וילכו שניהם יחדו

קשר משמעותי בין מבוגר לילד הוא מסע, תהליך שמתמשך כל הזמן, תהליך שעובר כל הורה או מורה, מדריך, מפקד, בת שירות לאומי או מטפל רגשי.
פרשות השבוע טומנות בחובן צידה למסע זה, הדרכה במסלול המרתק שעוברים מבוגרים משמעותיים עם ילדיהם.
הספר "וילכו שניהם יחדו" מאת יחיעם שרלו דולה מתוך פרשות השבוע דברי חיזוק והעצמה לנו המבוגרים, ובייחוד לאלו העובדים עם נערים וילדים בסיכון.

103%
  • יעד: ₪40,000
  • גויס עד כה: ₪41,035
  • תאריך גמר הקמפיין: 12/08/2021
  • תומכים : 191

וילכו שניהם יחדו

הזמינו היום ועד ראש השנה הספר אצלכם בבית לקראת השנה החדשה!

בס”ד
הכל התחיל לפני 5 שנים…
מצאתי את עצמי כמנהל פנימייה לילדים ונוער במצבי משבר וסיכון מסיים עוד שבוע ועוד שבוע מרוקן מכוחות, מותש מכל ההשקעה והעשייה האינסופית.

ואז הגיעה השבת.

גיליתי כי פרשת השבוע או החג שמתקרב מדברים אלי, בכל פעם מחדש. זיהיתי מסר ערכי ותובנות הנוגעים ישירות לעבודתנו עם החניכים, ומפיחים בי כוחות וחיים חדשים.
והתחלתי לכתוב, והתחלתי לשתף את הצוות.

בעולם הטיפול בילדים ונוער במצבי סיכון ומשבר אנו אמונים על בניית האמון המחודש בהם ובבניית האמון שלהם בעולם המבוגרים. זה פועל רק כשהולכים יחדו.
ועל כן, רציתי בכל ערב שבת, רגע לפני שהשבת נכנסת, לתת לצוותים היקרים בפנימייה נקודת אור וכוח. לפרגן על השבוע שהיה ולחזק לקראת השבוע שיבוא.
לאורך השנים גיליתי כי נקודת ה”יחדיו” היא זו שמאפשרת להתעורר כל בוקר מחדש ולהשקיע את כל כולי בעבודה. הילדים האלה אמנם אינם “שלי”, אבל אני רואה אותם יותר שעות ביממה מאשר את ילדיי האישיים, ומהר מאוד הם הופכים ל”שלי”.
דרך דברי התורה העברתי מסר ערכי לצוות. היסוד לעולמנו הינו “עולם חסד ייבנה”, וממנו נובעת תפיסת עולם, שבעקבות אמירתו המכוננת של האדמו”ר מפיאסצנה שואפת להעניק לזולת: “הדבר הכי גדול בעולם הוא לעשות טובה למישהו אחר”.
אם כן ייחודו של ספר זה הינו בנקודות החיבור של תורתנו הקדושה עם חיי העבודה של הצוותים העוסקים בחינוך ובטיפול בפנימיות בפרט, ובחינוך, בהורות ובטיפול בכלל. הוא עוסק בהזדמנות להיות מבוגר משמעותי.
החלום שלי כי ספר זה יגיע אליכם ויחזק ויתן השראה לכם, כי כל כך מגיע לכם- אנשי ונשות החינוך והטיפול, אליכן בנות השירות הלאומי, ואל כל העוסקים בריפוי ובתיקון שבורי לב. הכתיבה מיועדת אליכם הורים, השואפים להכניס תוכן משמעותי לסעודת השבת. ראו כל פסקה ככתובה ישירות אליכם. כי אתם נוכחים תמיד. כל מילה מכוונת להעניק לכם כוחות והשראה.
בכל פרשה מספר רעיונות כאשר כל חלק פותח ברעיון ומסיים בחיבורו אלינו.

ובנוסף, בונוס:

בכל פתיחה של חומש אני משתף “כותב אורח” ממעגלים שונים שפגשתי בחיי שיכתוב פירוש משלו כפתיחה לחומש, ויחבר את דבריו עם מסר אל הקוראים. מרגשים במיוחד בתוך הכותבים הם שניים מהחניכים שלי, שהם כמו ילדיי, והעובדה שהם מופיעים וכותבים כאן היא הגשמת חלום מרגשת עבורי, ובנוסף, הרב יובל שרלו, יו”ר אמונה ליאורה מינקה, הרב יאיר יעקבי, פרופ’ נתי רונאל, ח”כ לשעבר וגיבור ישראל יוני שטבון ויאיר אורבך.

וילכו שניהם יחדו

קשר משמעותי בין מבוגר לילד הוא מסע, תהליך שמתמשך כל הזמן, תהליך שעובר כל הורה או מורה, מדריך, מפקד, בת שירות לאומי או מטפל רגשי.

פרשות השבוע טומנות בחובן צידה למסע זה, הדרכה במסלול המרתק שעוברים מבוגרים משמעותיים עם ילדיהם.

הספר וילכו שניהם יחדו דולה מתוך פרשות השבוע דברי חיזוק והעצמה לנו המבוגרים, ובייחוד לאלו העובדים עם נערים וילדים בסיכון. דרך קריאת פרשות השבוע בעיניים עכשוויות ורלוונטיות, מתגלים מסרים וכלים לעבודה החינוכית היומיומית, להתמודדות עם מצבי משבר ליציאה ממעגל המצוקה.

וילכו שניהם יחדיו

בספר משולבות הקדמות לכל חומש, מאת הרב יובל שרלו ראש ישיבת אורות שאול, ליאורה מינקה יו”ר אמונה, הרב יאיר יעקבי ראש הישיבה התיכונית “בלבב שלם” בירוחם, פרופסור נתי רונאל אוניברסיטת בר-אילן, סא”ל (מיל’) יוני שטבון בעל צל”ש הרמטכ”ל, חניכיו של המחבר ועוד.

יחיעם שרלו, נשוי ואב לשישה, בוגר ישיבת ההסדר בירוחם וישיבת שיח יצחק, בעל תואר שני בקרימינולוגיה קלינית, מנהל מסגרת טיפולית לילדים ונוער בארגון “אמונה” ומנחה למיניות בריאה. מתמחה בטיפול מיני זוגי ומשפחתי, סרן בחטיבת צנחנים במילואים, רץ מרתונים ובעיקר מאמין ב’עולם חסד יבנה’.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בחירתך נוספה
₪70
הספר באיסוף עצמי

הספר "וילכו שניהם יחדו" באיסוף עצמי, סימניה והקדשה אישית.

לקריאת דוגמא מהספר

53 רוכשים מתוך 100
בחירתך נוספה
₪100
הספר במשלוח עד הבית

הספר "וילכו שניהם יחדו" במשלוח עד הבית, סימניה והקדשה אישית.

לקריאת דוגמא מהספר

67 רוכשים מתוך 100
בחירתך נוספה
₪130
הספר ובית משוקולד באיסוף עצמי

הספר "וילכו שניהם יחדו" ובית משוקולד, סימניה והקדשה אישית - באיסוף עצמי. בית השוקולד בהכנת עמותת גוונים יחד עם ילדי פנימיית אמונה נווה מיכאל - שעה מתוקה של פעילות שלכם עם הילדים.

לפרטים נוספים

7 רוכשים מתוך 40
בחירתך נוספה
₪165
הספר ובית משוקולד במשלוח עד הבית

הספר "וילכו שניהם יחדו" ובית משוקולד, סימניה והקדשה אישית - במשלוח עד הבית. בית השוקולד בהכנת עמותת גוונים יחד עם ילדי פנימיית אמונה נווה מיכאל - שעה מתוקה של פעילות שלכם עם הילדים.

לפרטים נוספים

16 רוכשים מתוך 35
בחירתך נוספה
₪300
חמישה ספרים באיסוף עצמי

חבילה של 5 ספרי "וילכו שניהם יחדו" באיסוף עצמי, סימניות +הקדשה אישית.

9 רוכשים מתוך 20
בחירתך נוספה
₪320
הספר באיסוף עצמי וקורס דיגיטלי למיניות בריאה

הספר "וילכו שניהם יחדו" באיסוף עצמי, סימניה והקדשה אישית ובנוסף, קורס דיגיטלי למיניות בריאה למחנכים והורים מאת יותם נתנאל במקום 470 שח רק ב320 שח.

לפרטים נוספים

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪350
הספר במשלוח עד הבית וקורס דיגיטלי למיניות בריאה

הספר "וילכו שניהם יחדו" באיסוף עצמי, סימניה והקדשה אישית ובנוסף, קורס דיגיטלי למיניות בריאה למחנכים והורים מאת יותם נתנאל במקום 470 שח רק ב320 שח.

לפרטים נוספים

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪400
חמישה ספרים במשלוח עד הבית

חבילה של 5 ספרי "וילכו שניהם יחדו" במשלוח עד הבית, סימניות +הקדשה אישית.

6 רוכשים מתוך 20
בחירתך נוספה
₪1500
סדנה וחבילת ספרים

5 ספרים + סימניות +הקדשות מי שרוצה + סדנא מאת המחבר בכל מקום שתבחרו לאחר סיום הקמפיין. סדנת מיניות בריאה, הרצאה על נתינה כתהליך מרפא, הרצאה על פסיכופתולוגיה של המתבגר, הרצאה על חוסן.

היו הראשונים לרכוש

תורמים אחרונים

דוד מ- אופקים
₪100
איתי מ- איתמר
₪70
אלי מ- חיפה
₪165
שחר מ- נצרת עלית
₪66.5
שמוליק מ- רעננה
₪100
אביטל מ- ירוחם
₪165
מישל מ- אפרת
₪1014
דביר מ- ירוחם
₪300
שימי מ- רמת גן
₪165
נגה מ- מודיעין - מכבים - רעות
₪100
שי מ- נתניה
₪100
אילנה מ- כפר הראה
₪70

הצהרת נגישות

אנו בפלאנוויז מחוייבים להנגשת האתר לבעלי מוגבלויות שונות בהתאם לחוק ובאופן הטוב ביותר. פעלנו על מנת להפוך אתר זה לנגיש בהתאם לתקן ישראלי 5568.

מהו אתר נגיש?

אתר נגיש הנו אתר המאפשר לבעלי מוגבלויות שונות לגלוש בו, להבין את התוכן, להתמצא ולנווט בו בקלות ולבצע את הפעולות המתאפשרות באתר בקלות, זאת בהתאם לעקרונות וקווים מנחים שהוגדרו בסטנדרטים בינלאומיים ועוגנו לאחרונה בחקיקה.

כיצד להשתמש באתר

האתר הנוכחי תואם להצגה בדפדפנים מודרניים שונים ומותאם לצפייה בסוגי מסכים שונים לרבות מסכי סמרטפון וטאבלט. נעשה מאמץ לבנות את התוכן באתר באופן ברור וקריא תוך שימוש בשפה ברורה, כותרות וכותרות משנה ופסקאות. בקרוב יתמוך האתר בשימוש בתוכנת קורא מסך ובכך תושלם הנגישות לרמה AA. טפסי האתר כוללים עזרים למניעת טעויות בקלט ומאפשרים מעבר בין שדות באמצעות מקלדת. באתר אין שימוש באנימציה מהבהבת בכדי למנוע סכנת התקפים לחולי אפליפסיה. בצד ימין תמצאו את אייקון הנגישות - לחיצה עליו תפתח אפשרויות סיוע שונות המקלות על הניווט, ההתמצאות באתר והצפייה בתוכן. להלן עיקרי האפשרויות:
  1. ניווט באמצעות מקלדת
  2. אפשרויות ניגודיות שונות (רקע לבן, אפור, שחור)
  3. הדגשת קישורים
  4. הצגת טקסט חלופי של תמונות
  5. הדגשת סמן עכבר
  6. כיבוי נגישות
  7. אפשרות לשמירת הגדרות לביקורים הבאים באתר (מתבצע באמצעות Cookies)
  8. תאימות לתוכנת קורא מסך (תוספת המתוכננת עד כניסת החוק לתוקפו ב- 25.10)

עזרו לנו להשתפר

אנו עושים מאמצים ניכרים בהנגשת אתר זה ובפיתוח טכנולוגיה להנגשת אתרים. נשמח למשוב בונה ולהפניית תשומת הלב שלנו לליקויים ולרעיונות לשיפור. בכדי להשאיר משוב - פנו אלינו באמצעות טופס יצירת הקשר שבאתר. בברכה, גד אבגי, מנכ"ל פלאנוויז בע"מ
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות