לא מפחד מדרך ארוכה

מהמרתפים החשוכים של מסגדים קיצוניים בעזה, בריחה למיקום מסתור בבית קברות ועד תהליך גיור, גיוס לצה"ל כלוחם והקמת משפחה במדינת ישראל הציונית. לאורך כל הדרך הארוכה שעברתי, החלטתי לבחור בחיים. זהו מסע חיי: הוא מטלטל ומכאיב, אך גם רצוף בתובנות על אתגרי החיים ותקווה לכל אדם. לאחר שהעברתי בארץ מאות הרצאות מצליחות לקהל מגוון עם פידבקים מרגשים, בכוונתי להוציא לאור את ספרי "לא מפחד מדרך ארוכה" ולטעת ברבים את האמונה בעצמם, את הכלים להתגבר על הפחדים גם כשנמצאים במקומות החשוכים ביותר ואת הגאווה להיות חלק מהעם הנפלא שלנו. הספר נמצא בשלבי כתיבה ראשוניים ואני חייב את הדחיפה והתמיכה מכם כדי שזה יקרה. עזרו לי לעשות את הצעד לעבר החזון! יחד אתכם אצליח, תמכו עכשיו והיו מראשוני הרוכשים של הספר! בנוסף לאפשרות לתמוך כאן בקלות ובבטחה, ניתן לשלם גם בביט או בפייבוקס במספר 052-2860308 (אם בחרתם לתמוך בביט/פייבוקס, וברצונכם לקבל קבלה מוכרת במס, נא לשלוח למספר למעלה הודעת ווצאפ עם פירוט בקשתך)

64%
  • יעד: ₪150,000
  • גויס עד כה: ₪95,722
  • תאריך גמר הקמפיין: 31/12/2020
  • תומכים : 954

מחינוך לשאהיד ליהודי ציוני 

תדמיינו לרגע שמחצית מחייכם העברתם בפחד נוראי.

שאוירת מוות, חינוך לשנאה ואלימות כלפי עם אחר היתה שגרת יומכם.

כילד ונער מוסלמי המיטלטל בלי סוף בעל כורחו בין מקומות, הצלחתי למצוא תמיד סדק של תקווה.

גם במקומות הקיצוניים ביותר, בחירה בחיים וראיית הטוב היו המצפן שלי לצאת מהחשכה.

לאחר מאות הרצאות מצליחות שהעברתי בשנים האחרונות

אני מתכוון כעת להוציא לאור את ספרי: “לא מפחד מדרך ארוכה”.

הוא יהיה מרתק ועוצמתי, אך הוא אינו עוד ביוגרפיה עמוסה בפרקי מידע.

אני רואה בסיפור חיי כלי של שליחות ומסר עבור כל יהודי שאוהב את עמו וארצו.

שאיפתי היא שכמה שיותר אנשים ילמדו שגם ברגעים החשוכים ביותר – כשאנו על פי התהום,

יש בנו כוחות להיחלץ ולהתגבר על כל מכשול.

.

הספר נמצא בשלבי כתיבה ראשונית ובהמשך יכנס לתמונה כותבים ועורכים לטובת תחקיר מקצועי.

אך כל זה יוכל לצאת לאור רק אם אעמוד ביעד הגיוס.

אני מזמין אתכם הקהל לתמוך ולעזור לי בהגשמת החלום.

עזרו לטעת ברבים את האמונה והביטחון בעצמם ולהיות שגריר של ישראל במאמץ ההסברה הישראלי.

תמכו עכשיו והיו הראשונים לקרוא את הספר!

היעד הראשון לגיוס: 150,000 

שמי ירון אברהם, יהודי מאמין וציוני, בן 42 ותושב ירושלים. גדלתי למשפחה מוסלמית דתית קיצונית בעיר לוד עם 17 אחים ואחיות.

האוירה בבית ובשכונה היתה לרוב קשה מאוד. מתח, דריכות וכללים נוקשים שלא משאירים לך יותר מדי מרחב נשימה.

כשהייתי בן תשע, אחותי חזרה הביתה בשעה שכבר החשיך, מעשה שבאסלאם אסור בתכלית לנשים.

האחים הגדולים שלי, רצחו את אחותי באכזריות.

עד אותה נקודה חיי היו רחוקים מלהראות ורודים, אך מאז הרצח הם הפכו לגיהנום מתמשך שפותח את המסע שלי להסתערות על החיים.


מהפחד שאגלה את המעשה, אחיי הגדולים הגלו אותי מהבית ונטשו אותי בפנימייה במסגד בעזה. הופקרתי בידי הקיצוניים ביותר שיש באסלאם. חייתי בתנאים בלתי אנושיים, תחת משמעת אכזרית ובכוננות ספיגה מתמדת.
כבר בגיל 12 נעשיתי “תלמיד חכם” המעביר שיעורים במסגדים מלאי אדם. הוכשרתי רגשית ורוחנית לטפס בסולם אל המעלה המצווה הגדולה באסלאם: להיות שהיד ולמות במלחמת קודש.
ההכשרה היתה אכזרית וחסרת רחמים והתבססה על לימוד כיצד להתמודד עם הפחד מהמוות.

למרבה האירוניה זו אולי התכונה שאפשרה לי לכתוב אליכם שורות אלה.  

תהלוכה של תנועת החמאס בעזה. https://bit.ly/מקור

לאחר מאבקים מרידות והשפלות שכללו ייסורים קשים, הצלחתי לברוח משם. עד היום אני מהרהר בשאלות כגון:

מניין גייסתי את הכוחות לכך? כיצד הכנעתי את התודעה אליה חונכתי לפיה יהודים הם היצורים הנוראיים עלי אדמות? איך הצלחתי לשרוד ולהסתתר בבית קברות עשרה ימים? ומי הוא אותו יהודי חובש כיפה שריחם עלי בפיצוציה ברמלה ונתן לי מזון וכסף לנסוע לאילת כדי להימלט מהתופת?

את אשר ארע לי אני מפרט בספרי “לא מפחד מדרך ארוכה”. זו שליחותי בעולם וכתיבתו נועדה כדי לטעת בלבם של כמה שיותר אנשים את האמונה בעצמם ואת הזכות להיוולד כיהודים.
להיות חלק מהעם הנפלא שלנו!

אוכל להוציא את הספר לאור רק אם אעמוד ביעד הגיוס.

אני מבקש את תמיכתכם וקורא לכם להיות שותפים איתי במסע שאינו תם ולא נשלם!

המשכו של המסע הוא יעד הגיוס השני: 230,000

סדרת הרצאות בקהילות יהודיות וישראלים בחוץ לארץ, לשם אגיע כדי להיות שגריר של ישראל בעולם.

לפגוש את האנשים מקרב עמנו למאמץ הסברה לטובת דעת הקהל כלפי ישראל.

קשרתי את גורלי בגורל העם היהודי. בחרתי לשרת בצה”ל כלוחם ולהצטרף לעם ישראל בתהליך מדורג שבסופו התגיירתי. זהו המעשה המשמעותי ביותר שעשיתי בחיי, ולראשונה מתוך בחירה אמיתית. הייתי צריך לעבור קשיים ונפילות רבות עד שהגעתי לכך, ואני מרגיש צורך עז לספר על דרך ההתמודדות עמם.

לצד הכשרתי כמאמן מנטלי, בשנים האחרונות אני מרצה בפני ארגונים, בני נוער, מכינות קדם צבאיות וחברות עסקיות. את “לא מפחד מדרך ארוכה” אני כותב כדי להגיע לציבור רחב ומגוון כמה שיותר. אני רוצה לעודד כל אדם העובר קשיים ונפילות דרך תובנה, ואפילו שמחה, שיש כאלה שעברו קשיים רבים והצליחו לעבור אותם.

עם ישראל עבר תהליכי חיים ארוכים ובעלי משמעות, ובפרספקטיבה של נצח – הוא לא מפחד מדרך ארוכה. אנחנו צמאים למנוחה, נחלה וגאולה בקרוב, ולא מפחדים או מתייאשים גם אם הדרך ארוכה וקשה.

פגישה מרתקת עם מר דיוויד פרידמן, שגריר ארה”ב בישראל בסיום אחת מהרצאותיי.

כעת, אני קורא לכם לתמוך ככל היכולת ומזמין אתכם לרכוש את הספר שלי.

בחרו תשורה אחת או יותר ממגוון התשורות המוצע בדף לכם או למשפחה וחברים והיו שותפים איתי בהוצאתו לאור.

זהו סיפור חיי האישיים אך הוא לגמרי לא רק נחלתי הפרטית – עזרו לי בתחנה החשובה בחיי למען עם ישראל.

תודה!

מיקום הקמפיין

שתפו את דעתכם

    Please put me in touch with Yaron… I tried to donate from USA It would not accept because i don’t have Israeli ID call me on Whatsap 310 666 4088 I am in Los Angeles I

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בחירתך נוספה
₪50
מכתב תודה

תודה רבה על תמיכתכם! בזכותכם עשיתי צעד קטן לעבר החלום להוציא את ספרי לאור. מכתב תודה ממני יישלח אליכם במייל בהוקרה על תמיכתכם. ירון

29 רוכשים
בחירתך נוספה
₪75
הספר "לא מפחד מדרך ארוכה" בהקדשה אישית

תודה רבה על שלקחתם חלק במסע שלי! בזכותכם אוכל להגיע ליעד. אני שמח להעניק לכם את ספרי "לא מפחד מדרך ארוכה" עם הקדשה אישית. ספר המתאר את הצמיחה האישית שלי ומביא לקורא תובנות על אתגרי החיים, ביטחון בעצמכם ואמונה. *הספר יישלח לתומכים בדואר עם השקתו. ממני, ירון.

664 רוכשים מתוך 1200
בחירתך נוספה
₪110
הרצאה בזום+הספר "לא מפחד מדרך ארוכה"

רוכשי התשורה יקבלו כבר עכשיו הרצאה מרתקת בזום שהועברה בכל רחבי הארץ. ההרצאה מספרת על ילדותי כילד מוסלמי בסביבה קיצונית, עד לחייל קרבי בצה"ל וכניסה לעולם היהודי. בנוסף להרצאה, תקבלו גם את ספרי "לא מפחד מדרך ארוכה". מועד ההרצאה ישלח במייל

36 רוכשים מתוך 50
בחירתך נוספה
₪120
הדיסק 'אלול תשע"ט' של ישי ריבו + הספר "לא מפחד מדרך ארוכה".

תודה רבה על שלקחתם חלק במסע שלי! בזכותכם אני מתקדם להשגת היעד. אני שמח להעניק לכם את הדיסק של ישי ריבו + ספרי "לא מפחד מדרך ארוכה", ספר המתאר את הצמיחה האישית שלי ומביא לקורא תובנות על אתגרי החיים, ביטחון בעצמכם ואמונה. *הדיסק והספר יישלחו לתומכים בדואר עם השקתו. ממני, ירון.

רוכש אחד מתוך 20
בחירתך נוספה
₪140
שני עותקים לספר "לא מפחד מדרך ארוכה" + סרטון תודה

אתם פשוט גדולים! אני מודה לכם מאוד על הדחיפה שלכם במסע האישי שלי. אני שמח להעניק לכם שני עותקים מספרי "לא מפחד מדרך ארוכה" עם הקדשה אישית כתודה על תמיכתכם. *הספרים יישלח לתומכים בדואר עם השקתו. ממני, ירון.

59 רוכשים מתוך 100
בחירתך נוספה
₪150
יין + הספר "לא מפחד מדרך ארוכה" בהקדשה אישית

יישר כוח על תמיכתכם הנדיבה ועל הרצון לראות את הספר יוצא לאור! אני מאחל לכם שתמיד תהיו בצד הנותן ולא המקבל! הספר והיין ישלחו אליכם. ממני, ירון.

12 רוכשים מתוך 60
בחירתך נוספה
₪160
הספר "לא מפחד מדרך ארוכה" + סיור

כל הכבוד לכם! אני מלא הערכה על התרומה שלכם לצאת הספר! אני אשמח לראות אתכם בסיור מיוחד ומרגש לרגל צאת הספר "לא מפחד מדרך ארוכה". הסיור יהיה סביב המקומות שדרכם עברתי את מסע חיי. באי הסיור יהנו מחוויה מרתקת ומרגשת.ניצור קשר עם התומכים בגמר הקמפיין לפרטים נוספים והרשמה. ממני, ירון.

5 רוכשים מתוך 100
בחירתך נוספה
₪185
הספר "לא מפחד מדרך ארוכה" + הרצאה

אתם מדהימים! בזכותכם אנחנו מתקרבים ליעד החשוב ולהוצאת הספר! רוכשי התשורה יקבלו את הספר ויהנו מהרצאה מרתקת שהועברה כבר בכל רחבי הארץ. ההרצאה מספרת על ילדותי כילד מוסלמי בסביבה קיצונית, עד לחייל קרבי בצה"ל וכניסה לעולם היהודי ודבקות בראיית הטוב.

רוכש אחד מתוך 100
בחירתך נוספה
₪220
הזמנה לערב השקת הספר והרצאה

כל הכבוד לכם! אני מלא הערכה על התרומה שלכם לצאת הספר! אני אשמח לראות אתכם בערב מיוחד ומרגש לרגל צאת הספר "לא מפחד מדרך ארוכה". באי הערב יהנו מההרצאה חדשה שלי. ההרצאה מספרת על הילדות כילד מוסלמי בסביבה קיצונית, עד לחייל קרבי בצה"ל וכניסה לעולם היהודי ודבקות בראיית הטוב. *התומכים ייקבלו את הספר בערב. הערב יתקיים במהלך חודש נובמבר/דצמבר באיזור המרכז. עם התומכים ניצור קשר בגמר הקמפיין לפרטים נוספים והרשמה. ממני, ירון.

3 רוכשים מתוך 400
בחירתך נוספה
₪300
זה בידיים שלנו - מפגש אימון זוגי + ספר

אתם אלופים! תודה לכם! אני שמח להעניק לכם במתנה מפגש איתי לאימון זוגי מנטלי (Coaching) ל 60 דק'. אני מאמן אישי (קאוצ'ר) בוגר בית הספר "תות" של אלון גל. באימון תוכלו לקבל כלים לצמיחה, ביטחון אישי אמונה בעצמכם וצליחת אתגרים. *עם התומכים ניצור קשר טלפוני בגמר הקמפיין לתיאום. *הפגישות ייתקיימו באיזור המרכז או ירושלים. הספר יוענק בפגישה או יישלח בדואר, עם צאתו לאור. ממני, ירון

3 רוכשים מתוך 40

הפריט אזל

₪450
אתנחתא זוגית לאמצע שבוע + הספר

תודה לכם! עוד טיפה ואני מגיע אל היעד! מדרשת "מעלה חבר" בהר חברון מעניקה לכם במתנה אירוח זוגי מפנק בבית הארחה של המדרשה. עצרו לרגע של מרגוע ובואו לקחת פסק זמן זוגי ללילה באמצע שבוע. *התומכים יקבלו את הספר "לא מפחד מדרך ארוכה" עם צאתו. ממני, ירון.

3 רוכשים מתוך 3
בחירתך נוספה
₪470
הספר+סדנת השקעה חכמה

מניות, אג"ח, קרן השקעות, נדל''ן.... מבולבלים מרוב אפשרויות? עו''ד איתן קניקובסקי מקבוצת תצפית נדל''ן יעשה לכם קצת סדר בבלאגן. מוזמנים לסנדא בת שלשה מפגשים עם איתן כדי לדעת מה עומד מאחורי כל האפשרויות השונות, ואיך לדעת לבנות פורטפוליו השקעות נכון עבורכם. *המפגש יתקיים במודיעין או בזום (בהתאם להנחיות הקורונה). * בסיום הפרויקט ישלח לתומכים מייל עם פרטים אודות מועד הסדנא למימוש התשורה.

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪575
צימר +הספר

הספר "לא מפחד מדרך ארוכה" + לילה בצימר- אירוח זוגי נעים עם ג'קוזי ויציאה לחצר גדולה עם מרפסת מרווחת ונוף עוצר נשימה. אמצע"ש ראשון-רביעי. מועד ייקבע בתום הפרויקט ועם הוצאת הספר לאור.
מיקום: חוות אלומות רכס איתמר בשומרון

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪650
עשרה עותקים של הספר "לא מפחד מדרך ארוכה"

פשוט להסיר בפניכם את הכובע - לא מובן מאליו בכלל! קבלו 10 עותקים של הספר "לא מפחד מדרך ארוכה" לעצמכם ולמכריכם. תשורה זו הן לאנשים פרטיים והן למוסדות, סמינרים וארגונים. *הספרים יגיעו לתומכים במשלוח בדואר עם צאתם לאור בצירוף מכתב תודה מרגש ממני. ירון.

רוכש אחד מתוך 20
בחירתך נוספה
₪775
צימר בסופ"ש+הספר

הספר "לא מפחד מדרך ארוכה" + לילה בסופ"ש בצימר- אירוח זוגי נעים עם ג'קוזי ויציאה לחצר גדולה עם מרפסת מרווחת ונוף עוצר נשימה. מועד ייקבע בתום הפרויקט ועם הוצאת הספר לאור.
מיקום: חוות אלומות רכס איתמר בשומרון

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪800
הזמנה זוגית ליום עיון עם ארוחת צהריים בשרית

תודה רבה לכם שאתם שם בשבילי. אין גבול לנתינה שלכם! אני מזמין אתכם לסייר איתי 5 שעות בנקודות מפתח בעיר לוד, ללב הסיפור. נלמד יחד על יחסי ערביי ישראל עם היהודים, על לאומיות לצד דו קיום ופגישה מרתקת עם מנהל הגרעין התורני בעיר. *הסיור הינו באוטובוס מאורגן עם יציאה לתחנות וכולל ארוחת צהריים בשרית במסעדה. הסיור יתקיים בחודשים אוגוסט-ספטמבר. עם התומכים אצור קשר טלפוני בגמר הקמפיין למתן פרטים ותיאום. תודה, ירון

רוכש אחד מתוך 60
בחירתך נוספה
₪1000
טובים השניים - שלושה מפגשי אימון זוגי + ספר

אין עליכם! התמיכה שלכם מרחיבה את הלב ומקרבת אותי אל היעד! אשמח לפגוש אתכם לאימון אישי זוגי, ללמוד יחד איך יותר להתקרב ולגלות אחת את השני באהבה ולקבל כלים איך להתיר קונפליקטים בחיי היום-יום. *הפגישות ייתקיימו בביתחי בירושלים. הספר יוענק בפגישה או יישלח בדואר, עם צאתו לאור, לפי בחירתכם. תודה, ירון.

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪1500
הרצאה בארגון שלכם! + הספר "לא מפחד מדרך ארוכה".

אין לי איך להודות לכם! התמיכה שלכם מחממת את הלב ובזכותה אוכל להגיע עם סיפורי להמונים. רכזי קהילה, מנהלי אירגונים ומוסדות ומנהלים - אשמח להגיע אליכם להרצאה במחיר מיוחד למשך תקופת הקמפיין. *עם התומכים אצור קשר טלפוני לתיאום והגעה. ממני, ירון.

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪1500
חוג בית ושיחה אינטימית בסלון ביתכם

חשבתי שמלאכים נמצאים רק בשמיים! אתם משהו מיוחד... אשמח להגיע לסלון ביתכם ולשוחח איתכם וחברים/משפחה באופן פתוח ואינטימי על סיפור חיי, על ההתרוממות מהקשיים הגדולים וצמיחה, העבר כנער מוסלמי וההתקרבות לעם היהודי מתוך ראיית הטוב. *כל מפגש הוא עד 30 משתתפים. עם התומכים ניצור קשר בגמר הקמפיין לתיאום המפגש. ממני, ירון.

רוכש אחד מתוך 10
בחירתך נוספה
₪2600
קורס דיגיטלי + הספר

הספר לא מפחד מדרך ארוכה+ קורס איך לפרסם ולהצליח בעולם הדיגיטלי! מפגש אישי של 3 שעות אחד על אחד עם מומחה לפרסום דיגיטלי - דרור פינצ'בסקי. מידע, הכוונה וטיפים חשובים.ניתן לבחור בין: * רקע על תחום הפרסום הדיגיטלי ברשת האינטרנט ויישום לעסק שלך (למתחילים) או: * סקירה על כל החידושים בתחום הפרסום הדיגיטלי (למתקדמים). בואו ללמוד על - פייסבוק, גוגל, טוויטר, אווטבריין, טאבולה, אינסטגרם. *המפגש יתקיים בכוכב יאיר. * בסיום הפרויקט ישלח לתומכים מייל עם פרטים אודות מועדים אפשריים למימוש התשורה.

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪3500
סשן אימון זוגי של עשרה מפגשים + הספר

וואו, אתם אדירים! תודה ענקית מעומק הלב! אני שמח להעניק לכם סשן של עשרה מפגשי אימון זוגי בני שעה, אחד על אחד, בביתי בירושלים לאימון אישי מנטלי. אני מאמן אישי (קאוצ'ר) בוגר בית הספר "תות" של אלון גל. זו ההזדמנות שלכם במחיר מיוחד לעבוד ולשפר דברים שתמיד רציתם, לפתור יחד קונפליקטים ולעוף קדימה עם החיים! לקבל כלים לצמיחה, ביטחון אישי אמונה בעצמכם וצליחת אתגרים. *עם התומכים ניצור קשר טלפוני בגמר הקמפיין לתיאום. הספר יוענק בפגישה או יישלח בדואר עם צאתו לאור. ממני, ירון.

היו הראשונים לרכוש

תורמים אחרונים

שרון מ- דירה 24
₪150
ירון מ- קרית ביאליק
₪75
עינת מ- הוד השרון
₪220
עינת מ- הוד השרון
₪75
יניב מ- כפר סבא
₪140
שי מ- שדרות
₪110
שושנה מ- ירושלים
₪50
נטף מ- גמזו
₪75
Gad מ- Beit Gamliel
₪75
ארמונה מ- חיפה
₪118.8
שמעון מ- ירושלים
₪75
ברכה מ- אפרת
₪160

הצהרת נגישות

אנו בפלאנוויז מחוייבים להנגשת האתר לבעלי מוגבלויות שונות בהתאם לחוק ובאופן הטוב ביותר. פעלנו על מנת להפוך אתר זה לנגיש בהתאם לתקן ישראלי 5568.

מהו אתר נגיש?

אתר נגיש הנו אתר המאפשר לבעלי מוגבלויות שונות לגלוש בו, להבין את התוכן, להתמצא ולנווט בו בקלות ולבצע את הפעולות המתאפשרות באתר בקלות, זאת בהתאם לעקרונות וקווים מנחים שהוגדרו בסטנדרטים בינלאומיים ועוגנו לאחרונה בחקיקה.

כיצד להשתמש באתר

האתר הנוכחי תואם להצגה בדפדפנים מודרניים שונים ומותאם לצפייה בסוגי מסכים שונים לרבות מסכי סמרטפון וטאבלט. נעשה מאמץ לבנות את התוכן באתר באופן ברור וקריא תוך שימוש בשפה ברורה, כותרות וכותרות משנה ופסקאות. בקרוב יתמוך האתר בשימוש בתוכנת קורא מסך ובכך תושלם הנגישות לרמה AA. טפסי האתר כוללים עזרים למניעת טעויות בקלט ומאפשרים מעבר בין שדות באמצעות מקלדת. באתר אין שימוש באנימציה מהבהבת בכדי למנוע סכנת התקפים לחולי אפליפסיה. בצד ימין תמצאו את אייקון הנגישות - לחיצה עליו תפתח אפשרויות סיוע שונות המקלות על הניווט, ההתמצאות באתר והצפייה בתוכן. להלן עיקרי האפשרויות:
  1. ניווט באמצעות מקלדת
  2. אפשרויות ניגודיות שונות (רקע לבן, אפור, שחור)
  3. הדגשת קישורים
  4. הצגת טקסט חלופי של תמונות
  5. הדגשת סמן עכבר
  6. כיבוי נגישות
  7. אפשרות לשמירת הגדרות לביקורים הבאים באתר (מתבצע באמצעות Cookies)
  8. תאימות לתוכנת קורא מסך (תוספת המתוכננת עד כניסת החוק לתוקפו ב- 25.10)

עזרו לנו להשתפר

אנו עושים מאמצים ניכרים בהנגשת אתר זה ובפיתוח טכנולוגיה להנגשת אתרים. נשמח למשוב בונה ולהפניית תשומת הלב שלנו לליקויים ולרעיונות לשיפור. בכדי להשאיר משוב - פנו אלינו באמצעות טופס יצירת הקשר שבאתר. בברכה, גד אבגי, מנכ"ל פלאנוויז בע"מ
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות