לכל ילד מגיע בית – דף הקמפיין של מאיר לנל

שלום יקריי, "כפר ילדים דוד" הוא בית לילדים בסיכון הפועל במקצועיות וברגישות להצלת ילדים והוצאתם ממצבי הזנחה, עוני ומצוקה. אני מכיר מקרוב את פעילותם מצילת החיים ולכן לקחתי על עצמי להשתתף ולפעול בקמפיין גיוס המונים, כדי להציל עוד ילדים המשוועים לעזרה. אני פונה אליך בבקשה אישית לפתוח את הלב ואת הכיס ולתרום לקמפיין ובכך להיות שותף בהצלת ילדים הנמצאים בסיכון.

0%
  • יעד: ₪5,000
  • גויס עד כה: ₪0
  • תאריך גמר הקמפיין: 05/11/2020

משנים את המציאות – מצילים את הילד הבא מלהגיע לרחוב

ילדים החיים בצל אבא מכה או אמא מסוממת, אינם אשמים כלל.

העולם שלהם שבור ומעורער הם חיים בבתים ללא הגנה ובהזנחה, עם הורים שלא מסוגלים לתת להם אפילו את הצרכים הבסיסיים ביותר.

 אנחנו כאן, בשותפות עם שירותי הרווחה, כדי לשנות את התמונה:
להוציא את הילד ממעגל המצוקה, להעניק לו כלים ופשוט
לתת לו לחיות ולגדול בשקט.

כשילד משוטט ברחוב ומקבץ נדבות מזרים, או שילד מגיע פעמים רבות לבית הספר עם כתמים כחולים על גופו, אתה מבין שאתה חייב להתערב.

אלפי ילדים בישראל זקוקים לבית תומך

חלק מהילדים שלנו יתומים להורים חיים. כשהם מגיעים אלינו, המחסור, החשש והבדידות מתחלפים בחיבוק ואהבה, בסביבה תומכת שמעניקה להם תקווה חדשה.

הפחד הופך לחיוך, הסיכון משתנה לסיכוי

“כפר ילדים דוד” כאן כדי לתת את מה שאין להם.

אנחנו פוגשים כל יום סיפורי הצלחה, וכל ילד הוא עולם שלם. בעזרתכם נוכל לאפשר הצלחה לעוד ילדים.

45  ילדים נוספים זקוקים עכשיו לבית חם ולמקום שייתן להם תקווה.

אנא, פתחו את הלב ועזרו לנו להבטיח שאף אחד מהם לא ישאר ברחוב.

יעד הגיוס: 540,000 ש”ח

לכל ילד מגיע בית

כפר ילדים דוד פועל כבר 26 שנה כבית חם, משקם ומקדם לילדים בסיכון. ילדים אלה באים ממשפחות שאינן מסוגלות להגן על ילדיהן, ומופנים על ידי רשויות הרווחה.

המועדוניות שאנו מפעילים בירושלים, בביתר עילית ובבית שמש, מהוות מסגרת בה הם זוכים לבית חם ולטיפול מקצועי. 195 הילדים הנפלאים שלנו מגיעים למועדונית ישירות ממסגרות החינוך, ושוהים בה עד שובם לביתם בשעות הערב.
הם מקבלים אצלנו ארוחות חמות ומזינות, רחצה ודאגה ללבוש ולהיגיינה, שעות טיפול פרטניות, סיוע והדרכה במטלות ובקשר עם בית הספר, חוגי העשרה, שעות משחק, פעילות חופשית מבוקרת ומודרכת עם צוות מסור של עובדות סוציאליות ומטפלים רגשיים.

אנחנו עושים את כל זה, כי אין דרך אחרת!

בפתח השנה החדשה, זמן שבו כולנו עושים חשבון נפש ומסכמים לעצמנו את אשר אירע לנו – אנחנו מבקשים מכם לפתוח את הלב ואת הכיס ולתרום ככל היכולת.

הקמפיין הזה נועד לאפשר לילדים נוספים את החיים שאני, את ואתה היינו רוצים למען ילדינו – חיים בריאים ומוגנים.

הלב שלנו נקרע כשאנחנו רואים ילדים שנמצאים בסכנה אמיתית

רק בעזרת תמיכתכם, נוכל להעניק לילדים האלו ילדות בריאה,
כי לכל ילד מגיע בית!

תרמו עכשיו!

[כפר ילדים דוד הינו מלכ”ר המחזיק בסעיף 46 א’ לצרכי זיכוי מס בתרומות]

כפר ילדים דוד - לכל ילד מגיע בית

[כפר ילדים דוד הינו מלכ”ר המחזיק בסעיף 46 א’ לצרכי זיכוי מס בתרומות]

כפר ילדים דוד (ע”ר) | הרב אליהו לופיאן 2, ירושלים | טלפון: 02-6774000

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בחירתך נוספה
₪60
נותנים סיכוי - מכתב תודה

תודה על תרומתך! מכתב תודה מרגש יישלח אליך במייל מהרב יהושע וינגרטן, מנכל "כפר ילדים דוד".

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪100
חלק מאיתנו - תמונה של ירושלים + זוג צמידי שותפות

תודה על לקיחת חלק בתרומה ל"כפר ילדים דוד". אנחנו שמחים להעניק לך פוסטר יפהיפה עם תמונת נוף של ירושלים, מאת הצלם העולמי מיקי שפיצר, וזוג צמידי שותפות כתודה על תרומתך. התמונה והצמידים יישלחו אליכם בדואר בתום הקמפיין.

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪150
אומרים תודה - שיחון עברית-אנגלית

כל הכבוד לכם! אנחנו מעריכים את השותפות ושמחים להעניק לכם שיחון עברית-אנגלית שימושי בפורמט כיס, עם כ 200 מילים שתוכלו לקחת אתכם לכל מקום בקלות. השיחון הופק ע"י כפר ילדים דוד. *התשורה תישלח אליכם בדואר בתום הקמפיין.

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪150
פותחים את הלב -אלבום (משולש) שירים מרגש

יישר כוח על הנתינה הגדולה! בזכותכם אנו מתקרבים לעבר היעד. קבלו מאיתנו במתנה אלבום משולש של שירי נשמה הפותחים את הלב, בביצוע מקהלת ילדים. *האלבום הופק ע" כפר ילדים דוד ויסופק באופן דיגיטלי במייל או כדיסק און-קי/תקליטור שישלח לתומכים בדואר בתום הקמפיין.

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪250
שנה של צמיחה - מארז לחגי תשרי

אנחנו מלאי הערכה אליכם על תרומתכם! אנו שמחים להעניק לכם מארז חגיגי תוצרת ילדי "כפר ילדים דוד". גלויית שנה טובה ליקירכם וציור סוכה שנעשו בכפר הילדים. *המארז יישלח לתומכים מיד עם תמיכתכם.

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪360
ברגל ימין - מתנה מרגשת לקליטת ילד

איזו זכות עצומה יש לכם! היא ממלאת אותנו בהתרגשות גדולה! בזכות תרומתכם מימנתם סל קליטה מרגש לילד הבא שיכנס אלינו ל"כפר ילדים דוד" הכולל משחק ומסיבה עם המון הפתעות. מכתב תודה יישלח לתומכים במייל בתום הקמפיין.

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪555
ערב אירוח זוגי + הרצאה בכפר הילדים

יישר כוח! אנחנו מזמינים אתכם להתארח אצלנו בכפר ילדים דוד לערב מיוחד לסייר ולשמוע את ההרצאה "סיכונים - סיכונים האורבים לילדים בסיכון", ע"י פסיכולוג של כפר ילדים דוד, הד"ר עטרה הרמן. *עם התומכים ניצור קשר בגמר הקמפיין לתיאום המועד ומתן תאריכים אופציונאלים. האירוח כפוף להנחיות משרד הבריאות.

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪750
סיור + הצגה לכל המשפחה

וואו, אתם מרגשים! תרומתכם תאפשר לנו לקלוט עוד ילדים שזקוקים לבית חם. אנחנו מזמינים אתכם להגיע עם כל המשפחה לכפר ילדים דוד לסיור מעשיר, ללמוד מקרוב על עולם הילדים ונוער בסיכון ולצפות בהצגה לכל המשפחה מאת "פלייבק נענע". *עם התומכים ניצור קשר בגמר הקמפיין לתיאום המועד ומתן תאריכים אופציונאלים. האירוח כפוף להנחיות משרד הבריאות.

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪1000
אמץ ילד/ה לחודש!

בואו להיות שותפים במימון ההוצאה החודשית עבוד ילד או ילדה ב"כפר ילדים דוד" הילדים המתוקים זקוקים לבית חם, הגנה והמון חום ואהבה. השהות החיונית שלהם כאן כרוכה במשאבים מרובים ולכם יש הזדמנות לקחת חלק אמיתי בעשייה שלנו. מנכ"ל כפר ילדים דוד, הרב יהושע וינגרטן, יודה לכם באופן אישי בשיחת טלפון.

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪1800
לב זהב - סיור משפחתי בירושלים

אתם מדהימים! התרומה שלכם מקדמת אותנו לעבר יעד הקמפיין! אנחנו מזמינים אתכם עם כל המשפחה לחוות מקרוב את האתרים היפים והסיפורים המרתקים באיזור נחלאות, הריחות משוק מחנה יהודה וקולות בתי הכנסת בסבב שכונות בירושלים עם מדריך. *עם התומכים ניצור קשר בגמר הקמפיין לתיאום מועד הסיור ומתן תאריכים אופציונאלים. הסיור רגלי והגעה לנקודת המפגש הינה עצמאית. הסיור יתקיים בכפוף להנחיות משרד הבריאות.

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪2500
תומך ארד - חוג בית בסלון ביתך עם מנכ"ל "כפר ילדים דוד"

אין לנו מילים שיכולות לתאר את תודתינו הגדולה! התרומה שלכם מאפשרת לילדים לחיות ברווחה ראויה. הרב יהושע וינגרטן, מנכ"ל כפר ילדים דוד ודור רביעי של נתינה לילדים בסיכון, יגיע אליכם הביתה להיכרות והרצאה פתוחה על ילדים/נערים בסיכון, ותפיסת עולם טיפולית בראיה סוציאלית. *כמות הנוכחים בחוג בית תיקבע ע"י המארח. בגמר הקמפיין ניצור עם התומכים קשר לתיאום פרטים ומועד המפגש.

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪3500
תומך כסף - חבר כבוד של כפר ילדים דוד

תודה ענקית אלופים! מהיום אתם שותפי אמת של "כפר ילדים דוד" נשמח להזמינכם לערב חגיגי של הודיה, כיבוד ודברי ברכה של המנכ"ל בו יוענק לכם מגן הוקרה מהודר מזכוכית, עם שמכם והקדשה אישית. חברי כבוד ייקבלו עדכונים שותפים על הנעשה בכפר ילדים דוד ויוזמנו כאורחי כבוד לאירועי שיא. *עם התומכים ניצור קשר בגמר הקמפיין לתיאום הערב ומתן תאריכים אופציונאלים.

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪6000
תומך זהב - תמונת נוף על קנווס + מגן הוקרה מיקי שפיצר

אוטוטו אנחנו מגיעים אל היעד, בזכותכם! אנו מתרגשים להעניק לכם מגן הוקרה מהודר מזכוכית, עם שמכם והקדשה אישית. בנוסף תקבלו תמונה ממגוון תמונות נוף מרחבי העולם על גבי קנווס/קאפה לבית או למשרד מאת הצלם מיקי שפיצר, עם הקדשה אישית מאיתנו. *אל התורמים יישלח למייל קובץ תמונות לבחירת התמונה הרצויה. התשורה תסופק לתורמים בדואר רשום בגמר הקמפיין.

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪12000
תומך מלאך - אמץ ילד לשנה!

חשבנו שמלאכים נמצאים רק בשמיים, אך אתם כאן איתנו ובענק! תודה על התרומה האדירה שמעניקה שותפות גדולה במימון הוצאות ילד במועדניות שלנו ב"כפר ילדים דוד". איזו זכות גדולה! לתורמים בתשורה זו תינתן הזכות להצנציח את יקירכם, או רעיון ראוי הקרוב הקרוב לליבכם. הרב יהושע, מנכ"ל כפר ילדים דוד, יודה לכם באופן אישי בשיחת טלפון.

היו הראשונים לרכוש

הצהרת נגישות

אנו בפלאנוויז מחוייבים להנגשת האתר לבעלי מוגבלויות שונות בהתאם לחוק ובאופן הטוב ביותר. פעלנו על מנת להפוך אתר זה לנגיש בהתאם לתקן ישראלי 5568.

מהו אתר נגיש?

אתר נגיש הנו אתר המאפשר לבעלי מוגבלויות שונות לגלוש בו, להבין את התוכן, להתמצא ולנווט בו בקלות ולבצע את הפעולות המתאפשרות באתר בקלות, זאת בהתאם לעקרונות וקווים מנחים שהוגדרו בסטנדרטים בינלאומיים ועוגנו לאחרונה בחקיקה.

כיצד להשתמש באתר

האתר הנוכחי תואם להצגה בדפדפנים מודרניים שונים ומותאם לצפייה בסוגי מסכים שונים לרבות מסכי סמרטפון וטאבלט. נעשה מאמץ לבנות את התוכן באתר באופן ברור וקריא תוך שימוש בשפה ברורה, כותרות וכותרות משנה ופסקאות. בקרוב יתמוך האתר בשימוש בתוכנת קורא מסך ובכך תושלם הנגישות לרמה AA. טפסי האתר כוללים עזרים למניעת טעויות בקלט ומאפשרים מעבר בין שדות באמצעות מקלדת. באתר אין שימוש באנימציה מהבהבת בכדי למנוע סכנת התקפים לחולי אפליפסיה. בצד ימין תמצאו את אייקון הנגישות - לחיצה עליו תפתח אפשרויות סיוע שונות המקלות על הניווט, ההתמצאות באתר והצפייה בתוכן. להלן עיקרי האפשרויות:
  1. ניווט באמצעות מקלדת
  2. אפשרויות ניגודיות שונות (רקע לבן, אפור, שחור)
  3. הדגשת קישורים
  4. הצגת טקסט חלופי של תמונות
  5. הדגשת סמן עכבר
  6. כיבוי נגישות
  7. אפשרות לשמירת הגדרות לביקורים הבאים באתר (מתבצע באמצעות Cookies)
  8. תאימות לתוכנת קורא מסך (תוספת המתוכננת עד כניסת החוק לתוקפו ב- 25.10)

עזרו לנו להשתפר

אנו עושים מאמצים ניכרים בהנגשת אתר זה ובפיתוח טכנולוגיה להנגשת אתרים. נשמח למשוב בונה ולהפניית תשומת הלב שלנו לליקויים ולרעיונות לשיפור. בכדי להשאיר משוב - פנו אלינו באמצעות טופס יצירת הקשר שבאתר. בברכה, גד אבגי, מנכ"ל פלאנוויז בע"מ
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות