רק עוד ניגון אחד
אהרן רזאל באלבום חדש!

רק עוד ניגון אחד - אלבום חדש ליוצר אהרן רזאל! שלום חברים, אני כל-כך שמח לספר לכם על אלבום חדש שיוצא ונרגש להזמין אתכם להיות שותפים בפרויקט הגיוס החדש. אני מזמין אתכם לרכוש את האלבום, לקנות את ספרי ״החיים כניגון״, להזמין הופעה, סדנא, מפגש של יוצרים או כל אחת מהתשורות האחרות.

18%
  • יעד: ₪150,000
  • גויס עד כה: ₪27,033
  • תאריך גמר הקמפיין: 19/05/2022
  • תומכים : 79

ב”ה

רק עוד ניגון אחד – אהרן רזאל באלבום חדש

שלום חברים.
אני כל-כך שמח לספר לכם על אלבום חדש שיוצא ונרגש להזמין אתכם להיות שותפים בפרויקט הגיוס החדש.

לא צריך להאריך במילים עד כמה השנים האחרונות היו מוזרות ובמיוחד לאמנים. רחובות ריקים, אולמות ריקים. דעות וויכוחים, והנה אני יושב מול המחשב ומופיע לאיזה יישוב מתוק ב׳זום׳, מנסה להתאים עצמי למציאות החדשה, לשדר שגרה. אף על פי כן, זכיתי להוציא במשך כל התקופה שירים חדשים; ‘אני אחר’ – דואט עם אביתר בנאי, שיר על התקופה – ‘ימי קורונה’ , שיר שמוקדש לעיר התורה ‘בני ברק’, וגם שירים על אהוביה סנדק ז”ל ועל מסכת ‘מועד קטן’ שריגשו אלפי רבבות. הרבה עולמות שונים אבל כולם באים ממקום קסום בנשמה שלי, מהיכל היצירה המסתורי…

רק עוד ניגון אחד - אהרן רזאל

מדוע אדם יוצר?

בשביל הפרסום? הכבוד? התהילה והכסף? לא.
המורה שלי אמר לי פעם בשיעור, ברגע של גילוי לב: “דע לך אהרן – אדם יוצר, בראש ובראשונה כדי להכיר את עצמו. פשוט כך. הרי האדם הוא חידה. הנשמה שבו נעלמה. האדם סקרן לגלות מהי הנשמה שמסתתרת בו וכל שיר וכל יצירה מגלה לו מעט מאותו חלק אלוה ממעל שבו”.

התקופה מאתגרת אבל היצירה לעולם נשארת. העולם התהפך; ממשלות קמו, ובעולם מלחמות בפתח. אבל אני עדיין ליד הפסנתר, ליד הגיטרה. ליד החברותא כל בוקר, ולידכם, אנשים יפים קדושים ומתוקים שמעלים בי ניגון, חיוך ודמעה. כיף לי לשתף אתכם ביצירה ולהזמין אתכם להיות איתי ברגעי ההשראה. לפגוש אתכם, ליצור סביבה שבה אנו יוצאים מחורף בידודי ונכנסים לאביב של פריחה ושירה.

אשמח שתפתחו את לבכם ותצטרפו אל הפרויקט שלי!

אתם מוזמנים להזמין אלבום, ספר, הופעה, סדנא, מפגש של יוצרים או כל אחת מהתשורות האחרות.
שלכם,
אהרן


לשאלות, בירורים וכל דבר אחר הקשור לפרויקט מוזמנים לפנות לעידו שטיינר.
בטלפון: 050-8851136 או במייל: [email protected]

שתפו את דעתכם

    הי,
    רכשתי את הספר החיים כניגון לפני פסח
    הוא טרם הגיע אלי…
    מה פשר הדבר?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בחירתך נוספה
₪50
האלבום החדש בפורמט דיגיטלי

האלבום החדש ישלח אליכם לפני כולם בגרסה דיגיטלית ישירות למייל

7 רוכשים
בחירתך נוספה
₪60
האלבום החדש בהקדשה אישית

האלבום החדש מגיע אליכם לפני כולם! עותק פיזי עם הקדשה אישית בדואר ועותק דיגיטלי ישירות למייל

19 רוכשים
בחירתך נוספה
₪60
הספר 'החיים כניגון' בהקדשה אישית

ספר הבכורה של אהרן רזאל שהפך לרב מכר ונמכר באלפי עותקים יגיע אליכם עם הקדשה אישית בדואר ישראל. ספר חובה לכל מבקשי ה' המאפשר להביט בעולם דרך המבט המיוחד של אהרן.

9 רוכשים
בחירתך נוספה
₪120
האלבום החדש + ספר החיים כניגון בהקדשה אישית

ספר הבכורה של אהרן רזאל + האלבום החדש יגיעו אליכם בעותק פיזי עם הקדשה אישית בדואר, בנוסף לעותק דיגיטלי של האלבום ישירות למייל

10 רוכשים
בחירתך נוספה
₪180
הספר 'החיים כניגון' + ספר תווים + האלבום החדש בהקדשה אישית

ספר הבכורה של אהרן רזאל + ספר תווים המאגד כ-50 מהשירים האהובים ביותר של אהרן (מתאים לנגינה בגיטרה או בפסנתר) + האלבום החדש יגיעו אליכם בעותק פיזי עם הקדשה אישית בדואר, בנוסף לעותק דיגיטלי של האלבום ישירות למייל

6 רוכשים
בחירתך נוספה
₪200
האלבום החדש + מארז 8 אלבומים קודמים

בנוסף לאלבום החדש עם הקדשה אישית מאהרן, תקבלו את המארז הכפול המכיל את האלבומים: קבעתי את מושבי, להיות מחובר, מים רבים, הסנה בוער, זמן הגאולה, שיר ציון, הופעה חיה בירושלים, ואלבום הילדים 'שמח בגן'

רוכש אחד
בחירתך נוספה
₪240
כרטיס זוגי למופע בוטיק בחצר משפחת רזאל

כרטיס זוגי למופע בוטיק אינטימי בחצר ביתו של אהרן בנחלאות, ירושלים. כיבוד קל, לימונדה קרה, לבבות פתוחים והופעה אקוסטית של אהרן

10 רוכשים
בחירתך נוספה
₪250
דיסק און קי עם כל האלבומים של אהרן - כולל החדש!

דיסק און קי המכיל את כל האלבומים של אהרן: הסנה בוער, מים רבים, זמן הגאולה, להיות מחובר, שיר ציון, הופעה חיה בירושלים, משלוח מנגינות לפורים, כשושנה, ובכל זאת, האיש בקצה המנהרה, עד אמצא מקום, הנשמה רוצה יותר והאלבום החדש. ישלח אליכם באמצעות דואר ישראל.

5 רוכשים
בחירתך נוספה
₪500
פגישת השראה אישית עם אהרן רזאל

אתם יוצרים מוזיקה? רוצים להשמיע אותה ולקבל ביקורת בונה, טיפים וכיוון מאהרן רזאל? זה בדיוק עבורכם. מפגש 1:1 בן שעה וחצי בסטודיו של אהרן, רק שניכם. מפגש ראשוני שאולי יהפוך לקשר של יצירה כמו שכבר קרה בעבר. מי יודע?

4 רוכשים
בחירתך נוספה
₪1000
סשן הלחנה עם אהרן רזאל

הזדמנות פז ללמוד מניסיונו רב השנים של אהרן בהלחנה ועיבוד ולעבוד בפועל על טקסטים אישיים שלכם. סשן עבודה משותף 1:1 בן 3 שעות בסטודיו של אהרן, רק שניכם.

רוכש אחד מתוך 3
בחירתך נוספה
₪1500
הקדשת שיר מהאלבום ליקיריכם

הקדישו אחד משירי האלבום ליקרים לכם במחווה מיוחדת שתרגש אותם בכל פעם מחדש! ההקדשה תופיע הן בחוברת האלבום והן בתיאור הסרטון ביוטיוב.

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪3000
סדנת יצירה והלחנה קבוצתית עם אהרן רזאל

סדנת יצירה והלחנה קבוצתית / כיתתית העוסקת בכתיבה יוצרת ובהלחנה יחד עם אהרן רזאל. מתאים לתלמידים, מורים/מורות למוסיקה, סטודנטים ותנועות נוער. סדנה מעשית, מעשירה ומהנה.

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪4000
הלחנת שיר בהזמנה אישית לשמחה משפחתית

עומדים לחגוג בקרוב שמחה משפחתית? מזל טוב! אהרן ילחין עבורכם שיר עם פסוק או טקסט מתאים מהמקורות שתבחרו. מתנה מקורית, מרגשת ובלתי נשכחת לשמחה שלכם!

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪4000
הלחנת שיר מהמגירה שלכם

יושב במגירה שלכם שיר, טקסט או פרוזה שתמיד חלמתם להלחין? התשורה הזו בשבילכם! אהרן יעבד את הטקסט שלכם, ילחין אותו בכישרון ואתם תגשימו את החלום!

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪5000
החיים כניגון - מופע סולו אינטימי בסלון שלכם

אהרן יגיע לסלון ביתכם למופע סולו אינטימי ומיוחד בו יבצע את מיטב שירים האהובים מכל הזמנים לצד סיפורים אישיים, מצחיקים מרגשים ומפתיעים.

3 רוכשים
בחירתך נוספה
₪6000
החיים כניגון – מופע התרוממות רוח למוסדות חינוך

מופע התוועדות מוזיקלית של התרוממות רוח בניגון ודבקות בו יבצע אהרן את מיטב שירים האהובים מכל הזמנים - הגיבן הקדוש, זמן הגאולה, מה עשית היום, דעתי עליה, שיר הקרמבו.

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪6000
מופע התוועדות עם אפרת ואהרן רזאל

אפרת רזאל מארחת את אהרן במופע מיוחד לנשים בה תשיר ממיטב שיריה העוסקים באמונה, תפילה ונשיות בטיבול סיפורים מצחיקים ומרגשים שמאחורי חיי היצירה המשותפים

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪7000
אהרן רזאל בהופעה בישיבה שלכם

מופע אנרגטי מחשמל המותאם לישיבות בו ינגן אהרן ממיטב השירים על התורה והלימוד; קבעתי את מושבי, חגיגה, הגיבן הקדוש, עשרה בני אדם, אחת שאלתי ועוד.

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪8000
אהרן רזאל בהופעה אקוסטית בישוב שלכם

אהרן רזאל נטו. השירים, המילים, הסיפורים הלחנים והקסם. מופע סוחף ואנרגטי ועם זאת אינטימי ומרגש.

היו הראשונים לרכוש
בחירתך נוספה
₪12000
אהרן רזאל בהופעת טריו

אהרן רזאל נטו. השירים, המילים, הסיפורים הלחנים והקסם. מופע סוחף ואנרגטי ועם זאת אינטימי ומרגש בליווי להקה בת שני נגנים. מתאים לאולם גדול, מתנ"סים, תנועות נוער וכדומה.

היו הראשונים לרכוש

תורמים אחרונים

אמיר מ- קדומים
₪250
יפית ואלעד מ- גבעת אולגה, חדרה
₪120
אוריאל מ- נוב, ד.נ. רמהג.
₪300
אסתי מ- ירושלים
₪240
טל אור שרה מ- אפרתה
₪120
שלומי מ- קדומים
₪180
מתן מ- מעלה אדומים
₪500
עזריאל מ- ירושלים
₪26
הילה מ- גני תקווה
₪250
נעמי מ- ירושלים
₪60
יהודית מ- פתח תקווה
₪60
מיכל מ- ירושלים
₪50

הצהרת נגישות

אנו בפלאנוויז מחוייבים להנגשת האתר לבעלי מוגבלויות שונות בהתאם לחוק ובאופן הטוב ביותר. פעלנו על מנת להפוך אתר זה לנגיש בהתאם לתקן ישראלי 5568.

מהו אתר נגיש?

אתר נגיש הנו אתר המאפשר לבעלי מוגבלויות שונות לגלוש בו, להבין את התוכן, להתמצא ולנווט בו בקלות ולבצע את הפעולות המתאפשרות באתר בקלות, זאת בהתאם לעקרונות וקווים מנחים שהוגדרו בסטנדרטים בינלאומיים ועוגנו לאחרונה בחקיקה.

כיצד להשתמש באתר

האתר הנוכחי תואם להצגה בדפדפנים מודרניים שונים ומותאם לצפייה בסוגי מסכים שונים לרבות מסכי סמרטפון וטאבלט. נעשה מאמץ לבנות את התוכן באתר באופן ברור וקריא תוך שימוש בשפה ברורה, כותרות וכותרות משנה ופסקאות. בקרוב יתמוך האתר בשימוש בתוכנת קורא מסך ובכך תושלם הנגישות לרמה AA. טפסי האתר כוללים עזרים למניעת טעויות בקלט ומאפשרים מעבר בין שדות באמצעות מקלדת. באתר אין שימוש באנימציה מהבהבת בכדי למנוע סכנת התקפים לחולי אפליפסיה. בצד ימין תמצאו את אייקון הנגישות - לחיצה עליו תפתח אפשרויות סיוע שונות המקלות על הניווט, ההתמצאות באתר והצפייה בתוכן. להלן עיקרי האפשרויות:
  1. ניווט באמצעות מקלדת
  2. אפשרויות ניגודיות שונות (רקע לבן, אפור, שחור)
  3. הדגשת קישורים
  4. הצגת טקסט חלופי של תמונות
  5. הדגשת סמן עכבר
  6. כיבוי נגישות
  7. אפשרות לשמירת הגדרות לביקורים הבאים באתר (מתבצע באמצעות Cookies)
  8. תאימות לתוכנת קורא מסך (תוספת המתוכננת עד כניסת החוק לתוקפו ב- 25.10)

עזרו לנו להשתפר

אנו עושים מאמצים ניכרים בהנגשת אתר זה ובפיתוח טכנולוגיה להנגשת אתרים. נשמח למשוב בונה ולהפניית תשומת הלב שלנו לליקויים ולרעיונות לשיפור. בכדי להשאיר משוב - פנו אלינו באמצעות טופס יצירת הקשר שבאתר. בברכה, גד אבגי, מנכ"ל פלאנוויז בע"מ
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות