית…”


“קונרס ישב במשרדו של אייזנברג בקומה השנייה באוניברסיטת הופקינס ושניהם דנו במטופלים הצעירים שלהם כשלפתע נשמעה דפיקה בדלת. בפתח הדלת עמד אדם בשנות ה-30 המוקדמות לחייו שנראה כמו איש מכירות. הוא לבש חליפה כהה, חולצה לבנה ועניבה. הוא הציג את עצמו כנציג של חברת התרופות CIBA Pharmaceuticals, שהכירה להם תודה על המחקר שעשו. האיש הוציא פיסת נייר מכיסו והניח אותה על שולחנו של אייזנברג.

“הנה”, הוא אמר. “זה בשביל מחקרים נוספים”.

היה זה צ’ק על סך 5,000 $. כשהאיש הלך, אייזנברג סגר את הדלת אחריו ופנה לקונרס.

“היזהר מהאנשים האלה”, אמר אייזנברג. הוא חזר אל שולחנו, הניח את הצ’ק במגירה ומעולם לא הזכיר זאת שוב.”


“הניסוי נכשל כישלון חרוץ – כאבי הראש נותרו עזים כמו מקודם. אבל משהו אחר קרה. התחולל שינוי כה מדהים, עד שהוא לא יכול היה להאמין למראה עיניו. הילדים הפכו לפחות פרועים. הם הקשיבו. הם למדו. אולי בפעם הראשונה הם נהנו מהצלחה, מדברי שבח ומרצון להצליח יותר בבית הספר… במקריות מוחלטת גילה ברדלי דרך לגרום לילדים להאט ולהיות קשובים – מטרה שהחיפוש אחריה עתיק יומין כימיה של ההורות עצמה.
במקום כלשהו שכיום אנו קוראים לו צרפת וספרד, בציורים על קירות ותקרות של מערות מהתקופה הפליאוליתית שלא התגלו, סביר להניח שיש תיאורים של בנים רצים בפראות, מבלי לתת דעתם על אימותיהם הזועקות, כשהם מעווים פניהם כדי להפחיד ולהבריח חזירי בר מפגיעת החיצים הנדרכים והרעילים של אבותיהם. ילדים שלוחי רסן מימי הביניים עצבנו קרוב לוודאי צמיתים ואצילים כאחד. וגוטנברג, עם כל התהילה שזכה לה, חשף דורות של ילדים לספרים שלא היה להם שום חשק להתרכז בהם.”


מתוך הפרקים הישראלים

רותם אליזרע, כתב הבריאות של ידיעות אחרונות: “הפגישה התקיימה בצהרי היום בכיכר הבימה בתל אביב. שלפתי שני שטרות של מאתיים ושטר של מאה שקלים והעברתי לבחור שעמד מולי. בתמורה הוא נתן לי שקית ובתוכה עשרה כדורים של תרופה 30 מ”ג כל אחד. אין לי מושג מה השם של הבלדר אבל הכינוי שלו הוא “מר בין בשמחה”. הכרנו כמה ימים קודם באפליקציית העברת המסרים “טלגרם”…לא האמנתי שניתן להשיג בכזו בקלות תרופות לטיפול ב-ADHD…”

שי גולדן, סופר ועיתונאי: “…אתה ניצב בפני קושי, משוכה, הר, אתגר – ואתה לא מסוגל בכוחותיך הנוכחיים לעבור אותו. אינך מסוגל לעבור את המשוכה. גובהה רב מדי. הקיר חלקלק מדי לטיפוס. האתגר דורש ממך כוחות נפש שאתה חושב ומרגיש ומאמין – ממש משוכנע – שאין לך. ואז אתה פונה לעזרה. אבל מכיוון שאתה קצת מתבייש בצורך שלך בעזרה, ומכיוון שאתה יצור מודרני, שחי במהירות גבוהה ובקצב (כמעט) בלתי נסבל, ובעיקר מכיוון שאין לך זמן להתמודד עם המשבר והמחיר שהתמודדות ממושכת איתו צפוי להיות גבוה, אתה מבקש פיתרון מהיר. תרופת פלא. כדור קטן. קראת על זה (גם אם לא מספיק), נחשפת לזה (בסביבתך הקרובה ובכלי התקשורת) ושמעת שזה עובד. שמעת מאנשים שהכדור מחולל פלאים. יש שמכנים אותו ״מציל חיים״. ״למה לסבול?״ הם אומרים, ״כשהיום יש תרופות שמקלות על הסבל. שהופכות את הגיהינום לסביר ואת המשוכה לעבירה״. למה לסבול? …”

הספר הראשון בסדרה: רפואת יתר

הספר הראשון מספרי רפואת יתר תורגם ויצא לאור לפני כשנתיים. אחרי שתקראו את הספר הזה תדעו למה להאמין וממה להתעלם בעולם הרפואה, ולא פחות חשוב – מה לשאול את הרופא. ספר חובה עבור כל מי שאי פעם נתן או קיבל עצה רפואית.

מחבר הספר ד”ר מלקולם קנדריק הוא רופא משפחה ששנים חשב שהוא עשה רק טוב לפציינטים, עד שהתחיל לשאול שאלות… בטקסט מבריק ומצחיק בטירוף הוא לוקח אזמל ומנתח עבורך את עולם המידע הרפואי, לשיקול דעתך.

הפרעת קשב- רפואת יתר הוא ספר נוסף בסדרת רפואת-יתר, לאנשים שמעיזים לחשוב גם אחרת.

מומלץ להזמין את התשורה המיוחדת במחיר משתלם: רפואת יתר + הפרעת קשב- רפואת יתר.

שאלה: מתי נקבל את הספר והחוברת?

הספר והחוברת צפויים להיות מודפסים ומופצים בסוף מאי 2019. עזרתכם בהפצת הפרויקט תסייע לנו להשלים את הפרויקט במהירות.

שאלה: מי האנשים מאחורי הפרויקט?

גיא בן צבי. מייסד ובעלים של חברת אומגה 3 גליל, אותה הקמתי ביחד עם אורנה אשתי לפני כעשור בעקבות מסע הגמילה של בננו מתרופה פסיכיאטרית (ועל כך יסופר במקום אחר…).

אנחנו מקבלים לפתחנו “מאוכזבי ונפגעי תרופות פסיכיאטריות” כבר מספר שנים לא מבוטל. אנחנו משוחחים באופן יומיומי עם הורים, לעיתים קרובות במצב רגשי קשה, שילדיהם סובלים כתוצאה משימוש מיותר או ממושך מדי בתרופות לקשב וריכוז. הם סובלים מתופעות לוואי כמו טיקים, חוסר תאבון, קשיי שינה, חוסר חיוניות, התנהגות ותחושת “זומבי” ועוד תיאורים קשים.

כשאנחנו רואים את הנתונים המדברים על כך שבישראל מונפקים מדי שנה כמליון מרשמים, והנתון נמצא בעליה קבועה, ברור לנו השיחות שמגיעות אלינו הן רק קצה הקרחון של התופעה כולה בישראל. זוהי מגיפה.

מאז הסיפור עם בני ועד היום אני מוצא את עצמי נלחם בקלות הבלתי נסבלת של מתן תרופות. לפני כשנה הוצאתי לאור את הספר “רפואת-יתר” שמדבר על התופעה באופן כללי. השנה אני מבין שצריך ללכת צעד צעד ולהתמקד באחד הנושאים הבוערים ביותר- הפרעת קשב.

בתיה פרחי, מנהלת השיווק של אומגה גליל, קרובה לנושא של הפרעות קשב באופן אישי ורגשי ושותפה לחזון של בריאות לילדי ישראל.

אורנה בן צבי ואור בן צבי שהם- שותפות למסע המשפחתי ומנהלות הקמפיין.

איריס, חן, טליה, קרן, רעי, דניאל, אליסה, דורי, יואב – רעיונות, עיצובים, תמיכה, תפעול ועוד נושאים חשובים.

שאלה: מדוע בחרתם במימון המונים?

כדי להגיע להמונים! הספר הפרעת קשב – רפואת יתר מכיל בעינינו מידע חיוני ברמת הפרט והחברה ולכן נרצה להגישו כמה שיותר אנשים ברחבי ישראל.
תרגום והפקה של ספר הוא תהליך ארוך ויקר (יש לנו נסיון בכך, כבר הוצאנו לאור את “רפואת יתר 1”). אנחנו מציעים באתר זה כמות מוגבלת של עותקים במחיר נמוך יחסית למחיר הריאלי של הספר, במקביל לקידום הפרויקט. כל המקדים להזמין זוכה במחיר הנמוך ביותר.

 

תומכים יקרים שלום,
שבועיים חלפו מתחילת הקמפיין מדינת ריxלין.
תודה רבה לכם על היותכם ראשוני התומכים!
מעמד שהופך אתכם לאנשים החשובים ביותר להצלחת הקמפיין הזה.
ברצוננו לעדכן שקיבלנו תגובות רבות לפרויקט הזה, חלקן תומכות וחלקן ביקורתיות. ועל כל משוב אנחנו אומרים תודה.
מתוך הקשבה למשובים החלטנו לשנות את שם הפרויקט ל “רפואת יתר 2 – הפרעת קשב”
שם ההולם יותר את התמונה הגדולה שהספר מעביר. גם סרטון הפרויקט ויתר התכנים יעודכנו בהתאם.

בעוד הספר מתאר את עוצמת הבעיה של אבחון-יתר וטיפול-יתר הקיימים בארץ ובעולם, משובים שקיבלנו העלו את השאלה הבאה:
מה יכול לעשות מי שבכל זאת מחפש עזרה להפרעת קשב ובוחר שלא להשתמש בתרופות?
לכן בכוונתנו להפיק חוברת פתרונות שתציע את מירב הפתרונות המוכרים לנו, מניסיון אישי שלנו, של לקוחות ושל עמיתים. זו תהיה הדרך שלנו לחלוק את חוכמת ההמונים המצטברת אצלנו.
בחוברת יפורטו אלטרנטיבות לטיפול תרופתי העשויות להיות עדיפות מבחינת יעילות ובטיחות, מתוכן יוכל אדם הנמצא רגע לפני התרופה, או רגע אחרי, לבחור.
חוברת זו תעלה בקרוב כתמורה נוספת בקמפיין מימון ההמונים.
נשמח לשמוע מה דעתכם?

בנוסף על כך,
• אנא כתבו לנו מדוע אתם קניתם את הספר?
• מדוע לדעתכם חשוב שהספר יצא לאור?
• נשמח לשמוע הצעות כיצד להגביר את החשיפה ולהביא יותר תומכים לקמפיין.
אנו מבטיחים להמשיך להתייחס ברצינות לכל משוב.

על מנת להגיע ליעד ולהפיק את הספר, זה שאתם מעוניינים לקרוא בעברית, אנו צריכים למכור לפחות 1000 ספרים במהלך הקמפיין. אנא שתפו וקדמו את הקמפיין במעגלים שלכם, וזכרו שתמיד חשובה המלצה אישית והאמירה “אני כבר תמכתי, תמכו גם אתם”.
לאור כל האמור לעיל המכירה תוארך עד סוף פברואר (זמן אספקת הספר בסביבות פסח אינו צפוי להשתנות).
תודה לכם ובהצלחה לכולנו
גיא, אור וכל הצוות

 

28.2.19

יום אחרון לקמפיין. 12 שעות אחרונות לרכוש את הספר הפרעת קשב רפואת יתר + חוברת החלופות לתרופות במחיר מיוחד!

יש לנו כבר כריכה לספר ומועד החלוקה המשוער הינו 24.5.19

תודה רבה לכל התומכים

היום הזדמנות אחרונה לשתף את הקמפיין עם חברים ומשפחה

נהיה בקשר

גיא וכל הצוות

הפרעת קשב רפואת יתר כריכההפרעת קשב רפואת יתר כריכה

שתפו את דעתכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הקמפיין הסתיים, לרכישה צרו קשר עם חברת אומגה 3 גליל

בחירתך נוספה
₪30
חוברת הפרעות קשב- חלופות לתרופות

חוברת המרכזת מגוון טיפולים חלופיים מומלצים להפרעת קשב

38 רוכשים

הפריט אזל

₪50
הפרעת קשב- רפואת יתר

הספר שיפקח את עיניי למציאות של מגיפת הפרעת הקשב

100 רוכשים מתוך 100
בחירתך נוספה
₪60
הפרעת קשב- רפואת יתר

הספר שיפקח את עיניי למציאות של מגיפת הפרעת הקשב

37 רוכשים מתוך 100
בחירתך נוספה
₪80
ספר + חוברת חלופות

הספר הפרעת קשב- רפואת יתר + חוברת הפרעות קשב- חלופות לתרופות (ריכוז טיפולים חלופיים מומלצים)

133 רוכשים מתוך 200
בחירתך נוספה
₪90
שני כותרי הסידרה רפואת-יתר

שני כותרי הסידרה: רפואת יתר + הפרעת קשב-רפואת יתר (מידע נוסף על הספר רפואת יתר הראשון בתוכן הפרויקט)

17 רוכשים מתוך 100

הפריט אזל

₪100
שני כותרים במחיר משתלם: הפרעת קשב- רפואת יתר + צבים

הפרעת קשב- רפואת יתר + צבים כל הדרך למטה

20 רוכשים מתוך 20
בחירתך נוספה
₪120
שני כותרים במחיר משתלם: הפרעת קשב- רפואת יתר + צבים

הפרעת קשב- רפואת יתר + צבים כל הדרך למטה

27 רוכשים מתוך 30
בחירתך נוספה
₪120
ספר אחד לי ועוד אחד למורה או לפסיכולוג או לקולגה...

מארז שני ספרי הפרעת קשב- רפואת יתר

5 רוכשים
בחירתך נוספה
₪130
שני ספרים + חוברת

מארז שני ספרים הפרעת קשב- רפואת יתר + חוברת הפרעות קשב- חלופות לתרופות (ריכוז טיפולים חלופיים מומלצים)

5 רוכשים
בחירתך נוספה
₪275
ספר אחד לי ועוד ספרים שלא חסר למי לתת

מארז חמישה ספרי הפרעת קשב- רפואת יתר

7 רוכשים

הפריט אזל

₪1000
מארז 20 ספרים + הרצאה של גיא "הפרעת קשב רפואת יתר"

הפרעת קשב- רפואת יתר: 20 ספרים + הרצאה

2 רוכשים מתוך 2
בחירתך נוספה
₪2100
מארז 35 ספרים + הרצאה של גיא "הפרעת קשב רפואת יתר"

הפרעת קשב- רפואת יתר: 35 ספרים + הרצאה

רוכש אחד מתוך 2

הצהרת נגישות

אנו בפלאנוויז מחוייבים להנגשת האתר לבעלי מוגבלויות שונות בהתאם לחוק ובאופן הטוב ביותר. פעלנו על מנת להפוך אתר זה לנגיש בהתאם לתקן ישראלי 5568.

מהו אתר נגיש?

אתר נגיש הנו אתר המאפשר לבעלי מוגבלויות שונות לגלוש בו, להבין את התוכן, להתמצא ולנווט בו בקלות ולבצע את הפעולות המתאפשרות באתר בקלות, זאת בהתאם לעקרונות וקווים מנחים שהוגדרו בסטנדרטים בינלאומיים ועוגנו לאחרונה בחקיקה.

כיצד להשתמש באתר

האתר הנוכחי תואם להצגה בדפדפנים מודרניים שונים ומותאם לצפייה בסוגי מסכים שונים לרבות מסכי סמרטפון וטאבלט. נעשה מאמץ לבנות את התוכן באתר באופן ברור וקריא תוך שימוש בשפה ברורה, כותרות וכותרות משנה ופסקאות. בקרוב יתמוך האתר בשימוש בתוכנת קורא מסך ובכך תושלם הנגישות לרמה AA. טפסי האתר כוללים עזרים למניעת טעויות בקלט ומאפשרים מעבר בין שדות באמצעות מקלדת. באתר אין שימוש באנימציה מהבהבת בכדי למנוע סכנת התקפים לחולי אפליפסיה. בצד ימין תמצאו את אייקון הנגישות - לחיצה עליו תפתח אפשרויות סיוע שונות המקלות על הניווט, ההתמצאות באתר והצפייה בתוכן. להלן עיקרי האפשרויות:
  1. ניווט באמצעות מקלדת
  2. אפשרויות ניגודיות שונות (רקע לבן, אפור, שחור)
  3. הדגשת קישורים
  4. הצגת טקסט חלופי של תמונות
  5. הדגשת סמן עכבר
  6. כיבוי נגישות
  7. אפשרות לשמירת הגדרות לביקורים הבאים באתר (מתבצע באמצעות Cookies)
  8. תאימות לתוכנת קורא מסך (תוספת המתוכננת עד כניסת החוק לתוקפו ב- 25.10)

עזרו לנו להשתפר

אנו עושים מאמצים ניכרים בהנגשת אתר זה ובפיתוח טכנולוגיה להנגשת אתרים. נשמח למשוב בונה ולהפניית תשומת הלב שלנו לליקויים ולרעיונות לשיפור. בכדי להשאיר משוב - פנו אלינו באמצעות טופס יצירת הקשר שבאתר. בברכה, גד אבגי, מנכ"ל פלאנוויז בע"מ
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות