ירוק בעיניים – בונים מרכז מורשת לכבוד הלוחמים ולזכר הנופלים
עמותת הנח״ל

עמותת הנח״ל קוראת לכם ולתמוך בבניין מרכז המורשת החדש באתר האנדרטה. הצטרפו אלינו!

6%
  • יעד: ₪1,000,000
  • גויס עד כה: ₪55,270
  • תאריך גמר הקמפיין: 30/04/2023
  • תומכים : 139

ירוק בעיניים
הצטרפו אלינו במסע להרחבת פעילותה של העמותה
והתאמתה לאתגרי ההווה והעתיד!

אם הביטויים ״היתרון האנושי״ ו״ירוק בעיניים״ בעלי משמעות עבורכם, אם חשובה לכם מורשת הקרב המפוארת של חטיבת הנח״ל, אם גם אתם יודעים לומר שנח״ל עוז היה פעם היאחזות, אם חשובים לכם לוחמי החטיבה ורווחתם, אם גם לכם חשוב לשמר את זכר החללים – מקומכם איתנו במסע.

בעזרתכם השלמנו את סגירת קומת הקרקע במבנה האנדרטה כהכנה למרכז המורשת. כעת, אנו פונים אליכם בשנית:

היו שותפים בבניית מרכז המורשת

אנו פועלים להקמת מרכז המורשת – פרויקט רחב היקף, ייחודי ושאפתני שיביא לידיעת כלל הציבור את תרומת חיילי הנח״ל ומפקדיו מאז הקמתו ועד ימינו. המרכז יציג את מורשת הנח״ל הנמשכת זה שבעה וחצי עשורים – בהתיישבות, בתרבות, במבצעים ובמלחמות ישראל, יציג את המורשת ההיסטורית של הנח״ל על כל רבדיה – בקרבות ובמלחמות, בתיישבות, בתרבות, ובשירות הנשים – כל זאת באופן מרשים ועדכני. מרכז המורשת ישתלב באנדרטה להנצחת חללי הנח״ל באופן מלא ויעלה על נס את תרומתם של לוחמי הנ״ל והחללים מאז קום המדינה ועד ימינו.

עתיד – נח״ל איתן – בהסתכלות קדימה

הראשונה בחזית ובעומק

בתום תקופה בת 40 שנה כחטיבה רגלית הופכת החטיבה לחטיבה ממוכנת על בסיס הרכב הקרבי המשוריין (רק״מ) איתן. האיתן הנו הרק״ם המתקדם ביותר המשלב כושר ניידות ונשיאת לוחמים מעולה, שרידות גבוהה לצוות וכוח אש קטלני ומדויק. האיתן מהווה מכפיל כוח משמעותי המציב את החטיבה בחוד החנית של העוצבות המתמרנות בצה״ל. היתרון האנושי של חטיבת הנח״ל, לוחמים ומפקדים מעולים, פוגש באמל״ח המתקדם ביותר – כדי ליצור את חטיבת המחץ.

הווה – 40 שנות פעילות החטיבה

ירוק בעיניים - עמותת הנח״ל

מאז הוקמה חטיבת הנח״ל, היא לקחה חלק בכל המבצעים והמלחמות, והפכה לכוח מוביל בחוד החנית של חטיבות החי״ר של צה״ל. מורשת הקרב שלה משתרעת על ארבעה עשורים – מלחמת לבנון הראשונה, הלחימה ברצועת הביטחון בלבנון והנסיגה ממנה, הלחימה בטרור ביהודה, שומרון ועזה – מבצעי ״חומת מגן״, ״דרך נחושה״ ומבצעים רבים אחרים, מלחמת לבנון השנייה, ומבצע צוק איתן.

עבר – 40 שנות פעילות פיקוד הנח״ל

ירוק בעיניים

דברי ימי הנח״ל שזורים בדברי ימי מדינת ישראל. מהקמת הנח״ל לאחר פירוק הפלמ״ח, עבור בקביעת גבולותיה של מדינת ישראל עם הקמתן של עשרות נקודות התיישבות מבודדות שרבות מהן הפכו ליישובי קבע, בהשתתפות בפשיטות התגמול, במלחמת סיני, במלחמת ששת הימים, מלחמת יום כיפור ומלחמת שלום הגליל, וכלה בהשתתפות במפעלים לאומיים כקליטת עלייה. הנח״ל מותיר מסורת מפוארת לדורות של נכסי צאן ברזל תרבותיים: להקת הנח״ל הייתה בית גידול לרבים מכוכבי הזמר העברי והישראלי והיא העמידה דורות של כוכבים בתחומי הזמר ואמנויות הבמה.

כל תמיכה שווה זהב, כל סכום נחשב!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בחירתך נוספה
₪80
תודה לכם!

מכתב תודה חתום יישלח אליך בדואר לכתובתך, כהערכה על תרומתך להרחבת פעילות העמותה.

7 רוכשים
בחירתך נוספה
₪90
חולצת דריי-פיט של חטיבת הנח״ל

חולצת דריי-פיט של חטיבת הנח״ל תישלח אליכם בדואר. ניתן לבחור מידות בשלב הבא.

26 רוכשים
בחירתך נוספה
₪120
הספר ״הנח״ל - צבא עם ערך מוסף״

הספר "הנח"ל - צבא עם ערך מוסף". הספר יישלח בדואר לתומכים בתום הקמפיין.

2 רוכשים
בחירתך נוספה
₪120
מהגולן לסואץ - סיפורו של גדוד 50 במלחמת יום הכיפורים

מהגולן לסואץ מגולל את סיפורו של גדוד 50 בלחימה ברמת הגולן ובתעלת סואץ במלחמת יום הכיפורים. הספר יישלח לבתיכם בתום הקמפיין.

3 רוכשים
בחירתך נוספה
₪180
הספר ״ראשונים תמיד אנחנו״

הספר ״ראשונים תמיד אנחנו״ - ההיסטוריה הרשמית של הנח״ל מימיו המוקדמים, דרך הקמת החטיבה והשנים האחרונות. ספר עשיר במידע, תמונות, מרשמי קרב ועדויות אישיות. חובה לכל בוגר החטיבה ונחלאי. ספר יישלח בדואר לתומכים בתום הקמפיין.

6 רוכשים
בחירתך נוספה
₪180
ספר על תולדות הגדוד שלכם (931 / 932)

בימים אלו אנו עוסקים בכתיבתם של ספרים המתעדים את תולדות גדוד שחם (931) וגרניט (932). המלאכה עתידה להסתיים במהלך השנה הקרובה. הספר יישלח אליכם בדואר. בשלב הבא תתבקשו לסמן את הספר המבוקש מתוך האפשרויות.

5 רוכשים
בחירתך נוספה
₪210
ניצחון הרוח - הרצאתו של תא״ל מיל. דרור פלטין

הרצאתו של תא״ל מיל. דרור פלטין שנפצע קשה בתאונת צניחה, התשקם והפך לתריאתלט פעיל. ההרצאה תתקיים במועד שיתואם עם הרוכשים באודיטוריום האנדרטה.

רוכש אחד
בחירתך נוספה
₪220
השתתפות בהנצחת חלל

אחד הפרויקטים המרכזיים שלנו הוא דיגיטציה של כל מערך הנצחת הלוחמים והנגשתו ברשת. בתרומתכם זו אתם מסייעים לממן את העלות של הנצחת חלל בודד והעברת כלל החומר אל הרשת. מכתב תודה חתום יישלח לתורמים.

10 רוכשים
בחירתך נוספה
₪220
כרטיס למופע ״הגבעטרון״

הגבעטרון - קבוצת הזמר המיתולוגית - תופיע באמפי באנדרטת הנח״ל ב-8 בספטמבר 2022. מספר הכרטיסים מוגבל! הכרטיסים יישלחו בתום הקמפיין לרוכשים. ניתן לבחור בכמות הכרטיסים בשלב הבא בתשלום.

רוכש אחד מתוך 10
בחירתך נוספה
₪220
מ״גאות ושפל״ ל״חומת מגן״ - הרצאתו של אל״מ (מיל.) חן לבני

אל״מ (מיל.) חן לבני נכנס לתפקידו כמפקד גדוד 932 ערב פרוץ האינתיפאדה השנייה והוביל את הגדוד בלחימה בשטחים במשך שנתיים סוערות. במבצע ״חומת מגן״ נלחם הגדוד במחנה הפליטים ג׳נין. משך ההרצאה: שעה וחצי-שעתיים. מיקום ותאריך ייקבעו בנפרד ויישלחו לתומכים עם תום הגיוס.

לפרטים נוספים

5 רוכשים
בחירתך נוספה
₪500
כרטיס VIP למופע ״הגבעטרון״

כרטיס VIP למופע בשורות 3-2. הגבעטרון - קבוצת הזמר המיתולוגית - תופיע באמפי באנדרטת הנח״ל ב-8 בספטמבר 2022. מספר הכרטיסים מוגבל! הכרטיסים יישלחו בתום הקמפיין לרוכשים. ניתן לבחור בכמות הכרטיסים בשלב הבא בתשלום.

4 רוכשים מתוך 5
בחירתך נוספה
₪1500
תומכ/ת ארד בפעילות העמותה

תומך ארד בפעילות העמותה. תעודת הוקרה מודפסת תישלח לתורמים בצירוף הספר ״ראשונים תמיד אנחנו״ בהקדשה אישית.

3 רוכשים
בחירתך נוספה
₪3500
תומכ/ת כסף בפעילות העמותה

תומך כסף בפעילות העמותה. תעודת הוקרה מודפסת תישלח לתורמים בצירוף הספר ״ראשונים תמיד אנחנו״ בהקדשה אישית.

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪6000
תומכ/ת זהב בפעילות העמותה

תומכי זהב בפעילות העמותה. התומכים יונצחו על קיר התורמים במבנה המחודש. ספר ותעודה בהקדשה אישית ישלחו לתורמים.

רוכש אחד

תורמים אחרונים

ירון מ- כפר מימון
₪90
ירון מ- כפר מימון
₪820
נרי מ- תל אביב
₪90
שאול מ- רמת צבי
₪180
לירון מ- 6 דירה 1004
₪190
אבידור מ- נהריה
₪360
Gad מ- נחושה
₪180
רון מ- רחובות
₪90
דבורה מ- באר שבע
₪180
אדיבה מ- דביר דבירה
₪1000
רועי מ- חיפה
₪400
ארז מ- קריית אתא
₪180

הצהרת נגישות

אנו בפלאנוויז מחוייבים להנגשת האתר לבעלי מוגבלויות שונות בהתאם לחוק ובאופן הטוב ביותר. פעלנו על מנת להפוך אתר זה לנגיש בהתאם לתקן ישראלי 5568.

מהו אתר נגיש?

אתר נגיש הנו אתר המאפשר לבעלי מוגבלויות שונות לגלוש בו, להבין את התוכן, להתמצא ולנווט בו בקלות ולבצע את הפעולות המתאפשרות באתר בקלות, זאת בהתאם לעקרונות וקווים מנחים שהוגדרו בסטנדרטים בינלאומיים ועוגנו לאחרונה בחקיקה.

כיצד להשתמש באתר

האתר הנוכחי תואם להצגה בדפדפנים מודרניים שונים ומותאם לצפייה בסוגי מסכים שונים לרבות מסכי סמרטפון וטאבלט. נעשה מאמץ לבנות את התוכן באתר באופן ברור וקריא תוך שימוש בשפה ברורה, כותרות וכותרות משנה ופסקאות. בקרוב יתמוך האתר בשימוש בתוכנת קורא מסך ובכך תושלם הנגישות לרמה AA. טפסי האתר כוללים עזרים למניעת טעויות בקלט ומאפשרים מעבר בין שדות באמצעות מקלדת. באתר אין שימוש באנימציה מהבהבת בכדי למנוע סכנת התקפים לחולי אפליפסיה. בצד ימין תמצאו את אייקון הנגישות - לחיצה עליו תפתח אפשרויות סיוע שונות המקלות על הניווט, ההתמצאות באתר והצפייה בתוכן. להלן עיקרי האפשרויות:
  1. ניווט באמצעות מקלדת
  2. אפשרויות ניגודיות שונות (רקע לבן, אפור, שחור)
  3. הדגשת קישורים
  4. הצגת טקסט חלופי של תמונות
  5. הדגשת סמן עכבר
  6. כיבוי נגישות
  7. אפשרות לשמירת הגדרות לביקורים הבאים באתר (מתבצע באמצעות Cookies)
  8. תאימות לתוכנת קורא מסך (תוספת המתוכננת עד כניסת החוק לתוקפו ב- 25.10)

עזרו לנו להשתפר

אנו עושים מאמצים ניכרים בהנגשת אתר זה ובפיתוח טכנולוגיה להנגשת אתרים. נשמח למשוב בונה ולהפניית תשומת הלב שלנו לליקויים ולרעיונות לשיפור. בכדי להשאיר משוב - פנו אלינו באמצעות טופס יצירת הקשר שבאתר. בברכה, גד אבגי, מנכ"ל פלאנוויז בע"מ
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות