אבא תמיד לצדכם

מאות אבות גרושים בישראל חווים אפליה קשה. מערכת החוסמת מהם אפשרות להורות שווה, מרחיקה מהם את הילדים בקלות רבה מדי, דורשת מהם תשלום דמי מזונות מנופח ואף חווים ניכור הורי ותלונות שווא: תופעות המביאות עשרות אבות בשנה לשים קץ לחייהם! כעת, אנו בעמותת "לצדכם" מקימים מערך ארצי וראשון מסוגו, לסיוע, ליווי ותמיכה של אנשי טיפול ומקצוע למאות גברים, ואנחנו צריכים את התמיכה שלכם כדי להוציא את התכנית לפועל. אין לנו את הפריבילגיה להמתין לשינויי חקיקה בשעה שאבות גרושים קורסים נפשית וכלכלית. הצטרפו אלינו ותמכו. יחד נוכל להקל עליהם בתהליך, לשפר עמדות ולשמור על זכויותיהם הצודקות. תמכו עכשיו כדי לעצור את מעגל חוסר האונים וביחד נבטיח שאבא נוסף לעולם לא ישאר לבד!
ניתן לתרום גם באמצעות Bit ו PayBox במס': 054-2336321

31%
  • יעד: ₪150,000
  • גויס עד כה: ₪46,020
  • תאריך גמר הקמפיין: 25/11/2020
  • תומכים : 157

תימכו בפרויקט בסך 180 ש”ח – ותקבלו ספר חשוב “סיפור קטן על ילד גדול”

לא משאירים את אבא לבד!

אבא לא רצה בפירוק המשפחה, למרות שידע שאת הזוגיות איתה כבר יהיה קשה לתקן.

אך הוא לא דמיין שחייו יהפכו לסיוט מתמשך ומלחמה יום-יומית על הזכות להיות אבא.

“את התואר ‘אבא’ אף אחד לא יוכל לקחת ממך” מנסים לנחם אותו.

אבל הוא מרגיש שהיקר לו בחייו נלקח ממנו וכל יום הוא נאבק כדי לאסוף את עצמו ולהיות עם ילדיו.

עשרות אלפי גברים גרושים בישראל חווים ניתוק מהילדים, ניכור הורי, תלונות שווא ונאלצים לשלם דמי מזונות מופרזים,

כתוצאה מאפליה מובנית ותפיסת עולם מיושנות במערכות החקיקה, הרווחה, המשפט ובתי הדין הרבניים.

אבות הקורסים נפשית וכלכלית ובמקרים רבים שמים קץ לחייהם לאחר שחוו סבל.

בעל כורחם הם מהווים קורבנות של מלחמה המונעת מאינטרסים פוליטיים וכלכליים.

עמותת לצדכם עומדת לימינם של האבות הגרושים ואומרת “עד כאן”!

בהיעדר עזרה מהרשויות ומהמדינה, ולאחר מאות מקרים בהם תמכנו באבות בתהליך הגירושין ולאחריו,

אנו יוצאים בקמפיין גיוס המונים כדי להקים את מערך הליווי והתמיכה הנדרש.

הגיע הזמן שיקבלו את הסיוע והליווי הנדרש ולעודד את הגברים למצות את זכויותיהם בסבך הבירוקרטיה ולהקל על הכאב הנפשי.

עלות סיבסוד מלא לליווי במסלול אישי בן 10 מפגשים הוא 2,400 ש”ח ו 1,200 ש”ח במסגרת קבוצתית של 10 מפגשים.

מאות רבות של אבות זקוקים למענה הזה וצמאים לעזרה בתהליך הקשה.

אל תעמדו מנגד – בואו והיו שותפים לעזור לאבות להיות הורים גם אחרי הגירושין.

עזרו לנו יחד להציל את האב הבא מירידה אל התהום.

תמכו עכשיו!

היעד לגיוס: 200,000

היעד השני של הקמפיין הוא 360,000 ש”ח. באמצעותו נוכל לעזור לעוד 110 אבות נוספים שזקוקים לליווי שלנו.

היעד השלישי והמלא לקמפיין הגיוס הוא 480,000 ש”ח. במסגרת התכנית שלנו נוכל לתת מענה ל 340 אבות במצוקה!

אבא תמיד לצדכם

במדינת ישראל קיימת אפליה קשה כנגד האבות הגרושים.

זוהי קבוצה מוחלשת עם מאפיינים ייחודיים אך ללא מענה טיפולי ספציפי במוסדות הרווחה ובארגוני המגזר השלישי.

הרחקה מהילדים וחסמים למשמורת שווה עליהם, חיוב לשאת באחריות כלכלית כבדה בתשלום מזונות מנופח, מעצרים טראומטיים, תלונות שווא וראיית הילדים במרכזי קשר תחת עין בוחנת –

הם רק חלק משורה של עוולות בחסות החוק מהן סובלת אוכלוסיית הגברים הגרושים.

מספר רב מדי של אבות גרושים זקוק לעזרתנו ואנו מוכרחים לתת מענה ולהציע תמיכה לכמה שיותר אבות!

בכוונתנו להקים מערך ארצי וממוסד, ראשון מסוגו בארץ, שיספק מענה של תמיכה, ליווי, וייעוץ – המכוון לעיבוד סוגיות של גברים ואבות סביב הסוגיות והאתגרים השונים בסכסוך הגירושין.

לאחר שורה של בדיקות, ביצוע של פיילוטים נרחבים ורתימת אנשי מקצוע מהשורה הראשונה למהלך, אנו מבקשים להוציא לדרך את התכנית, הכוללת מסלול קבוצתי ומסלול אישי.

באמצעות מעגלי תמיכה בהובלת אנשי מקצוע טיפוליים ודרך ערוץ אישי הכולל במפגשי ייעוץ עם עו”ד, עובדים סוציאלים ופסיכולוגים לאבות ובני משפחותיהם במשבר הגירושין.

רק בתמיכתכם נוכל להקים את מערך הליווי והתמיכה הנדרש.

בואו והתגייסו יחד איתנו כדי לתת מזור וקחו חלק בעזרה אמיתית. האבות זקוקים לתמיכה שלכם!

כל שקל שיגוייס בקמפיין יוקצה להקמת המערך היחודי שיסייע למאות אבות בשנה במחיר מסובסד.

תרמו לקמפיין והבטיחו שאף אבא לא יישאר לבד!

“סיפור קטן על ילד גדול”  

ספר ילדים חדש המגולל את סיפורו אפריים המתמודד עם בעיות השמנה
תקציר:
“סיפור קטן על ילד גדול” מספר על התמודדות של ילד שהפך לנער עם בעיית השמנה, עם תגובות של ההורים, הסביבה ובעיקר עם התחושות האישיות והדימוי העצמי שלו.
השמנה בכלל ובקרב ילדים בפרט הפכה לנושא בעייתי בחברה והניסיון להתמודד עמה, הוא בעיקר עם מילים מיליטנטיות של מאבק ומלחמה, דיאטות ועוד. הספר מציע דרך נוספת, של קבלה והשלמה עצמית שאולי ממנה יבוא השינוי ואולי לא, אבל מה שבטוח, עולמו של הילד השמן לא יהיה צר ומצומצם רק לבעיה הזו.
רקע:
ראשיתו של ספר זה נבע מחלום לילי שבבוקר המחרת, קמתי וכתבתי אותו בשטף. בחלום הלילה ראיתי את הילד אפריים השמן והחמוד שקיבל לידיו מצילתיים וכשמחה מצילה אל מצילה הוסיף תנועת אגן קטנה שגרמה לכל הצופים וגם לי להתרגש.
מאז הגירסה הראשונה של הספר עברו שנתיים, בהם עבדתי שוב ושוב על הטקסט. ובכל פעם שנושא השמנת הילדים היה בכותרות ובמדיה, חשבתי על אפריים ותהיתי אם דרך ההתמודדות המיוחדת שלו תפורסם ברבים. אני שמחה שזה קרה.
על המחברת
רונית סמדר-דרור בעלת תואר שני בעבודה סוציאלית קלינית ותואר שני נוסף בטיפול באמנות וביביליותרפיה. כיום מלמדת בחוגים לעבודה סוציאלית ובעלת מכון פרטי לטיפול פרטני וזוגי.
עבודתה הטיפולית מאופיינת בחתירה לאוטנטיות וחופש פנימי כמאמר הלוגו שלה טיפול כמו ריקוד, מעשיר את מרחב התנועה הפנימי שלנו בדיוק כמו אפריים שמצא את התנועה האישית שלו.

למי הספר מתאים
הספר מתאים להורים שמתמודדים עם בעיות השמנה של ילדיהם, לגננות ויועצות חינוכיות, למטפלות באמנות, לתזונאיות, דיאטניות ולכל אדם שמבקש להתרגש מתנועה אחת קטנה…..

הערה נוספת וחשובה…
אמנם הספר מתאר סיפור על ילד עם בעית השמנה, אך כוונתו להעביר מסר להתמודדות עם כל בעיה אחרת שילדים מתמודדדים איתה. המסר הוא לא להתעסק אך ורק בקושי שלך אלא להיפתח גם לאפשרויות ולאיכויות אחרות הגלומות בך. כמו כן, חשוב שהספר יוקרא גם לילדים ללא בעיות השמנה על מנת לפתח אצלם את האמפתיה לחוויה של ילדים שמנים.

 

גם גברים סובלים - אין סיוע ממשי

עמותת לצדכם – העמותה למען הגברים בישראל, נוסדה בשנת 2014 על ידי שתי נשים, ד”ר רונית דרור ודנית רז, עובדות סוציאליות, וכוללת צוות מקצועי ומנוסה של עובדים סוציאליים, פסיכולוגים, אנשי חינוך, מאמנים, עורכי דין ומתנדבים.

העמותה מעניקה תמיכה, סיוע נפשי, טיפול ושיקום למאות גברים נפגעי אלימות פיזית, רגשית ומינית בזוגיות ובאבות ובני משפחותיהם הנפגעים בהליכי גירושין בקונפליקט גבוה. “לצדכם” הנה העמותה הראשונה מסוגה בישראל אשר מטפלת ומקדמת את נושאים אלה הן ברמת הפרט והן פועלת לשינוי התפיסה החברתית דרך הזירה התקשורתית, המדיה והשתתפות בדיונים בכנסת – כל זאת על מנת שכל אבא יזכה להכרה בזכויותיו ולהבנה כי הוא שותף מלא ופעיל בחיי ילדיו.

אין לנו תקציבי עתק, אין לנו מערכת משומנת של לוביסטים ובעלי אינטרס, ואנחנו מודעים היטב לכך שהמאבק לשיווין מגדרי וביטוי שווה להורות הוא ארוך ומייגע. אך במקביל למאמץ להשפיע על קובעי המדיניות ולשינויי חקיקה נדרשים יש צורך לתת מענה מיידי ונכון לציבור האבות הגרושים כאן ועכשיו.

לכן אנחנו חייבים אתכם איתנו. רק באמצעות תמיכתכם נוכל להגיע למספר של מאוד אבות בשנה שיוכלו לקבל מענה הכרחי ולצלוח בצורה טובה את משבר הגירושין.

אנו יוצאים לדרך כי אנו מאמינים שהמצב בו נתונה אוכלוסיית הגברים – אינו גזרת גורל ובכוחנו לשנות.

ניתן להביא לשינוי במציאות חייהם ובמציאות של עשרות אלפי ילדים הזקוקים לאבא שלהם!

לכל גבר ואבא מגיעה כתובת לפנות אליה כדי להתמודד ולקבל ידע מקצועי, ובכדי להתנהל בהצלחה מול המערכות השונות.

לקבל את מלוא הזכויות המגיעות לו, כהורה וכאדם.

בהיעדר סיוע מהרשויות ומהמדינה, אנו פונים אליכם וקוראים לכם להיות שותפים למאמץ.

תמכו עכשיו!

אבא תמיד לצדכם

[התרומה מוכרת לצרכי מס לפי סעיף 46 א’ בפקודת מס הכנסה]

תודה!

 

 

מיקום הקמפיין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בחירתך נוספה
₪60
תודה שאתם לצידם - מכתב תודה

תודה רבה לכם על התמיכה וכל שלקחתם חלק בהקמת מערך הליווי והתמיכה לאבות הגרושים. מכתב תודה מעמותת "לצדכם" יישלח אליכם במייל בגמר הקמפיין.

10 רוכשים
בחירתך נוספה
₪100
ספר דיגיטלי + סרטון תודה

התמיכה שלכם מחממת לנו את הלב ומצעידה אותנו לעבר היעד של הקמת מערך ליווי לאבות הגרושים! קבלו מאיתנו במתנה גרסה דיגיטלית של הספר "הדרמה של הגבריות החדשה" של ד"ר גבריאל בוקובזה. זהו ספר פורץ דרך המביא את סיפורו של הגבר כפי שמעטים מאוד מוכנים לספר: גיבור שהוא גם שביר, כואב ולעיתים מנוצל ומוקרב, הנאלץ לשלם מחיר כבד על התפקידים שהוא נדרש למלא. הספר ממפה סוגיות מחיי היום יום בעולמם של הגברים הנוגעות לכולם. *קישור לספר יישלח לתומכים בדואר בגמר הקמפיין בצירוף סרטון תודה.

28 רוכשים
בחירתך נוספה
₪150
מאפלה לאורה - מימון מפגש ליחיד בהנחייה קבוצתית

אתם נהדרים! תודה על לקיחת חלק בסיוע לאבות הגרושים בישראל ותרומה לצמיחה שלהם. בזכות תרומתכם זו, נוכל להעניק בעמותה סבסוד מלא עבור מפגש של אחד האבות הזקוקים לנו במסגרת אחת מסדנאות התמיכה הקבוצתית שנקיים. *מכתב תודה מהעמותה יישלח לתומכים במייל בגמר הקמפיין.

16 רוכשים
בחירתך נוספה
₪180
ספר ילדים "סיפור קטן על ילד גדול" / רונית דרור

יישר כוח על התמיכה בהקמת מערך הליווי והתמיכה לאבות הגרושים. קחו במתנה ספר ילדים מרתק "סיפור קטן על ילד גדול" מאת ד"ר רונית דרור, מייסדת העמותה, אותו תוכלו לספר לילדיכם. סיפור אופטימי על התמודדות של ילד עם בעיות דימוי גוף ועם תגובות הסביבה, על תחושות של בושה, כאב וחוסר ביטחון שהפכו לקבלה עצמית רק בצורה מפתיעה. *הספר יישלח לתומכים בדואר בגמר הקמפיין.

15 רוכשים מתוך 100
בחירתך נוספה
₪180
כי אתה עימדי - ספר תהילים בהקדשה אישית

וואו, אתם אלופים! אנחנו מודים לכם על התמיכה! אנו שמחים להעניק לכם את ספר תהילים בהקדשה אישית מדותן ניומן, יו"ר עמותת לצדכם. *הספר יישלח לתומכים בדואר בגמר הקמפיין.

4 רוכשים
בחירתך נוספה
₪250
פשוט לצדכם - מימון של פגישת הכוונה לאבא

אתם מרגשים אותנו! התרומה שלכם, תסבסד באופן מלא פגישה הכוונה של אב גרוש שפונה אלינו עם אחד מיועצי העמותה בפתחו של הליך הגירושים. הפגישה כוללת סקירה פרטנית של רקע לסכסוך, הסטטוס הקיים, ייעוץ לקראת התסקיר ההורי וסל כלים להתמודדות עם ההליכים לפי בחינת הנתונים. *מכתב תודה מהעמותה יישלח לתומכים במייל בגמר הקמפיין.

3 רוכשים
בחירתך נוספה
₪250
הספר "בן הזוג הטורף" / עו"ד סופי כהן

אנחנו מלאי הערכה אליכם, בזכות תמיכתכם נוכל לסייע לאבות נוספים במאבקם הצודק להורות שיוויונית ולסיום הסכסוך בצורה מכבדת. אנחנו שמחים להעניק לכם את הספר "בן הזוג הטורף". זהו מדריך משפטי להשרדות בזוגיות, הפונה לכולם: נשואים, גרושים וזוגות לפני חתונה או פרק ב'. בספרה המרתק, סופי כהן, עו"ד לענייני משפחה, מביאה לקורא כלים לזיהוי מוקדם של מצב בו אחד מהצדדים הופך את בן/בת הזוג לקורבנות ולכלי למימוש האינטרסים והמאוויים הכלכליים והאחרים שלהם. *הספר יישלח לתומכים בדואר בגמר הקמפיין.

4 רוכשים מתוך 100
בחירתך נוספה
₪320
אישי צמוד - סבסוד מלא לפגישה אישית עם מומחה

יישר כוח על תמיכתכם הנדיבה! בזכותכם עוד אבא בישראל יוכל לקבל כלים להתמודדות עם המשא הנפשי הכבד ולצלוח את התהליך הסבוך. תרומה זו מהווה סבסוד באופן מלא למפגש ייעוץ אישי עם אחד מהיועצים המומחים בתחומם (פסיכולוג, עו"ד או עובד סוציאלי) מבית עמותת "לצדכם". *מכתב תודה מהעמותה יישלח לתומכים במייל בגמר הקמפיין.

רוכש אחד
בחירתך נוספה
₪400
כולם בשביל אחד - מימון מפגש פרטני בן שעה לאבא

אתם נהדרים! תודה על לקיחת חלק בסיוע לאבות הגרושים בישראל ותרומה לצמיחה שלהם. בזכות תרומה זו, נוכל להעניק מימון מלא למפגש פרטני של שעה במסגרת מערך הדגל של עמותת "לצדכם". *מכתב תודה מהעמותה יישלח לתומכים במייל בגמר הקמפיין.

רוכש אחד
בחירתך נוספה
₪555
פגישת ייעוץ עם עו"ד מוביל בנושא לפי בחירתכם

חמסה חמסה חמסה עליכם! כל הכבוד לכם על התמיכה. בזכותכם אנחנו בדרך אל היעד! לתומכים תינתן פגישת ייעוץ עם אחד מעורכי הדין הפועלים עם עמותת "לצדכם" בכל נושא שתבחרו (משפחה, ירושה, רכוש). *עם התומכים ניצור קשר טלפוני בגמר הקמפיין לתיאום המפגש.

רוכש אחד

הפריט אזל

₪650
אתה במרכז - סט צילומים אישי

אנחנו מודים לכם על התרומה. התומכים ייזכו לסט צילומים אישי, בן שעה, של צילומי ראש וגוף מקצועיים ובסיומו תקבלו מקבץ דיגיטלי של מאות תמונות אישיות באיכות הגבוהה ביותר. הצילומים מגוונים בלוקיישן לפי בחירתכם בחיק הטבע, בבית או בעסק בתאום מראש. *עם התומכים ניצור קשר טלפוני בגמר הקמפיין לתיאום הצילומים.

5 רוכשים מתוך 5
בחירתך נוספה
₪750
שעת אימון עם מאמן אישי מהבכירים בארץ

אין לנו מילים איך להודות לכם! בזכות תמיכתכם אנחנו מתקרבים למטרה! אנו נעניק לכם בתודה שעת אימון אישי עם מאמן אישי מהבכירים בארץ. *עם התומכים ניצור קשר טלפוני בגמר הקמפיין לתיאום המפגש.

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪900
פשוט להיות חלק - חברות כבוד בארגון וספר דיגיטלי

אתם אלופים! עשיתם צעד משמעותי עבורנו להגיע אל היעד. תעודת הוקרה ממוסגרת מעמותת "לצדכם" בדרך אליכם! התומכים ייזכו לחברות של כבוד בעמותה ויוזמנו לכנסים התקופתיים, יקבלו עדכונים שותפים ויהיו חברים ושותפים בפורומים השונים. בנוסף תקבלו למייל קישור לספרו ד"ר גבי בוקובזה "הדרמה של הגבריות החדשה" *התעודה תישלח בדואר לתומכים בגמר הקמפיין.

רוכש אחד
בחירתך נוספה
₪1200
משפחה מעל הכל - סט צילומים משפחתי

פשוט להוריד בפניכם את הכובע, תודה רבה! התומכים ייזכו לסט צילומים משפחתי, בן שעה בסיומו תקבלו מקבץ דיגיטלי של מאות תמונות משפחתיות באיכות הגבוהה ביותר. הצילומים מגוונים בלוקיישן לפי בחירתכם בתאום מראש. *עם התומכים ניצור קשר טלפוני בגמר הקמפיין לתיאום הצילומים.

רוכש אחד מתוך 5
בחירתך נוספה
₪2400
תומך כסף - סבסוד מלא לסדנא קבוצתית לאבא

אתם מדהימים! התמיכה שלכם מחממת את הלב! העוול כלפי ההורים הגרושים עוד יתוקן, אך בינתיים נוכל לעזור בזכותך לאבא יקר שפונה אלינו בסבסוד מלא של סדנת תמיכה קבוצתית, באחת מתכניות הדגל של "לצדכם"רמה המקצועית ביותר.

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪5000
תומך זהב - מפגש והרצאה בסלון ביתכם עם ד"ר רונית דרור

וואו, אנחנו אסירי תודה על התמיכה המשמעותית שלכם! ד"ר רונית דרור, מייסדת עמותת לצדכם וראש החץ במאבק למען זכויות הגברים והאבות הגרושים בישראל תגיע לסלון ביתכם למפגש אינטימי והרצאה מרתקת בנושאים הבוערים במאבק, בדרכי התמודדות ועל התהליכים והישנויים במצבם של ההורים הגרושים בדרך ליעד הנכסף של שיווין מלא. *ההרצאה היא עד ל 30 משתתפים בכל פעם. *עם התומכים ניצור קשר טלפוני לתיאום המפגש.

רוכש אחד מתוך 3
בחירתך נוספה
₪10000
תומך מלאך - הרצאה בארגון או החברה שלכם

בואו וקחו חלק משמעותי בשינוי השיח כלפי האבות הגרושים והצטרפו למאבק הצודק למען הגברים בישראל. ד"ר רונית דרור, מייסדת עמותת לצדכם וראש החץ במאבק למען זכויות הגברים והאבות הגרושים בישראל תגיע אליכם לארגון/העמותה/החברה להרצאה מרתקת בנושאים הבוערים במאבק, בדרכי התמודדות ועל התהליכים והישנויים במצבם של ההורים הגרושים בדרך ליעד הנכסף של שיווין מלא. *ההרצאה היא עד ל 100 משתתפים בכל פעם. *עם התומכים ניצור קשר טלפוני לתיאום הההרצאה.

היו הראשונים לרכוש

תורמים אחרונים

יוני מ- גבעה הצרפתית ירושלים
₪250
רונן מ- בני ברק
₪100
עמית מ- ראשון לציון
₪100
יוני מ- באר שבע
₪108
יאיר מ- רעננה
₪60
גל מ- תל אביב
₪120
אלעד מ- ASHKELON
₪180
בדיקה מ- בדיק
₪72
Gad מ- Beit Gamliel
₪36
Shimon מ- Haifa
₪108
ערן מ- לשם 14
₪100
אהרן מ- תל אביב
₪120

הצהרת נגישות

אנו בפלאנוויז מחוייבים להנגשת האתר לבעלי מוגבלויות שונות בהתאם לחוק ובאופן הטוב ביותר. פעלנו על מנת להפוך אתר זה לנגיש בהתאם לתקן ישראלי 5568.

מהו אתר נגיש?

אתר נגיש הנו אתר המאפשר לבעלי מוגבלויות שונות לגלוש בו, להבין את התוכן, להתמצא ולנווט בו בקלות ולבצע את הפעולות המתאפשרות באתר בקלות, זאת בהתאם לעקרונות וקווים מנחים שהוגדרו בסטנדרטים בינלאומיים ועוגנו לאחרונה בחקיקה.

כיצד להשתמש באתר

האתר הנוכחי תואם להצגה בדפדפנים מודרניים שונים ומותאם לצפייה בסוגי מסכים שונים לרבות מסכי סמרטפון וטאבלט. נעשה מאמץ לבנות את התוכן באתר באופן ברור וקריא תוך שימוש בשפה ברורה, כותרות וכותרות משנה ופסקאות. בקרוב יתמוך האתר בשימוש בתוכנת קורא מסך ובכך תושלם הנגישות לרמה AA. טפסי האתר כוללים עזרים למניעת טעויות בקלט ומאפשרים מעבר בין שדות באמצעות מקלדת. באתר אין שימוש באנימציה מהבהבת בכדי למנוע סכנת התקפים לחולי אפליפסיה. בצד ימין תמצאו את אייקון הנגישות - לחיצה עליו תפתח אפשרויות סיוע שונות המקלות על הניווט, ההתמצאות באתר והצפייה בתוכן. להלן עיקרי האפשרויות:
  1. ניווט באמצעות מקלדת
  2. אפשרויות ניגודיות שונות (רקע לבן, אפור, שחור)
  3. הדגשת קישורים
  4. הצגת טקסט חלופי של תמונות
  5. הדגשת סמן עכבר
  6. כיבוי נגישות
  7. אפשרות לשמירת הגדרות לביקורים הבאים באתר (מתבצע באמצעות Cookies)
  8. תאימות לתוכנת קורא מסך (תוספת המתוכננת עד כניסת החוק לתוקפו ב- 25.10)

עזרו לנו להשתפר

אנו עושים מאמצים ניכרים בהנגשת אתר זה ובפיתוח טכנולוגיה להנגשת אתרים. נשמח למשוב בונה ולהפניית תשומת הלב שלנו לליקויים ולרעיונות לשיפור. בכדי להשאיר משוב - פנו אלינו באמצעות טופס יצירת הקשר שבאתר. בברכה, גד אבגי, מנכ"ל פלאנוויז בע"מ
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות