הקמפיין של מוחמד

לא מוותרים ונלחמים על החזון! אנחנו, אחמד ונטע, הקמנו את "ג'וחא גסטהאוס" מאפס, מתוך אמונה חזקה שאפשר גם אחרת! לקרב בין יהודים וערבים בשיתוף פעולה יוצא דופן. אבל כעת הכל יורד לטמיון! עקב הקורונה המקום נמצא בקריסה כלכלית חמורה, החובות מצטברים, העובדים פוטרו, התיירות המקומית נותרה שוממת והסכנת סגירה היא ממשית. אנחנו צריכים אתכם כדי לא לתת למקום, לחזון ולחלום שלנו ליפול! הגסטהאוס שהקמנו מוכיח שוב ושוב שניתן לחיות בדו-קיום. ליצור יחד. לייצר יחד. לחיות יחד. אנחנו צריכים אתכם איתנו!

0%
  • יעד: ₪5,000
  • גויס עד כה: ₪0
  • תאריך גמר הקמפיין: 31/10/2020

לתמיכה בביט: 052-8622088

הגסטהאוס הוא גשר בין שתי קצוות, בין שתי תרבויות.

ככה חיים פה!

הדלת שלנו פתוחה בפני כולם.

פה חיים בדו-קיום על אמת. אין פה דיבורים גבוהים של מנהיגים מעונבים.

בגלל הקורונה, האמת הזאת נמצאת בסכנת חיים.

הסגר עשה את שלו: האורחים הפסיקו להגיע, נקלענו לחובות, וכעת לא בטוח שנהיה פה ביום שאחרי.

התמיכה שלכם היא קריטית כדי למנוע מהגשר הזה לקרוס!

אנחנו לא עוד גסטהאוס למטיילים.
אין עוד מקום שעושה את מה שאנחנו מצליחים לעשות כאן.

אנחנו פותחים את דלתנו ויוצרים מפגש אמיתי בין יהודים לערבים המעודד דו-קיום  – בין 2 קצוות המתרס.

יעד גיוס: 400,000 ש”ח

התרומה שלכם תאפשר לנו להתאושש מתקופת הקורונה, לשקם את המבנה, לארח מטיילים נוספים ולהכניס חיים חדשים אל הכפר.

הגסטהאוס שלנו הוא העסק החברתי הראשון מסוגו בכפר ג’סר א זרקא, שנולד כתוצאה מחיבור טבעי בין אישה יהודיה וגבר ערבי, במטרה לעודד את תיירות המקום.

על שביל ישראל הקמנו מתחם קסום, המהווה גשר חברתי ותרבותי בין יהודים לערבים.

החיבור הזה הוא משימת חיינו!

כל סכום שיכנס יעזור באופן ישיר בהצלת הגסטהאוס שמאפשר ליהודים וערבים לחיות פה בהרמוניה, בנתק מהסכסוך שמתחולל שם בחוץ- אצלנו אין דבר כזה!

שיתוף פעולה כזה לא נראה כבר הרבה זמן…

אבל הקורונה שיבשה את הכל, והגסטהאוס וכל החזון החשוב הזה בסכנה אמיתית.

זה לא עוד איזה חלום שאנחנו מייחלים שיתגשם.

במדינה שלנו, החיבור הזה בין שתי האוכלוסיות- חייב להפוך למציאות  מתמשכת.

עשייה של יהודים וערבים ביחד, על בסיס מטרה משותפת –
זה משהו שפשוט אסור לתת לו למות.

האנשים שמגיעים אלינו נפגשים פה בלב פתוח,

ועכשיו אנחנו צריכים את הלב הפתוח שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בחירתך נוספה
₪50
מכתב תודה

אנו מודים לכם מקרב לב על תמיכתכם, בזכותכם התקדמנו עוד צעד לעבר היעד! מייל תודה מעוצב יישלח אליכם - מכל הלב!

253 רוכשים
בחירתך נוספה
₪70
סרטון תודה

תודה שמילאתם לנו את הלב. סרטון שלנו מודים לכם יישלח אליכם במייל- מכל הלב!

47 רוכשים

הפריט אזל

₪75
Overstay תל אביב - אירוח לבני 18-45

תודה רבה על התמיכה שלכם בחזון שלנו! שמחים לתת לכם לילה בחדר DORMS משותף עם שירותים ומקלחת משותפים. אווירת אירוח אחרת בתל אביב. תיאום בתום הקמפיין מול overstaytlv.com

4 רוכשים מתוך 4

הפריט אזל

₪75
שיעור יוגה נשית בשקיעה עם אסנת אבידן

ניצחון כפול- מתנה לגוף ונפש שלך וגם תמיכה בקמפיין! שיעור יוגה נשית עם המורה אסנת אבידן בג'סר א זרקא. יוגה נשית הינה מותאמת לנשים בכל שלבי החיים, משלבת תנועה, יציבה, נשימה ותודעה. פייסבוק: יוגה נשית - אסנת אבידן. השיעור מתוכנן להתקיים ב-30/10 ב-9:00 (בכפוף להנחיות קורונה) ומיקום ינתן לכל רוכשי התשורה עם סיום הקמפיין. יש להצטייד עם מזרן אישי לתרגול.

11 רוכשים מתוך 11

הפריט אזל

₪75
החברים בירושלים Cinema Hostel

תודה לכם על התרומה! שמחים לתת לכם לילה בחדר בירושלים בחדר DORMS משותף - עד 4 אנשים עם שירותים ומקלחת משותפים. בתיאום בתום הקמפיין מול Cinema Hostel www.cinema-hostel.com

4 רוכשים מתוך 4

הפריט אזל

₪85
מעמולים בעבודת יד

תודה רבה על כך שאתם שותפים לדרך שלנו! מזמינים אתכם להינות ממארז של עוגיות מעמול בעבודת יד (750 גרם) - איסוף עצמי בתיאום מראש באחד מימי השישי ה-30.10 או ה-6.11 מג'סר א-זרקא / פרדס חנה.

25 רוכשים מתוך 25

הפריט אזל

₪85
עלי גפן בעבודת יד

יחד נצליח! נשמח להכין עבורכם מארז של עלי גפן (קילו) בעבודת יד והמון אהבה! איסוף עצמי בתיאום מראש באחד מימי השישי ה-30.10 או ה-6.11 מג'סר א-זרקא / פרדס חנה.

25 רוכשים מתוך 25

הפריט אזל

₪85
כרטיס כניסה יומי ל"ביץ' האב" מרחב עבודה משותף על חוף הים, כפר דייגים ג'סר א זרקא.

תודה ענקית שלוחה לכם מאיתנו! קבלו מאיתנו כרטיס כניסה למתחם העבודה המרתק "ביץ-האב" ליום עבודה מלא מ-9 בבוקר ועד השקיעה (בתיאום מראש) beachub.co.il

10 רוכשים מתוך 10
בחירתך נוספה
₪90
מכתב + סרטון תודה

"תודה שמילאתם לנו את הלב. סרטון שלנו מודים לכם ומכתב תודה יישלחו אליכם במייל- מכל הלב!"

51 רוכשים
בחירתך נוספה
₪120
סיור זוגי בג'סר

תודה רבה! בזכותכם נוכל לעמוד על הרגליים ולהמשיך לארח כמו שאנחנו אוהבים! נשמח להזמין אתכם לסיור זוגי בקבוצה עם תורמים נוספים בכפר שלנו. הסיור מודרך ב-3 תחנות: תצפית צפון, כפר הדייגים ותל תנינים, ולב היישוב. ככה תוכלו לחוות את הגשר בין יהודים לערבים. הסיור יימשך כשעתיים. בתיאום מראש מול רוכש התשורה בתום הקמפיין.

254 רוכשים
בחירתך נוספה
₪150
כרטיס יחיד לסיור + ארוחת צהריים

יש לכם לב גדול! תודה לכם. נשמח להעניק לכם כרטיס לסיור בכפר שלנו ביחד בקבוצה עם תורמים נוספים, לצד ארוחת צהריים טעימה. הסיור מודרך ב-3 תחנות: תצפית צפון, כפר הדייגים ותל תנינים, ולב היישוב. תוכלו לטעום את האוכל האותנטי, ולחוות את הגשר בין יהודים לערבים. הסיור יימשך כשעתיים. בתיאום מראש מול רוכש התשורה בתום הקמפיין.

101 רוכשים
בחירתך נוספה
₪180
סיור זוגי + א. בוקר

אנחנו מעריכים את תרומתכם! נשמח להזמין אתכם לסיור זוגי בקבוצה עם תורמים נוספים בכפר שלנו, לצד ארוחת בוקר זוגית קלה. הסיור מודרך ב-3 תחנות: תצפית צפון, כפר הדייגים ותל תנינים, ולב היישוב. תוכלו לטעום את האוכל האותנטי, ולחוות את הגשר בין יהודים לערבים. הסיור יימשך כשעתיים. בתיאום מראש מול רוכש התשורה בתום הקמפיין.

297 רוכשים
בחירתך נוספה
₪180
סיור מודרך של חצי יום "בעקבות נשים פורצות דרך" בזכרון יעקב

"תמיכתכם משמעותית ביותר - אתם תומכים בעתיד של ג'סר וגם מעמיקים בסיפור של זכרון יעקב! מה בין ניתה בנטואיץ שרה אהרונסון דורה שוורץ ואמה ברגר? נצא לסיור בזמן ונכיר את המושבה הקסומה מנקודת מבטן של נשים שחלקו את אהבתן לזכרון בתקופות שונות ב 150 השנים האחרונות. נשמע סיפורים מעוררי השראה על אומץ לב, חלוציות, ציונות, אהבות וחלומות שהתגשמו. הסיור מתחיל באחוזת לנגה ומסתיים במדרחוב הקסום של זכרון ברחוב המייסדים. תאריך הסיור: 18/10/2020 בין 10-13 בתיאום בסיום הקמפיין: shvil-nahsholim.co.il"

2 רוכשים מתוך 20
בחירתך נוספה
₪180
מג'אנק למאג'יק סדנת יצירה ייחודית עם שילה אורינגר

יוצרים מציאות חדשה תרתי משמע עם סדנת רוח וחומר בג'סר א-זרקא! נסייר בחוף ובכפר תוך כדי ליקוט אינטואטיבי של ג'אנק אותו נהפוך לפלא בגלריה זרקא בלב היישוב. סדנא מעצימה ,מלווה במדיטציה מפקסת ופותחת לב . היצירה בחומרים אלו מרחיבה גבולות פנימיים בהשראה חדשה לזבל,ג'אנק וחפצים נטושים וגם לגבי עצמנו. מועד הפעילות: שבת ה-28/11 בין 10.00-14.00 www.facebook.com/shilaoringer.possible

4 רוכשים מתוך 6
בחירתך נוספה
₪180
סיור מודרך בבאר שבע עם I LOVE BASH

תודה לך על תרומתך להצלת הג'וחא גסטהאוס! בואו להכיר את העיר העתיקה בבאר שבע מזווית חדשה באמצעות סיור תרבות והתחדשות עם I LOVE BASH - סיור מיוחד המועבר על ידי צעירים מקומיים. כרטיס יחיד לסיור רגלי בו נבקר במוקדי תרבות ואמנות ונכיר יוזמות שצומחות מהשטח. נשוטט בין סמטאות העיר העתיקה בבאר- שבע בעקבות סיפורי עבר, דרך ההתרחשויות החדשות ותנופת הפיתוח הגדולה. תאריך הסיור: 16.10, בשעה 10:00-12:00 (בתיאום ישירות מול I LOVE BASH מוגבל ל-20 אנשים וזה אלול להשתנות בהתאם להנחיות הקורונה) נקודת מפגש: גן אלנבי www.facebook.com/ilovebash

2 רוכשים מתוך 20
בחירתך נוספה
₪180
סיור מודרך של חצי יום "פסיפס אנושי" בנחשולים

"זאת ההזדמנות להכיר עוד פנינה בארצנו! סיור שכולו מורשת תרבות ואמנות מקומית, סיפורי ראשונים והווי הקיבוץ מפעם ועד היום. נבקר בסטודיו ""יש מאין"" שם נפגוש את דלית – אמנית מחזור עץ, במוזיאון הראשונים שהקים מייסד הקיבוץ יצחק פינטו, בבית הפסיפס של לילי שבו נשמע על אמנות ככלי של העצמה וריפוי ובביתה של מרים קרני שבו מגוון פריטי אמנות קיבוצית בטעם ובתמימות של פעם. הסיור מתובל בקפה ונשנושים מקונדיטוריה ""רעותי"" ולקינוח אוזו, לימונדה וגם קטע קריאה מעורר השראה מ""זורבה היווני"". תאריך הסיור: 18/10/2020 בין 10-13 בקיבוץ נחשולים אורך הסיור כשלוש שעות ובתיאום בסיום הקמפיין: shvil-nahsholim.co.il"

היו הראשונים לרכוש

הפריט אזל

₪225
המטבח של הייפא - כרטיס לסדנת בישול עם הייפא

אנו מודים לכם על שלקחתם חלק בכור ההיתוך המקסים שלנו! אנחנו שמחים להעניק לכם מעט מהתרבות הערבית, ולהזמין אתכם לסדנת בישול מהמטבח הערבי האותנטי יחד עם תורמים נוספים (קבוצה של עד 10 משתתפים). בסדנא תלמדו להכין מגוון מנות, ובסוף נחגוג עם ארוחה טעימה. הסדנא תתקיים ע"י הייפא ג'ובראן, העוסקת בקולינריה ואירוח כבר 17 שנה, כדרך לספר סיפור ולפגוש אנשים מרחבי הארץ והעולם. בתיאום מראש מול רוכש התשורה, יינתנו 4 מועדים בחודשי אוקטובר ונובמבר 2020.

48 רוכשים מתוך 48

הפריט אזל

₪250
לילה בחדר זוגי אמצ''ש + ארוחת בוקר

ריגשתם אותנו, והחדרתם בנו תקווה! נשמח לארח אותך ללילה זוגי אצלנו בגסטהאוס באמצע השבוע, לצד ארוחת בוקר קלה. השירותים והמקלחת משותפים. בתאום מראש מול רוכש התשורה בתום הקמפיין.

5 רוכשים מתוך 5
בחירתך נוספה
₪250
לילה בחדר זוגי אמצ''ש + ארוחת בוקר

ריגשתם אותנו, והחדרתם בנו תקווה! נשמח לארח אותך ללילה זוגי אצלנו בגסטהאוס באמצע השבוע, לצד ארוחת בוקר קלה. השירותים והמקלחת משותפים. בתאום מראש מול רוכש התשורה בתום הקמפיין.

68 רוכשים
בחירתך נוספה
₪280
חדר לזוג לסופ''ש (שישבת)

תודה גדולה! בזכותכם נוכל להציל את הגסטהאוס שלנו! אנחנו מזמינים אתכם להתארח אצלנו בגסטהאוס לסופ''ש לא שגרתי (בחדר עם שירותים ומקלחת משותפים). תכירו את ג'סר מקרוב ותחוו את הניגודים האינסופיים שבין היישוב התוסס לבין כפר הדייגים הציורי. המימוש בתיאום מראש מול רוכש התשורה בתום הקמפיין.

33 רוכשים

הפריט אזל

₪290
מנוי לקורס ערבית למתחילים

שוקראן! עזרתם לנו מאוד להתקדם אל היעד שלנו! נשמח להעניק לכם מעט מהתרבות והשפה הערבית ולקבל קורס אונליין אינטראקטיבי וחדשני באתר שפה 1 (safa1.co.il) לרמת מתחילים. הזדמנות ללמוד את השפה המדוברת בביטחון ולפי הקצב האישי במחשב. בתיאום מול רוכש התשורה בתום הקמפיין.

10 רוכשים מתוך 10
בחירתך נוספה
₪300
לילה לזוג בחדר לסופ''ש (שישבת) + ארוחת בוקר

תודה רבה! אתם מגשימים לנו חלום! כתודה על תמיכתכם נשמח להזמין אתכם להתארח אצלנו בגסטהאוס לסופ''ש בלתי נשכח (לינה בחדר עם שירותים ומקלחת משותפים + ארוחת בוקר קלה). תוכלו לחוות את ג'סר מקרוב ולהינות מרצועת חוף יפייפיה השוכנת ליישוב. המימוש בתיאום מראש מול רוכש התשורה בתום הקמפיין.

107 רוכשים

הפריט אזל

₪350
אירוח אלטרנטיבי בצוותא טיוב - יורדים למדבר

"אין עליכם! נכנסתם לנו ללב! שמחים להעניק לכם ""לילה בצוותא"" אירוח יחודי זוגי באמצ""ש, סגנון האירוח בצוותא אחר ומיוחד. ממוקם בחווה מדברית, במתחם של מבנים זוגיים שעוד לא ראיתם. מקום נפלא ליציאה לטיולים בהווי חברתי במדבר הקסום שלנו. האירוח לבני 18 ומעלה, בתיאום מול בית הארחה ""נאות מדבר"" בתום הקמפיין- www.naotfarm.co.il "

רוכש אחד מתוך 1
בחירתך נוספה
₪350
ערב סיפור חיים + ארוחה זוגית

אנחנו מודים לכם על תרומתכם! אנחנו הייפא ואחמד, נשמח להזמין אתכם אל חצר ביתנו ולהכיר אתכם מקרוב יחד עם תורמים נוספים (קבוצה של עד 10 אנשים). נולדנו בג'סר, אנחנו ממוקמים על שביל ישראל, ועוסקים בתיירות חברתית קהילתית כמעט 20 שנה. תוכלו להנות מארוחת ערב לצד סיפור חיינו המרתק והיסטוריית המקום: הדרך הארוכה שעשו ילידי המקום, והאתגרים שעמדו בפניהם כדי לשפר את המצב הסוציו- אקונומי בכפר. יינתנו 5 מועדים במהלך חודש אוקטובר ונובמבר 2020, בתיאום מראש מול רוכש התשורה בתום הקמפיין.

44 רוכשים

הפריט אזל

₪440
כרטיס זוגי לסדנת בישול עם הייפא

תודה רבה לך על הגשמת החזון! אנחנו שמחים להעניק לכם מעט מהתרבות הערבית, ולהזמין אתכם לסדנת בישול מהמטבח הערבי האותנטי יחד עם תורמים נוספים (קבוצה של עד 10 משתתפים). בסדנא תלמדו להכין מגוון מנות, ובסוף נחגוג עם ארוחה טעימה. הסדנא תתקיים ע"י הייפא ג'ובראן, העוסקת בקולינריה ואירוח כבר 17 שנה, כדרך לספר סיפור ולפגוש אנשים מרחבי הארץ והעולם. בתיאום מראש מול רוכש התשורה, יינתנו 4 מועדים בחודשי אוקטובר ונובמבר 2020.

33 רוכשים מתוך 33

הפריט אזל

₪450
תמונה מזווית אחרת-Judah Passow

תודה רבה על התמיכה האדירה שלכם! בזכותכם המקום שלנו ימשיך להיות אור גדול בארץ שלנו. תבחרו צילום מאת הצלם ג'ודה פאסו מאחד מביקוריו בג'סר א-זרקא. צילום שחור לבן בגודל A3. לתיאום בחירת הצילום מול הצלם: www.judahpassow.com המחיר כולל משלוח.

2 רוכשים מתוך 2

הפריט אזל

₪500
לינה בג'וחא גסטהאוס ג'סר א-זרקא - כולל א"ע + א"ב

תודה שאתם מאמינים בעתיד שלנו ואנחנו נשמח שתבואו לבקר! לילה בג'וחא גסטהאוס לזוג בחדר עם שירותים + מקלחת צמודים לפי חצי פנסיון. בתיאום מראש בסיום הקמפיין: zarqabay.com

15 רוכשים מתוך 15
בחירתך נוספה
₪555
לילה בחדר לזוג עם א. בוקר וערב+ סיור

חמסה עליכם! התרומה הנדיבה שלכם כל כך משמעותית להמשך הפעילות שלנו. נשמח לארח אתכם אצלנו בגסטהאוס ללילה זוגי, ובערב תוכלו להתפנק בארוחת ערב יחד עם תומכים נוספים. ואם כל זה לא מספיק- נשמח להעניק לכם סיור מודרך כחלק מקבוצה עם תומכים נוספים (עד 20 איש לקבוצה) ב-3 תחנות: תצפית צפון, כפר הדייגים ותל תנינים, ולב היישוב. ככה תוכלו גם אתם לחוות את הגשר בין יהודים לערבים. הסיור יימשך כשעתיים. חלק מהתומכים יוכלו ללון בלילה שלפני הסיור, וחלקם בלילה שאחרי הסיור. בתיאום מראש מול רוכש התשורה בתום הקמפיין. השירותים והמקלחת בגסטהאוס משותפים.

23 רוכשים
בחירתך נוספה
₪650
לילה בחדר אירוח ל-8 בגסטהאוס

כמה הערכה יש לנו אליכם! זה הזמן שלנו לומר לכם תודה על ההתגייסות והתמיכה שלכם! אנחנו שמחים להזמין אתכם אלינו לאירוח מלא בגסטהאוס למשפחה/ קבוצה של עד 8 אנשים. האירוח בחדר עם 4 מיטות קומותיים, מטבח מאבזר, פינת ישיבה, שירותים ומקלחת משותפים, מרפסת- ומלא הארת פנים! בתאום מראש מול רוכש התשורה בתום הקמפיין.

5 רוכשים
בחירתך נוספה
₪750
לילה בחדר אירוח ל-8 בגסטהאוס + א. בוקר

וואו! אתם מגשימים את החלום שלנו- לארח באהבה ובשמחה כמו שאנחנו יודעים! זה הזמן שלנו לומר לכם תודה על ההתגייסות והתמיכה שלכם! אנחנו שמחים להזמין אתכם אלינו לאירוח מלא בגסטהאוס למשפחה/ קבוצה של עד 8 אנשים ב-4 מיטות קומתיים, האירוח כולל לילה + ארוחת בוקר, מטבח מאובזר, פינת ישיבה, שירותים ומקלחת משותפים, מרפסת- ומלא הארת פנים! מחכים לראותכם! האירוח בתיאום מראש מול רוכש התשורה.

20 רוכשים
בחירתך נוספה
₪750
לילה לזוג בחדר עם א. בוקר + כרטיס זוגי לסדנת בישול

תודה רבה לכם על האמון בנו ובחזון שלנו! נשמח לארח אתכם אצלנו בגסטהאוס, ולפנק אתכם בארוחת בוקר קלה. ואם כל זה לא מספיק- נשמח גם להעניק לכם סדנת בישול עם תומכים נוספים (קבוצה של עד 10 אנשים) היישר מהמטבח הערבי בהדרכת הייפא ג'ובראן- העוסקת בקולינריה ואירוח כבר 17 שנה, כדרך לספר סיפור ולפגוש אנשים מרחבי הארץ והעולם. הלינה בחדר זוגי עם שירותים ומקלחת צמודים. בתאום מראש מול רוכש התשורה לאחר תום הקמפיין.

22 רוכשים

הפריט אזל

₪800
עולים לגולן- לינה בגולן הייטס גסטהאוס - אודם (לבני 18 ומעלה)

תודה לכם על תרומה נהדרת! בזכותכם נוכל להמשיך בעשייה המשמעותית שלנו בג'וחא. בואו לבלות 2 לילות בבאקפאקר אוטנתי שבישוב אודם היפיפה שברמת הגולן. האירוח בחדר זוגי באמצע השבוע ומתאים ל-2 אנשים בני 18 ומעלה. תיאום האירוח מול בית הארחה "גולן הייטס" בתום הקמפיין- www.thegolanheightshostel.com

רוכש אחד מתוך 1
בחירתך נוספה
₪1000
תומך כסף- הזמנה לזוג לערב חגיגי (עם ארוחת ערב) עם אחמד והייפא

וואווו! תודה לך, אין ספק שהתרומה שלך קידמה אותנו באופן משמעותי אל עבר היעד. נשמח להכיר אותך מקרוב ולהזמין אותך לערב זוגי חגיגי עם אחמד והייפא וארוחת ערב משובחת. בתיאום מראש מול רוכש התשורה בתום הקמפיין.

6 רוכשים
בחירתך נוספה
₪1400
כולנו בגולן - הייטס גסטהאוס אודם (לבני 18 ומעלה)

וואו, כמה אתם טובים! איזו תרומה ענקית! התרומה שלכם תיתן לנו דרייב ענק להמשך פרוייקט מוצלח. תעלו לנוף הפתוח של רמת הגולן לחוויה של חו"ל כאן במרחק נסיעה מהבית. אנחנו שמחים להעניק 2 לילות אירוח בחדר פרטי עם 3 מיטות קומותיים ושירותים + מקלחת משותפים. התשורה מתאימה לקבוצה של עד 6 אנשים בני 18 ומעלה לארוח באמצע שבוע. תיאום תאריך מול בית הארחה "גולן הייטס" בתום הקמפיין- www.thegolanheightshostel.com

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪1850
סיור מודרך לקבוצה של עשרה + ארוחת צהריים

וואו אתם אנשים טובים עם לב ענק! נשמח להזמין אתכם לסיור בהדרכה אישית במיוחד לקבוצה שלכם עד עשרה משתתפים, לצד ארוחת צהריים טעימה עם חבריכם. הסיור מודרך ב-3 תחנות: תצפית צפון, כפר הדייגים ותל תנינים, ולב היישוב. תוכלו לטעום את האוכל האותנטי, ולחוות את הגשר בין יהודים לערבים. הסיור יימשך כשעתיים. בתיאום מראש מול רוכש התשורה בתום הקמפיין.

9 רוכשים
בחירתך נוספה
₪2500
תומך זהב- הזמנה לזוג + 4 חברים לערב חגיגי (עם ארוחת ערב) עם אחמד והייפא

וואו! אתם מגשימים את החלום שלנו- לארח באהבה ובשמחה כמו שאנחנו יודעים! זה הזמן שלנו לומר לכם תודה מקרוב על ההתגייסות והתמיכה שלכם! אנחנו שמחים להזמין אתכם אלינו לארוחת ערב חגיגית לזוג + 4 חברים שלכם. בתיאום מראש מול רוכש התשורה בתום הקמפיין.

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪5000
תומך יהלום- הזמנה לזוג + 8 חברים לערב חגיגי (עם ארוחת ערב) עם אחמד והייפא

באמת שאין לנו מילים! התמיכה שלכם בנו לא מובנת מאליה- בזכותכם אנחנו נגיע אל היעד! אנחנו רוצים להודות לכם מקרוב! נשמח מאוד להזמין אתכם אלינו לערב חגיגי עם אחמד והייפא, לזוג + 8 חברים שלכם, עם ארוחת ערב משובחת. בתיאום מראש מול רוכש התשורה בתום הקמפיין.

רוכש אחד

הצהרת נגישות

אנו בפלאנוויז מחוייבים להנגשת האתר לבעלי מוגבלויות שונות בהתאם לחוק ובאופן הטוב ביותר. פעלנו על מנת להפוך אתר זה לנגיש בהתאם לתקן ישראלי 5568.

מהו אתר נגיש?

אתר נגיש הנו אתר המאפשר לבעלי מוגבלויות שונות לגלוש בו, להבין את התוכן, להתמצא ולנווט בו בקלות ולבצע את הפעולות המתאפשרות באתר בקלות, זאת בהתאם לעקרונות וקווים מנחים שהוגדרו בסטנדרטים בינלאומיים ועוגנו לאחרונה בחקיקה.

כיצד להשתמש באתר

האתר הנוכחי תואם להצגה בדפדפנים מודרניים שונים ומותאם לצפייה בסוגי מסכים שונים לרבות מסכי סמרטפון וטאבלט. נעשה מאמץ לבנות את התוכן באתר באופן ברור וקריא תוך שימוש בשפה ברורה, כותרות וכותרות משנה ופסקאות. בקרוב יתמוך האתר בשימוש בתוכנת קורא מסך ובכך תושלם הנגישות לרמה AA. טפסי האתר כוללים עזרים למניעת טעויות בקלט ומאפשרים מעבר בין שדות באמצעות מקלדת. באתר אין שימוש באנימציה מהבהבת בכדי למנוע סכנת התקפים לחולי אפליפסיה. בצד ימין תמצאו את אייקון הנגישות - לחיצה עליו תפתח אפשרויות סיוע שונות המקלות על הניווט, ההתמצאות באתר והצפייה בתוכן. להלן עיקרי האפשרויות:
  1. ניווט באמצעות מקלדת
  2. אפשרויות ניגודיות שונות (רקע לבן, אפור, שחור)
  3. הדגשת קישורים
  4. הצגת טקסט חלופי של תמונות
  5. הדגשת סמן עכבר
  6. כיבוי נגישות
  7. אפשרות לשמירת הגדרות לביקורים הבאים באתר (מתבצע באמצעות Cookies)
  8. תאימות לתוכנת קורא מסך (תוספת המתוכננת עד כניסת החוק לתוקפו ב- 25.10)

עזרו לנו להשתפר

אנו עושים מאמצים ניכרים בהנגשת אתר זה ובפיתוח טכנולוגיה להנגשת אתרים. נשמח למשוב בונה ולהפניית תשומת הלב שלנו לליקויים ולרעיונות לשיפור. בכדי להשאיר משוב - פנו אלינו באמצעות טופס יצירת הקשר שבאתר. בברכה, גד אבגי, מנכ"ל פלאנוויז בע"מ
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות