לא התכוונתי להכאיב

"לא התכוונתי להכאיב" מאת חיה שפר, הוא סיפור על ילד בעל צרכים מיוחדים ולקויות למידה, שיעורר הזדהות אצל משפחות רבות החוות התמודדות דומה. ילדים שעולם הלמידה הסטנדרטי העמיס על גבם משא כבד של כשלונות. הספר מאיר זרקור ענק על ילדים ההופכים לעתים לילדי צללים במסגרות החינוך בהם הם אמורים להשתלב. אל מול האתגר והמטען של המשפחות הספר מעניק ניצוץ של תקווה העולה מתוך הכאב. יחד עם עמותת 'ח"צ וקשר' התומכת ומלווה ילדים בעלי צרכים מיוחדים, רקמנו שיתוף פעולה לטובת הקמפיין - וכל ההכנסות ממנו ייתרמו לעמותה לרווחתם של הילדים הזקוקים לכך. תמכו עכשיו.

87%
  • יעד: ₪50,000
  • גויס עד כה: ₪43,691
  • תאריך גמר הקמפיין: 17/02/2020
  • תומכים : 329

ימים אחרונים לרכישה המוקדמת!
רכשו עכשיו את הספר לפני הכניסה לחנויות הספרים 

“לאחר לבטים מרובים החלטתי להעביר אליך את דפי היומן שכתבתי בימים שכולנו התערבלנו במערבולת חיים סוערת. לא התכוונתי להכאיב, רציתי להושיט יד ולמשות אתכם, את כולכם. להציל.”

כך כותבת סבתא רות לנכדה האהוב יהלי, ביומן שאותו הוא מקבל מידי סבו במלאת שלושים יום לפטירתה.

בספר מתוארת מערכת היחסים ייחודית הנרקמת בין סבתא לנכד
ופותחת חלון הצצה לחיי משפחה הנדרשת להתמודד עם ילד שונה שחווה קשיי הסתגלות,
שאינו עונה בדיוק על ציפיותיהם של בני משפחתו ועל דרישות מערכות החינוך.

“לא התכוונתי להכאיב” הוא סיפורה של משפחה אחת, שמן הסתם יעורר הזדהות אצל משפחות רבות בארץ החוות התמודדות דומה. זהו סיפור על יהלי, אך גם עלינו המבוגרים, ההורים וכל מי שחינוך לצמיחה בוער בעצמותיו.

קחו לכם או העניקו לחבריכם מתנה נהדרת והצטרפו למעגל של נתינה!

כל ההכנסות מהקמפיין ייתרמו לעמותת ח”צ וקשר בצור יגאל, המלווה ומקדמת ילדים בעלי צרכים מיוחדים.

היעד לגיוס: 80,000

לא התכוונתי להכאיב - חיה שפר

“האם פגש מבטכם אי פעם במבט מיואש של ילד היושב מול דף מחברת כשהוא מנסה בכל כוחו לפענח את חידת הסימנים הרשומה לפניו”?

שמי חיה שפר, תושבת כוכב יאיר, סבתא ואשת חינוך כמורה, מנהלת בית ספר ומפקחת. “לא התכוונתי להכאיב” הוא ספר הביכורים שלי, אותו בחרתי לספר בשני קולות: קולה של סבתא רות המתעדת את ימי ילדותו של נכדה, וקולו של יהלי, שעם קריאת היומן עולמו מיטלטל בעקבות החשיפה, שנים אחרי.

35 שנותיי בשדה החינוכי הפגישו אותי עם ילדים שעולם הלמידה הסטנדרטי העמיס על גבם משא כבד של כשלונות. לאחר פרישתי מהמערכת הרגשתי מחויבות להאיר זרקור ענק על הילדים בעלי לקויות הלמידה ההופכים לעתים לילדי צללים במסגרות החינוך בהם הם אמורים להשתלב. בעודי מגבשת את דמותו של יהלי, גיבור ספרי, נמצאתי מתנצלת בפני אותם עיניים עצובות מבט שהשארתי מאחור.
מבט שיש בו יאוש, כאב ותסכול. עיניים של ילד המביט אל הלוח ורואה סימנים, האוחז בעיפרון וחורט בעוצמה אותיות הפוכות, הרואה מספרים אך אינו מסוגל לחשב חשבונות, המקרקר בקול, בועט בחבר, נמלט מחלון הכתה, וכל זאת בכדי להביע את מחאתו ולזכות בתשומת לב. לא התכוונתי להכאיב.

לא התכוונתי להכאיב - מאת חיה שפר

אני מכירה היטב את סוגיית שילובם של ילדים בעלי צרכים מיוחדים במסגרות החינוכיות ואת השלכותיה על המערכת המשפחתית. על אף האתגרים הרבים בגידולו של ילד בעל לקויות, בחרתי לטעת בספר ניצוץ של תקווה העולה מתוך הכאב. גיליתי שאפשר לצמוח מתוך הקשיים. לא לוותר, לא להיכנע ובעיקר להאמין בילדים שלנו!

את אותה תקווה בחרתי למנף לנתינה ולהפיץ אותה הלאה למעגלים נוספים. יחד עם עמותת ‘ח”צ וקשר’ בצור יגאל התומכת ומלווה ילדים בעלי צרכים מיוחדים ועושה עבודת קודש, רקמנו שיתוף פעולה לטובת הקמפיין – וכל ההכנסות ממנו ייתרמו לעמותה לרווחתם של הילדים הזקוקים לכך.

אני מזמינה אתכם לקחת חלק במעגל הנתינה ולתמוך בפרוייקט. קחו לכם ספר או תשורה אחרת מהמגוון המוצע בדף.
בתמיכתכם נוכל לגרום לילדים נוספים ובני משפחותיהם טוב על הלב!

פותחים את הלב למרכז ח"צ וקשר

“רק עכשיו אני מבין שסבתא רות הייתה בעצם חבל ההצלה שלי. יום אחד פניתי אליה שתסביר לי למה אומרים עלי שאני ילד מורכב. תשובתה מלווה אותי עד היום:

“כל בני האדם מורכבים בלי יוצא מהכלל יהלי, רק צריך להתאמן כדי למצוא את החתיכות שמשלימות זו את זו לתמונה אחת. ותדע לך כי אדם שעשוי מחתיכה אחת הוא אומלל ומשעמם”.

ואז היא הסתכלה לתוך העיניים שלי ואמרה בנחרצות: “ותמונת הפאזל שאני רואה בך, ממש מושלמת בעיני והכי חשוב שתדע את זה”.

 

התשורות שלנו:

זוג עגילים “9”

 

 

זוג עגילים “נטיפים”

ציור של המחברת על גבי קנווס – ציור A

 

ציור של המחברת על גבי קנווס – ציור B

 

ציור של המחברת על גבי קנווס – ציור C

 

 

ציור של המחברת על גבי קנווס – ציור D

 

ציור של המחברת על גבי קנווס – ציור E

 

מיקום הקמפיין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בחירתך נוספה
₪50
מכתב תודה

יישר כוח! זהו צעד קטן לעבר היעד. מכתב תודה מרגש יישלח אליכם במייל ממני וממנהלת עמותת 'ח"צ וקשר', אליה יתרמו ההכנסות מהגיוס.

13 רוכשים
בחירתך נוספה
₪75
הספר "לא התכוונתי להכאיב" בחתימת המחברת

תודה רבה לכם! תמיכתכם מקדמת אותי לעבר היעד! עם צאתו, ספר הביכורים "לא התכוונתי להכאיב" יישלח אליכם עם הקדשה אישית במשלוח דואר רשום.

184 רוכשים מתוך 300
בחירתך נוספה
₪130
שני ספרים עם הקדשת המחברת

הנה זה מתקרב, וזה עומד לקרות בזכותכם! תודה! שני העתקים של הספר "לא התכוונתי להכאיב" באריזה אחת עם הקדשה אישית, יישלחו אליכם בדואר רשום עם צאת הספר.

38 רוכשים מתוך 100
בחירתך נוספה
₪150
הספר + הרצאה של מנהלת 'ח"צ וקשר' מרכז חברתי לילדים עם צרכים מיוחדים

תודה רבה! אני מלאת הערכה אליכם! אני מזמינה אתכם לביקור בעמותת 'ח"צ וקשר' - מרכז חברתי לילדים עם צרכים מיוחדים אליו יתרם מחצית מסכום הגיוס. *המפגש כולל הרצאה של מנהלת המרכז הגב' סיגל פרג. המפגש מתאים ליחידים ולקבוצות ויתקיים במתחם העמותה ברחוב האילנות 70, צור יגאל באחד מהתאריכים 16.3.2020 או 25.3.2020 בשעה 19:30. עם התומכים ניצור קשר לתיאום מועד.

2 רוכשים מתוך 100
בחירתך נוספה
₪180
ספר + 150 זרעי תורמוס כחול מגינת הבר של המחברת

תודה ענקית! עוד מאמץ קטן שלכם ונוכל לעזור לרבים. אשלח אליכם את הספר "לא התכוונתי להכאיב" עם הקדשה אישית ממני. בנוסף תקבלו 150 זרעי תורמוס ההרים עם הפריחה הכחולה-סגולה, שנאספו מגינת הבר שלי. *הספר והזרעים ישלחו בדואר רשום.

9 רוכשים מתוך 30
בחירתך נוספה
₪180
ספר + 12 עציצים פורחים באביב

בואו והעניקו מתנה נהדרת לכם ולחברים. קבלו באהבה "לא התכוונתי להכאיב" עם הקדשה אישית בתוספת 12 עציצים יפהפיים לכבוד האביב הקרוב. הספר והפרחים ימסרו באיסוף עצמי ממשתלת "שלגי" בכפר ידידיה במהלך חודש מרץ.

4 רוכשים מתוך 30
בחירתך נוספה
₪210
הספר + זוג עגילים יפהפה

תודה רבה לך! פנקו את עצמכן או אהובתכם בתכשיט יפה ואיכותי. עגילים תלויים משובצים בזקרונים מצופים (3 מיקרון) בזהב 18 קראט, עובי איכות גבוהה. *הספר והעגילים יישלחו לתומכים בדואר רשום.

8 רוכשים מתוך 30
בחירתך נוספה
₪380
ספר חתום + ציור של המחברת על גבי קנווס

כל הכבוד לכם! תודה שבחרתם לקחת חלק! קבלו באהבה לסלון ביתכם או מתנה לחבר/ה רפרודוקציה מציוריה של המחברת בגודל 60*60 ס"מ או 50*70 ס"מ על קנווס. *לתומכים יישלח למייל קישור עם חמישה ציורים לבחירה. התמונה תישלח אליכם בדואר רשום.

5 רוכשים מתוך 20
בחירתך נוספה
₪550
משלוח של 10 ספרים ותעודת הוקרה

תודה ענקית על שבחרתם להיות שותפים למסע שלי! משלוח של עשרה ספרים עם תעודת הוקרה מיוחדת כתודה על תמיכתכם תישלח אליכם מכל הלב. *התשורה מתאימה גם למוסדות, בתי ספר וארגונים.

7 רוכשים מתוך 10
בחירתך נוספה
₪800
ספר "לא התכוונתי להכאיב" בחתימת המחברת + חוג בית

אין עליכם! אתם מרגשים אותי מאוד! אשמח לפגוש אתכם פנים אל פנים בסלון ביתכם ולשוחח על הספר, על אתגרי החינוך והמוערבות המשפחתית. *חוגי הבית יתקיימו בטווח שבין הקריות לאשקלון. עם התומכים יווצר קשר לתיאום מועד ומיקום המפגש.

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪1000
הרצאה מאת המחברת + 10 ספרים

אתם נפלאים אין כמוכם! בזכותכם אוכל להגיע לעוד רבים! אגיע אליכם להרצאה על אתגרי החינוך לילדים ודרכי ההתמודדות יחד עם מארז של עשרה ספרים בהקדשה אישית. *ההרצאות יתקיימו בטווח שבין הקריות לאשקלון. עם התומכים יווצר קשר לתיאום מועד ומיקום ההרצאה. התשורה מתאימה גם למוסדות, בתי ספר וארגונים.

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪1500
תומך ארד

וואו, אתם פשוט נפלאים! תודה שלקחתם חלק בפרוייקט ותמיכה בעמותת 'ח"צ וקשר'. קבלו בהערכה גדולה את הספר "לא התכוונתי להכאיב" בהקדשה אישית וקולאז' תמונות מיוחד שציירו ילדי העמותה. *הספר והקולאז' יישלחו לתומכים בדואר רשום.

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪2000
תומך כסף

אין לי מילים! התמיכה שלכם בספר והתרומה לעמותת 'ח"צ וקשר' מרגשת מאוד. קבלו בהערכה גדולה שני העתקים של הספר "לא התכוונתי להכאיב" + תמונת קנווס מציוריי + קולאז' תמונות מיוחד שציירו ילדי העמותה. *התשורה תישלח אליכם בדואר רשום.

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪3000
תומך זהב

כתודה עצומה לכם! שתמיד תהיו בצד הנותן! התמיכה שלכם בספר והתרומה לעמותת 'ח"צ וקשר' מחממת את הלב. קבלו בהערכה עצומה שני העתקים של הספר "לא התכוונתי להכאיב" + קולאז' תמונות מיוחד שציירו ילדי העמותה + תעודת הוקרה מהודרת תישלח אליכם בדואר רשום.

היו הראשונים לרכוש

תורמים אחרונים

בת-שבע מ- כוכב יאיר
₪75
פרידה מ- גיבעתיים
₪90
שושנה מ- כוכב יאיר
₪75
שי מ- גולן 2
₪210
פלורה מ- כוכב יאיר
₪75
דינה מ- כפר סבא
₪75

הצהרת נגישות

אנו בפלאנוויז מחוייבים להנגשת האתר לבעלי מוגבלויות שונות בהתאם לחוק ובאופן הטוב ביותר. פעלנו על מנת להפוך אתר זה לנגיש בהתאם לתקן ישראלי 5568.

מהו אתר נגיש?

אתר נגיש הנו אתר המאפשר לבעלי מוגבלויות שונות לגלוש בו, להבין את התוכן, להתמצא ולנווט בו בקלות ולבצע את הפעולות המתאפשרות באתר בקלות, זאת בהתאם לעקרונות וקווים מנחים שהוגדרו בסטנדרטים בינלאומיים ועוגנו לאחרונה בחקיקה.

כיצד להשתמש באתר

האתר הנוכחי תואם להצגה בדפדפנים מודרניים שונים ומותאם לצפייה בסוגי מסכים שונים לרבות מסכי סמרטפון וטאבלט. נעשה מאמץ לבנות את התוכן באתר באופן ברור וקריא תוך שימוש בשפה ברורה, כותרות וכותרות משנה ופסקאות. בקרוב יתמוך האתר בשימוש בתוכנת קורא מסך ובכך תושלם הנגישות לרמה AA. טפסי האתר כוללים עזרים למניעת טעויות בקלט ומאפשרים מעבר בין שדות באמצעות מקלדת. באתר אין שימוש באנימציה מהבהבת בכדי למנוע סכנת התקפים לחולי אפליפסיה. בצד ימין תמצאו את אייקון הנגישות - לחיצה עליו תפתח אפשרויות סיוע שונות המקלות על הניווט, ההתמצאות באתר והצפייה בתוכן. להלן עיקרי האפשרויות:
  1. ניווט באמצעות מקלדת
  2. אפשרויות ניגודיות שונות (רקע לבן, אפור, שחור)
  3. הדגשת קישורים
  4. הצגת טקסט חלופי של תמונות
  5. הדגשת סמן עכבר
  6. כיבוי נגישות
  7. אפשרות לשמירת הגדרות לביקורים הבאים באתר (מתבצע באמצעות Cookies)
  8. תאימות לתוכנת קורא מסך (תוספת המתוכננת עד כניסת החוק לתוקפו ב- 25.10)

עזרו לנו להשתפר

אנו עושים מאמצים ניכרים בהנגשת אתר זה ובפיתוח טכנולוגיה להנגשת אתרים. נשמח למשוב בונה ולהפניית תשומת הלב שלנו לליקויים ולרעיונות לשיפור. בכדי להשאיר משוב - פנו אלינו באמצעות טופס יצירת הקשר שבאתר. בברכה, גד אבגי, מנכ"ל פלאנוויז בע"מ
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות