הדף של טובה איליה

שלום לכם, אני טובה אליה מנהריה . מי שמכיר אותי וודאי יודע שאני לקויית ראייה מזה שנים רבות. אני מחוברת מאוד לארגון שנקרא המרכז לעיוור בישראל, המהווה ארגון הגג של ארגונים הפועלים למען הקהילה, ואשר פועל רבות למען שיפור אייכות חייהם, שילובם המלא וקידום זכויותיהם של עשרות אלפי אנשים עם עיוורון ולקויות ראייה החיים בישראל. השתתפתי בעשרות פעילויות הסברה של הארגון לשם הגברת המודעות לצרכיהם של אוכלוסיית האנשים עם עיוורון ונוכחתי לראות את תרומתו בשינוי השיח כלפי הקהילה שלנו. בשנה האחרונה ולאור מגפת הקורונה, נקלע הארגון החשוב הזה למצוקה ועל נפתח בעבורו קמפיין מימן המונים לתמיכה בהמשך פעילותו. אודה לכם באם תוכלו לתרום במידת יכולתכם להמשך פעילותו של המרכז לעיוור. כל תרומה תתקבל בברכה. בתודה רבה מראש.

34%
  • יעד: ₪1,000
  • גויס עד כה: ₪344
  • תאריך גמר הקמפיין: 28/02/2021
  • תומכים : 3

בנוסף לתשלום נוח ומאובטח כאן בדף, ניתן לתמוך כספית גם באמצעות Bit דרך הקישור: https://bit.ly/LIGHT_BIT

עיוורון זו גזרת גורל, זהו מאבק יומיומי.
אדם רואה, אינו מסוגל להבין את הקושי הזה כפי שהוא.
הפחד הקמאי מלאבד את מאור עיננו- מטלטל.

חיים ללא משמעות אינם גזרת גורל!

אנו דואגים שאנשים עם עיוורון יראו בדרך אחרת, מעבר לעיניים, כיוון שהם יכולים לעשות המון!

“המרכז לעיוור בישראל” נלחם בשביל להפוך את הקושי שלהם, לעצמאות, לביטחון- להצלחה.
בישראל ישנם עשרות אלפי אנשים עם עיוורון או לקות ראיה שחפצים בחיים מלאים בחברה פתוחה, מכבדת ונגישה.

אנחנו נאבקים למען מיצוי זכויות הפרט, הנגשה, קידום תעסוקה, קידום הצעות חוק, ותיקון אפליות הקיימות היום שיעניקו לאדם עם עיוורון את האפשרות  לתפקד כאדם עצמאי המממש את יכולותיו.

“מעסיקים ניצלו את המגפה כדי להיפרד מעובדים עם מוגבלויות”.
נכון לאוקטובר האחרון, 62% מבעלי המוגבלויות בישראל- אינם מועסקים.
אנחנו יודעים שעבור אנשים עם עיוורון, הסיכוי להיכנס למעגל העבודה הוא אפילו נמוך יותר.

יצאנו בקמפיין מימון המונים כי יש עוד רבים שזקוקים לעזרתנו.

יעד גיוס: 520,000 ₪

בעזרת תרומתכם, נוכל להמשיך להגן על זכויותיהם של אנשים עם עיוורון מול רשויות המדינה ומוסדות הממשלה.
נוכל להעניק נגישות ולקדם פיתוחים טכנולוגים שמשפרים את תפקודם ואיכות חייהם.
רק עם תרומתכם נמשיך לפעול כדי לאפשר חיים מלאים ועשירים
לאנשים עם עיוורון ולקויות ראייה.

בשביל אדם רואה זה משמח, בשבילם זו הדרך לצלוח את המאבק בעיוורון.

אז מי אנחנו?

המרכז לעיוור בישראל היא עמותה ללא מטרות רווח המהווה ארגון גג שמייצג ודואג למיצוי זכיותיהם של כל האנשים עם עיוורון ולקות ראייה בישראל.

למה צריך אותנו?

המרכז לעיוור נותן מענה רוחבי: מצוי זכויות, חקיקה, סנגור, העלאת מודעות, הנגשה ועוד…

אין עוד ארגון שעושה את מה שאנחנו עושים!

בעזרת  תמיכתכם נוכל להמשיך ולהיאבק על מיצוי זכויות, שינויי בחקיקה והגנה על אנשים עם עיוורון, כל זאת ללא תמורה.
אנחנו נלחמים בחזית. אין עוד מישהו שיילחם עבור אוכלוסיית העיוורים.

התרומה שלך תקל על החיים עם העיוורון ותהפוך אותם למשמעותיים, למרות הקושי.

אדם עם עיוורון מסוגל לעשות כמעט הכל, הוא רק זקוק להזדמנות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בחירתך נוספה
₪50
מכתב תודה במייל

תודה לך שראית אותנו. מכתב תודה יישלח אליך במייל.

103 רוכשים
בחירתך נוספה
₪90
תעודת הוקרה מודפסת

"אנשים טובים באצע הדרך"- תודה לך! נשמח לשלוח לך תעודת הוקרה מודפסת. התעודה בגודל A4 ותישלח באמצעות דואר ישראל.

30 רוכשים
בחירתך נוספה
₪100
לחיות עם העיוורון - הרצאה

תודה רבה שלקחת חלק במסע שלנו אל עבר חיים משמעותיים של אנשים עם עיוורון. נשמח להעניק לך כרטיס להרצאה מעוררת השראה לא רואה ממטר"- בזום של רן ניטקה, העוסקת בהתמודדות עם עיוורון. רן, אמן בלונים בינלאומי מוכשר, משך ההרצאה כשעה. תאריך בתיאום מראש מול רוכש התשורה לאחר תום הקמפיין.

26 רוכשים
בחירתך נוספה
₪100
נודה לך בדף הפייסבוק

תודה לך, התרומה שלך היא אור בשבילנו! נשמח לפרסם את תודתנו אליך בדף הפייסבוק שלנו.

76 רוכשים
בחירתך נוספה
₪130
חולצת "אור בעיניים" + מסכה מעוצבת

תודה רבה על התמיכה המשמעותית! אנו רוצים לשמח אותך בחזרה ולהעניק לך חולצה מגניבה של הקמפיין "אור בעיניים" + מסכה מעוצבת. התשורה באיסוף עצמי, ובחירת המידה המתאימה לך בתיאום דרך המייל. איסוף התשורה בתיאום מראש מול רוכש התשורה לאחר תום הקמפיין.

37 רוכשים
בחירתך נוספה
₪150
הספר "מעט ולאט"

כמה טוב שהצטרפת אלינו למסע הזה! נשמח להעניק לך ספר גלוי לב ויוצא דופן של הסופרת והציירת בטי בן בשט, על המסע שעובר אדם שמאבד את ראייתו בהדרגה לאורך שנים, החל ברגע שנוחתת עליו הבשורה המטלטלת ועד לשלב, שבו הוא חוזר למעגל החיים ומוצא בתוכו את הכוחות להתמודד עם המגבלה הקשה. התשורה באיסוף עצמי מתל אביב, בתיאום מראש מול רוכש התשורה לאחר תום הקמפיין.

25 רוכשים מתוך 100
בחירתך נוספה
₪150
הרצאה השראה של נתי ביאליסטוק כהן

תודה לך על התרומה הנהדרת. נשמח להעניק לך כרטיס להרצאה בזום של נתי מנכ''ל העמותה. משך ההרצאה כשעה, תאריך בתיאום מראש מול רוכש התשורה לאחר תום הקמפיין.

9 רוכשים

הפריט אזל

₪150
גלישה לעיוור

איזה לב טוב! בזכותך נוכל לממן גלישה נגישה לאנשים עם עיוורון. הכניסה לים בשביל אדם רואה היא נחמדה, בשביל אדם עם עיוורון זהו שיעור משמעותי לחיים על הרפיית השליטה. שתמיד נהיה בצד הנותן!

35 רוכשים מתוך 20
בחירתך נוספה
₪160
ערכה מיוחדת: מסכה + חולצה + כיסוי עיניים

תודה שראית אותנו! אנחנו מעריכים את תרומתך. נשמח להעניק לך ערכה מיוחדת עם: מסכה, חולצה וכיסוי עיניים מעוצבים כדי שתהיה לך מזכרת מאיתנו. הערכה באיסוף עצמי מהמרכז לעיווור שבתל אביב. האיסוף בתיאום מראש מול רוכש התשורה לאחר תום הקמפיין.

21 רוכשים מתוך 30

הפריט אזל

₪180
שיעורי תופים אחד על אחד עם דב באלו (ממקימי theAngelcy, Blind Orchestra, לא דובים)

תופים הם עולם שלם של תחושות ואפשרויות ביטוי. אפשר להכנס איתם לטראנס של הקצב ואפשר לספר סיפור. אפשר ללטף אותם בעדינות ואפשר לחבוט בהם כמו בשק איגרוף. אפשר להכנס איתם למדיטציה ולשכוח לגמרי מהעולם שמסביב... יש אינסוף תרגילים, טכניקות ומקצבים אבל אפשר גם להתסכל על התלמיד ולנסות להבין מה יקדם אותו? מה מניע אותו? ואיפה התשוקה שלו? ולכוון אותו למקום שהוא רוצה להיות בו. השיעורים מתקיימים בסטודיו בפלורנטין ובסטודיו הבייתי ברמת-גן.

3 רוכשים מתוך 3
בחירתך נוספה
₪250
סינר ברייל בריסטה

תודה רבה לך! כיף שיש אנשים כמוך! נשמח להעניק לך סינר מעוצב עם כיתוב ברייל, כדי שתהיה לך מזכרת מאיתנו. הסינר באיסוף עצמי מתל אביב בתיאום מראש מול רוכש התשורה לאחר תום הקמפיין.

27 רוכשים מתוך 28
בחירתך נוספה
₪300
כרטיס זוגי לסיור חוויתי במרכז לעיוור עם כיבוד קל

תודה לכם על התרומה המשמעותית. נשמח להודות לכם מקרוב, ולהעניק לכם כרטיס זוגי לאירוח בביתנו הצנוע, במרכז לעיוור עם כיבוד קל, כדי שתוכלו לחוות מקרוב את המסע שלנו. משך הסיור כשעה. תאריך בתיאום מראש מול רוכש התשורה לאחר תום הקמפיין. בהתאם להנחיות משרד הבריאות הלרוונטיות לאותה תקופה.

10 רוכשים
בחירתך נוספה
₪440
שיעור ציור בקבוצה של 6 משתתפים

כמה טוב שהצטרפת אלינו למסע המבורך הזה! נשמח להאיר לך את היום באמצעות שיעור ציור מקצועי עם הציירת בטי בן בשט- ציירת שראייתה דומה לראייה מחור של מנעול (ראיית מנהרה), ומציירת בקפידה רבה יצירות מרהיבות. השיעור כ- 3 שעות, ויערך בקבוצה של כ- 6 משתתפים במרכז לעיוור שבתל אביב. הסדנה מתאימה לכל רמות הציור. תאריך בתיאום מראש מול רוכש התשורה לאחר תום הקמפיין ובהתאם להנחיות משרד הבריאות הרלוונטיות לאותה תקופה.

4 רוכשים מתוך 18
בחירתך נוספה
₪500
מפגש עם המנכ''ל

תודה לך על השותפות בדרך! נשמח להודות לך מקרוב ולהזמין אותך לשיחה "אחד על אחד" עם נתי מנכ''ל העמותה, ולשוחח על כל מה שמעניין אותך לדעת על המרכז לעיוור ועולם האנשים עם עיוורון. המפגש יערך כשעה ויתקיים במרכז לעיוור שבתל אביב. תאריך בתיאום מראש מול רוכש התשורה לאחר תום הקמפיין. בהתאם להנחיות משרד הבריאות הרלוונטיות לאותה תקופה.

3 רוכשים מתוך 18
בחירתך נוספה
₪600
כרטיס לסדנת בלונים מלאת השראה

תודה לך! התרומה שלך מהווה כאור בקצה המנהרה עבורנו. נשמח להעניק לך כרטיס לסדנה קבוצתית חוויתית על אומנות הבלונים. את הסדנה יעביר רן ניטקה שהינו אמן בלונים בנלאומי מקצועי, שהתעוור במהלך חייו. הסדנה תיערך כשעתיים ותתקיים בסטודיו במושב חגור. תאריך בתאום מראש מול רוכש התשורה לאחר תום הקמפיין.

2 רוכשים
בחירתך נוספה
₪1000
ארוחת ערב עם התומך בבית המנכל.

אין כמוך! תודה לך על התרומה, זה מה שנותן לנו דרייב להמשך. נשמח להודו לך באופן אישי, ולהזמין אותך לארוחת ערב בביתו של נתי מנכ''ל העמותה שבירושלים. תאריך בתיאום מראש מול רוכש התשורה לאחר תום הקמפיין ובהתאם להנחיות משרד הבריאות הרלוונטיות לאותה תקופה.

10 רוכשים
בחירתך נוספה
₪1500
דף מזכרת בולאי ייחודי

תודה לך על התרומה המשמעותית! קירבת אותנו בצעד גדול אל עבר היעד! לחובבי הבולים שביננו, נשמח להעניק גליון מזכרת בולאי ייחודי. יישלח בדואר ישראל לאחר תום הקמפיין.

3 רוכשים מתוך 800
בחירתך נוספה
₪2000
צמיד ברייל

וואו, כמה אנו מודים לך על התרומה הנדיבה! זה לא מובן מאילו בכלל. נשמח להעניק לך צמיד מוזהב יוקרתי עם כיתוב ברייל יפיפה. הצמיד יישלח בדואר ישראל לאחר תום הקמפיין.

6 רוכשים

תורמים אחרונים

יעל מ- פרדס חנה
₪194.4
עמית מ- כפר ורדים
₪100
לאוניד מ- Modiin
₪50

הצהרת נגישות

אנו בפלאנוויז מחוייבים להנגשת האתר לבעלי מוגבלויות שונות בהתאם לחוק ובאופן הטוב ביותר. פעלנו על מנת להפוך אתר זה לנגיש בהתאם לתקן ישראלי 5568.

מהו אתר נגיש?

אתר נגיש הנו אתר המאפשר לבעלי מוגבלויות שונות לגלוש בו, להבין את התוכן, להתמצא ולנווט בו בקלות ולבצע את הפעולות המתאפשרות באתר בקלות, זאת בהתאם לעקרונות וקווים מנחים שהוגדרו בסטנדרטים בינלאומיים ועוגנו לאחרונה בחקיקה.

כיצד להשתמש באתר

האתר הנוכחי תואם להצגה בדפדפנים מודרניים שונים ומותאם לצפייה בסוגי מסכים שונים לרבות מסכי סמרטפון וטאבלט. נעשה מאמץ לבנות את התוכן באתר באופן ברור וקריא תוך שימוש בשפה ברורה, כותרות וכותרות משנה ופסקאות. בקרוב יתמוך האתר בשימוש בתוכנת קורא מסך ובכך תושלם הנגישות לרמה AA. טפסי האתר כוללים עזרים למניעת טעויות בקלט ומאפשרים מעבר בין שדות באמצעות מקלדת. באתר אין שימוש באנימציה מהבהבת בכדי למנוע סכנת התקפים לחולי אפליפסיה. בצד ימין תמצאו את אייקון הנגישות - לחיצה עליו תפתח אפשרויות סיוע שונות המקלות על הניווט, ההתמצאות באתר והצפייה בתוכן. להלן עיקרי האפשרויות:
  1. ניווט באמצעות מקלדת
  2. אפשרויות ניגודיות שונות (רקע לבן, אפור, שחור)
  3. הדגשת קישורים
  4. הצגת טקסט חלופי של תמונות
  5. הדגשת סמן עכבר
  6. כיבוי נגישות
  7. אפשרות לשמירת הגדרות לביקורים הבאים באתר (מתבצע באמצעות Cookies)
  8. תאימות לתוכנת קורא מסך (תוספת המתוכננת עד כניסת החוק לתוקפו ב- 25.10)

עזרו לנו להשתפר

אנו עושים מאמצים ניכרים בהנגשת אתר זה ובפיתוח טכנולוגיה להנגשת אתרים. נשמח למשוב בונה ולהפניית תשומת הלב שלנו לליקויים ולרעיונות לשיפור. בכדי להשאיר משוב - פנו אלינו באמצעות טופס יצירת הקשר שבאתר. בברכה, גד אבגי, מנכ"ל פלאנוויז בע"מ
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות